اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: Bizo قصد دارد پرورش بازدیدکنندگان ناشناس را افزایش دهد، اتوماسیون بازاریابی را برای نمایش و تبلیغات اجتماعی گسترش دهد

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

عنوان

  • Bizo با هدف مقیاس پذیری بازدیدکنندگان ناشناس، توسعه اتوماسیون بازاریابی به تبلیغات نمایشی و اجتماعی

    اتوماسیون بازاریابی به فراتر از کمپین های چکه ای ایمیل حرکت می کند. امروز، شرکت مخاطب B2B Bizo نسخه جدیدی از راه حل پرورش چند کاناله خود را با هدف گسترش دسترسی به بازدیدکنندگان وب سایت ناشناس که اطلاعات تماس یا ورود به سیستم را در طول بازدید خود ارائه نمی دهند، راه اندازی کرد، که می تواند بیش از 95 درصد از بازدیدکنندگان باشد. طبق یک تصمیم Sirius […]

  • ویدیوهای پیش‌پرده فیلم حاشیه‌نویسی ارتباط با اولین خریدار خانه

    خرید خانه. می تواند عاشقانه باشد. می تواند دراماتیک باشد. و می تواند ترسناک باشد. برای ثبت هر یک از این سه احساس برای بانک سلطنتی RBC کانادا، Entrinsic یک کمپین خرید خانه برای اولین بار ایجاد کرد که شامل سه ویدیوی شبیه به تریلر فیلم است، که هر کدام بر روی یکی از سه احساسی که هنگام خرید یک […]

  • Display To Eclipse Paid Search Ad Spend in 2016, Mobile set to Becoming the 4th-Large Ad Meddium

    هزینه برای تبلیغات نمایشی به زودی از جستجوی پولی پیشی خواهد گرفت. این بر اساس آخرین پیش بینی تبلیغات جهانی ZenithOptimedia است. با رشد 21 درصدی تبلیغات نمایشی در سال، انتظار می‌رود در سال 2016 به 74.4 میلیارد دلار برسد. در حالی که جستجوی پولی که رشد سالانه 13 درصدی را تجربه می‌کند، تخمین زده می‌شود که در آن زمان به 71 میلیارد دلار برسد. […]

  • آیا “نظارت انبوه” گزارش می‌دهد که Cookiepocalypse را تسریع می‌کند؟

    رواج دستگاه‌های تلفن همراه بدون کوکی و خصومت فزاینده با کوکی‌های شخص ثالث، کوکی را تقریباً به مرگ حتمی تبدیل کرده است. یک گزارش جدید به عنوان یک ابزار ردیابی آنلاین، به جمع گروهی اضافه می‌کند که خواستار پایان کوکی‌های شخص ثالث است. گزارش (به نقل از TheVerge) از محققان پرینستون جزئیات نسبتاً ساده ای برای […]

  • آشنا شوید: Tealium CMO Tracy Hansen

    تریسی هنسن به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی Tealium، ارائه‌دهنده مدیریت برچسب‌های سازمانی، می‌گوید تیم بازاریابان باهوش او در حال تعریف مجدد نحوه تعامل بازاریابان دیجیتال با داده‌های خود هستند. هانسن مسئول ساخت یک نام تجاری در سطح جهانی برای Tealium است، در حالی که نتایج نهایی قوی را از طریق برنامه های بازاریابی غنی و همسویی متمرکز بر لیزر با فروش ارائه می دهد. قبل از […]

  • LinkedIn شوک محتوا را منتشر می کند و هیبت

    با افزایش بازاریابی محتوا و میزان محتوای منتشر شده روزانه همیشه در حال افزایش است، برخی از بازاریابان پیش بینی می کنند که در نهایت، حباب محتوا خواهد ترکید. این مفهوم که از آن به عنوان شوک محتوا یاد می‌شود، فرض می‌کند که روزی محتوای زیادی برای مصرف وجود خواهد داشت. من شخصاً به دلایلی با این احساس مخالفم. […]

  • مطالعه : مشارکت طرفداران در +Google فیس بوک را باریک می کند، توییتر را تقریباً دو برابر می کند

    در اینجا شواهد بیشتری وجود دارد مبنی بر اینکه بازاریابان هوشمند نباید از گنجاندن +Google در ترکیب رسانه‌های اجتماعی خود غافل شوند: Google+‎ تقریباً به اندازه فیس‌بوک و تقریباً دو برابر توییتر به ازای هر دنبال‌کننده تعامل ایجاد می‌کند. نتایج شگفت‌انگیز از مطالعه Forrester Research بر روی پروفایل‌های اجتماعی 50 برند جهانی در Facebook، Google+، Instagram، LinkedIn، […]

    به دست آمده است.

  • HootSuite بازی تاج و تخت را بازنشر می کند و اعتبار افتتاحیه را با شبکه های اجتماعی مورد علاقه شما باز می کند

    سریال فانتزی خونین HBO، Game of Thrones، امشب برای فصل 4 باز می گردد، و HootSuite یادآوری خلاقانه از نحوه تقلید زندگی در رسانه های اجتماعی از هنر گردآوری کرده است. برای قدردانی از ادای احترام HootSuite به تیتراژ افتتاحیه نمایش با فیس بوک، گوگل، توییتر و […]

    لازم نیست تفاوت بین House Stark و House Lannister را بدانید.

  • تقلید تصویری: چگونه Google Glass زندگی این مرد را به روش های اشتباه تغییر داد

    دارین دی ناپولی یک تقلید تصویری از یک کاوشگر معمولی شیشه‌ای گوگل با نام «ماجراهای شیشه‌ای گوگل توسط تدی میلر» ایجاد کرده است. من نمی‌خواهم ویدیو را با دادن تمام خطوط خراب کنم، اما… این باعث می‌شود که بسیاری از Google Glass Explorer واقعاً توانایی پرداخت Google Glass را ندارند، اما به هر حال فقط […]

  • گزارش: توییتر در حال آماده شدن برای یک فشار تبلیغاتی بزرگ است

    تویتر در حال آماده سازی یک ارتقاء عمده برای پیشنهادات تبلیغاتی خود بر اساس داستانی در وال استریت ژورنال امروز است. ژورنال گزارش داد که توییتر 15 نوع محصول تبلیغاتی جدید را در شش ماه آینده معرفی خواهد کرد. ابتدا در چند هفته آینده – و در حال حاضر برای برخی از کاربران توییتر قابل مشاهده است (به صفحه […]

    مراجعه کنید

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *