قول دهید به صفحه اصلی شخصی شده “My Yahoo” بروید – که امروز اصلاح شد – و ممکن است ماریسا مایر، مدیر عامل شرکت، یک توئیت مجدد دریافت کنید. این کمپین بازاریابی غیرمنتظره و فردی است که اکنون در جریان است.
Yahoo اعلام کرد امروز صفحه اصلی شخصیسازی شده My Yahoo را بازخوانی کنید، که خریدی یکجا برای دریافت ایمیل یاهو، امتیازهای ورزشی، عکسهای Flickr، ویژگی برای نمایش محتوایی که ممکن است دوست داشته باشید و موارد دیگر را فراهم میکند.
برای تشویق به پذیرش از طریق حساب توییتر، وارد کمپین شخصی مایر شوید. مکس مایرز در توییتی به او گفت که اگر او قول خود را برای تبدیل My Yahoo به صفحه اصلی خود بازنشر دهد، او این کار را انجام خواهد داد:
اگر @marissamayer RT این باشد، من یک My صفحه یاهو و آن را به عنوان صفحه اصلی من تنظیم کنید.
— Max Myers (@maxdmyers) 19 سپتامبر 2013
او این کار را انجام داد و یک سری از کپیها را تحریک کرد – که او همچنین بازتوییت کرد:
بسیار سرگرم کننده است که یک مدیر عامل را به این شکل در سنگر تماشا کنید. مایر درخواست بازتوئیت برای تعهدات یاهو من نکرد. اما او مطمئناً با آن رول شد، زمانی که شروع شد. یا هر کسی که برای او توییت می کند. اما من کاملاً مطمئن هستم که او است.
این یک ویدیو از یاهو در مورد صفحه اصلی جدید آن است:
[youtube width=”550″ height=”413″]https://www.youtube.com/watch?v=3vKEM6aIYyA[/youtube]
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.