اعلانیه
اعلانیه

لیست 200 فناوری امسال دارای چندین آژانس بازاریابی دیجیتال است

tech200-2013صنعت بازاریابی آنلاین دارای شرکت های متعددی است که در 2013 Tech 200، فهرستی از سریع ترین شرکت های خصوصی در حال رشد در ایالات متحده.

این فهرست سالانه توسط Lead411 جمع‌آوری می‌شود و داده‌های شرکت خود گزارش‌شده را نشان می‌دهد. برای واجد شرایط بودن، شرکت ها باید مستقر در ایالات متحده باشند، خصوصی باشند و در سال گذشته حداقل 1 میلیون دلار درآمد داشته باشند. اما این رتبه بندی بر اساس رشد درآمد در یک دوره سه ساله است – لیست امسال رشد از سال 2010 تا 2012 را پوشش می دهد.

حداقل دوجین شرکت بازاریابی دیجیتال در این لیست وجود دارد (که متأسفانه بر اساس صنعت/خدمات/محصول مشخص نمی شود)، اما در اینجا آنهایی هستند که من فقط در 50 شرکت برتر مشاهده کردم:

3. 3DCart
5. AdRoll
11. OneScreen
13. راکت سوخت
14. TubeMogul
16. HasOffers
17. افزایش دید
31. ActiveEngage
32. HubSpot
35. نرم افزار مارین
46. Mobifusion

(توجه: این لیست ممکن است ناقص باشد زیرا شرکت هایی در لیست وجود دارند که نام آنها را فوراً نمی شناسم.)

Tech 200 همچنین هر سال شامل یک نظرسنجی است که از شرکت‌ها در مورد تلاش‌های بازاریابی خود سؤال می‌کند. مانند سال های گذشته، چهار تاکتیک برتر بازاریابی با بالاترین بازگشت سرمایه برای این شرکت ها عبارت بودند از:

  • SEO
  • بازاریابی ایمیلی
  • نمایشگاه های تجاری
  • تبلیغات آنلاین

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که Salesforce محبوب‌ترین پلتفرم CRM است که این شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند، Marketo برترین ابزار اتوماسیون و Mailchimp ابزار شماره یک بازاریابی ایمیلی است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *