اعلانیه
اعلانیه

اگرچه اپل به خاطر تبلیغات تلویزیونی جذاب خود شناخته شده است، سه ماهه گذشته یک دستگاه دارای سیستم عامل اندروید – Samsung Galaxy Note – در نبرد اثربخشی تبلیغات در تلویزیون پیروز شد. طبق گزارش شرکت تحلیل تبلیغات Ace Metrix، نقطه سامسونگ گلکسی نوت که در جوایز اسکار ظاهر شد، برترین تبلیغ سه ماهه اول سال 2011 در همه دسته ها بود.

جایگاه گلکسی نوت سامسونگ امتیاز آس 686 را به دست آورد. این شرکت در مجموع 9 آگهی را در سه ماهه اول ارائه کرد که سه مورد از آنها سه تبلیغ موثر فناوری در این سه ماهه بودند، با امتیازات Ace از 686 به 636. نه همه آنها. تبلیغات برای گوشی هوشمند گلکسی نوت اندروید بود. تبلیغات بیشتر فناوری را نشان می داد. برای خلاقیت گلکسی نوت، موسیقی و متن با تصاویر دستگاه همراه می‌شوند که کارهای بصری مختلفی را انجام می‌دهد.

رقیب اپل، که با آیفون 4S خود با سامسونگ رقابت می کند، تنها چهار تبلیغ جدید را در طول سه ماهه معرفی کرد. آنها در مجموع در ده رتبه برتر قرار نگرفتند، اما در لیست تبلیغات فناوری، رتبه های 7 و 8 را در لیست اثربخشی با امتیازات آس 617 و 615 به دست آوردند. تبلیغات رتبه بالاتر مربوط به iPad بود، در حالی که دومی برای آیفون 4 اس بود. میانگین امتیاز آس برای تبلیغات فناوری 548 است.

رده فناوری Ace Metrix، Q1 2012

در رتبه 5 در فهرست اثربخشی تبلیغات فناوری، جایگاه Google Plus “ذخیره فوری” قرار گرفت، که پدر جدیدی را به تصویر می‌کشد که تلفن خود را – پر از تصاویر پسر تازه متولد شده‌اش – در تاکسی رها می‌کند، اما احساس آرامش می‌کند. برای پیدا کردن اینکه همه آنها در سرویس شبکه اجتماعی پشتیبان گیری شده اند.

برای دستیابی به امتیازات آس، شرکت تحقیقاتی یک نمونه سرشماری از 500 پاسخ دهنده را برای هر آگهی در عرض 24 ساعت بررسی می کند. با استفاده از یک نظرسنجی آنلاین، Ace Metrix تعیین می کند که آیا تبلیغات متقاعد کننده هستند، که شامل تمایل، ارتباط، تغییر، توجه، اطلاعات و دوست داشتنی است. همچنین به قابلیت تماشا می‌پردازد، به این معنی که اگر بیننده آگهی را در تلویزیون نشان دهد، چقدر احتمال دارد آن را تماشا کند.


درباره نویسنده

پاملا پارکر مدیر تحقیقات در استودیوی محتوای Third Door Media است که در آنجا گزارش‌های اطلاعاتی MarTech و سایر موارد را تولید می‌کند. محتوای عمیق برای بازاریابان دیجیتال در ارتباط با Search Engine Land و MarTech. قبل از اینکه این نقش را در TDM به عهده بگیرد، به عنوان مدیر محتوا، ویرایشگر ارشد و ویرایشگر ویژگی های اجرایی خدمت می کرد. پارکر یک مرجع معتبر در زمینه بازاریابی دیجیتال است و از همان ابتدا در مورد این موضوع گزارش داده و نوشته است. او سردبیر سابق ClickZ است و همچنین در بخش تجاری کار کرده است و به ناشران مستقل کمک می کند تا از سایت های خود در انتشارات رسانه ای فدرال درآمد کسب کنند. پارکر مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری را از دانشگاه کلمبیا گرفت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *