اعلانیه

روز بازاریابی: 4 آوریل 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 15 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 4 آوریل 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • کاهش در فیس بوک دسترسی به صفحه همه چیز درباره رقابت است
    یک دلیل کلیدی که صفحات فیس بوک با پست ها طرفداران کمتری را جذب می کند: تعداد صفحات لایک شده توسط کاربران عادی فیس بوک بیش از 50 افزایش یافته است. ٪ در سال گذشته. این آمار توسط ویل کاتکارت، مدیر مدیریت محصول فید خبری فیس بوک، در مصاحبه اخیر با جاش کنستین از […]
  • ارائه شده است.

  • LG ، مایکروسافت نشان می دهد که در گزارش تلفن هوشمند ComScore زندگی می کند
    بسیار شبیه گزارش 50 سایت اینترنتی برتر comScore یا گزارش های سهم بازار جستجوی آن، که به ندرت تغییر زیادی می کند، گزارش تلفن هوشمند ایالات متحده این شرکت نیز به طور مشابه تبدیل شده است. مسطح با کمی تغییر ماه به ماه. اعداد جدید اکنون برای فوریه منتشر شده است. دو نقطه اول OEM به طور مداوم اپل و سامسونگ هستند. در […]
  • Heineken در حمایت از خبرنگاران بدون مرز به فضا و اعماق اقیانوس سفر می کند
    Wieden + کندی آمستردام با کمپین جدیدی برای Heineken منتشر شده است. تمرکز بر 40 فرد افسانه ای از دنیای ورزش، سرگرمی، علم، هنر و سایر زمینه ها است. این کمپین با عنوان “پوسترهای افسانه ای” این 40 نفر را در حال انجام کارهای جالب و شگفت انگیز در حمایت از گزارشگران بدون مرز جهانی غیرانتفاعی است. پوسترها […]
  • FTC شکایات مشاغل کوچک علیه Yelp را افشا می کند Yelp
    بسیاری از کسب و کارهای کوچک همچنان احساس می کنند که Yelp ناعادلانه است یا از اینکه فروشندگان Yelp از تاکتیک های قوی استفاده می کنند تا آنها را وادار به خرید تبلیغات در سایت کنند شکایت دارند. ادعاهای “اخاذی” علیه Yelp همچنان ادامه دارد، اگرچه هرگز با شواهد ثابت نشده است و این شرکت با موفقیت از تعدادی از دعاوی بر این اساس دفاع کرده است. این «اخاذی» […]
  • Emojis برای همه ! ایموجی‌های توییتر برای اولین بار در وب ظاهر می‌شوند
    تا امروز، برای کاربران توییتر فقط یک تجربه غم انگیز بوده است. در حالی که این کاربران توییت‌ها را روی نمایشگرهای بزرگ خود مشاهده می‌کنند، برخی زمینه‌های مهم توییت‌ها را از دست داده‌اند – ایموجی‌ها. در حالی که کاربران تلفن همراه می‌توانستند به صورت بصری احساسات خود را با ایموجی‌ها بیان کنند، کاربران وب هیچ زمینه‌ای ندارند و […]
  • Google Glass 2 ساله می شود: در اینجا 60 برند و کسب و کار از آن استفاده می کنند
    Google Glass امروز دو ساله می شود. ۴ آوریل ۲۰۱۲ بود که گوگل ایده‌ای را اعلام کرد که در آن زمان «Project Glass» نام داشت. اگرچه این دستگاه هنوز عرضه گسترده ای برای مصرف کنندگان نداشته است، اما در این دو سال چیزهای زیادی برای Google Glass اتفاق افتاده است. از آن در آموزش در کالج ها و دانشگاه ها استفاده می شود، […]
  • آیا تبلیغات بومی قانونی است؟ آیا این مهم است؟
    من این مقاله را با سه جمله بحث برانگیز شروع می‌کنم: تبلیغات بومی احتمالاً قوانین کمیسیون تجارت فدرال (FTC) در مورد تبلیغات فریبنده را نقض می‌کند. مجازات یا مقرراتی از FTC دریافت نمی کنید.
  • آیا سامسونگ با عکس سلفی پرزیدنت اوباما بیش از حد پیش رفت؟
    اجتماعی تهاجمی سلبریتی های سامسونگ استراتژی بازاریابی رسانه‌ای این هفته زمانی که کاخ سفید پس از اطلاع از اینکه سلفی دیوید اورتیز، مرد تنبل بوستون رد ساکس با باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا گرفته است، دارای رشته‌های تبلیغاتی است، کمی ضربه خورد. Ortiz، MVP سری جهانی 2013، این عکس را با گلکسی نوت 3 در […]
  • گرفت.

  • Vine پیام‌های خصوصی را به دوستان Vine و سایر مخاطبین اضافه می‌کند
    Vine، برنامه اشتراک‌گذاری ویدیوی شش ثانیه‌ای توییتر، امروز قابلیت ارسال پیام‌های خصوصی را اضافه کرد: از همان روزهای اولیه Vine، متوجه شدیم که وجود دارد تمایل و نیاز روزافزون به پیام خصوصی در Vine. ما مشاهده کرده‌ایم که جامعه راه‌های هوشمندانه‌ای برای ارسال ویدیوها به دوستان خود پیدا کرده است، زیرا در حال کار روی این […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *