اعلانیه
اعلانیه

سفر Heineken به فضا و اعماق اقیانوس در حمایت از خبرنگاران بدون مرز

heineken_legendary_posters

Wieden + Kennedy Amsterdam با کمپین جدیدی برای Heineken منتشر شده است که بر روی 40 فرد افسانه ای از دنیای ورزش، سرگرمی، علم، هنر و سایر زمینه ها تمرکز دارد. این کمپین با عنوان “پوسترهای افسانه ای”، این 40 نفر را در حال انجام کارهای جالب و شگفت انگیز در حمایت از گزارشگران بدون مرز غیرانتفاعی جهانی نشان می دهد. .

پوسترها با تعامل منحصر به فرد با هر یک از 40 نفر ایجاد شدند. پوستری هست که با جیمی کانرز تنیس فایربال بازی می کرد. یکی از آنها با یک کشاورز ایسلندی وارد یک آتشفشان زنده شد. یکی وجود دارد که با کمک یک هنرمند کاغذی به فضا رفت. یکی هست که با یک غواص آزاد 60 متر زیر سطح اقیانوس سفر کرد. هر پوستر یک اثر هنری منحصر به فرد را به پایان می‌رساند که هر پوستر دارای نشانه‌های فیزیکی ماجراجویی خود به همراه امضای خلاقانه شریکی است که آن را سفارشی کرده است.

سری کامل پوسترها در یک سایت Tumblr که به‌طور سفارشی توسعه داده شده قابل مشاهده است که مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه را نیز به تصویر می‌کشد. از پوسترها بر عهده گرفت. هر پوستر از طریق ابزار eBay در سایت به حراج گذاشته می شود و تمام عواید آن به گزارشگران بدون مرز، سازمان غیرانتفاعی که از روزنامه نگاران محافظت می کند و آزادی اطلاعات را در سراسر جهان تضمین می کند، اهدا می شود.

بدنه کار نمایشی فوق العاده از استعداد و انگیزه شگفت انگیزی است که در گوشه و کنار انسانیت یافت می شود. و این نمایش کاملی از آنچه مدیر ارتباطات جهانی Heineken، ساندرین هویجگن می‌گوید، قدردانی برند برای «تنوع، غیر متعارف و مثبت بودن» است.

آیا یک اثر خلاقانه عالی دیده‌اید که ارزش اشتراک‌گذاری را داشته باشد؟ اگر چنین است، ما دوست داریم آن را در اینجا برجسته کنیم. لطفاً موارد ارسالی را به [email protected]

ارسال کنید


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *