اعلانیه
اعلانیه

ویدئوهای تریلر فیلم مشروح شده با خریداران خانه برای اولین بار ارتباط برقرار کنید

خرید خانه. می تواند عاشقانه باشد. می تواند دراماتیک باشد. و می تواند ترسناک باشد. برای به تصویر کشیدن هر یک از این سه احساس برای بانک سلطنتی RBC کانادا، Entrinsic یک کمپین خرید خانه برای اولین بار ایجاد کرد که شامل سه ویدیوی تریلر فیلم است که هر کدام بر روی یکی از سه احساس تجربه شده هنگام خرید خانه تمرکز دارند.
PR_Romcom_1_cropped

ویدیوها – کارگردانی شده توسط جرمیا چچیک، فیلمساز اکنون می دانیم که او کجاست، مرد پشت صحنه تعطیلات کریسمس ملی لمپون و بنی و جون – سه فیلم تخیلی را تبلیغ می کنند که زوجی را در فراز و نشیب های زندگی دنبال می کنند. اولین خانه خود را بخرند و نشان دهند که این سفر چقدر می تواند برای هر فرد متفاوت باشد.

این کمپین، که از حاشیه‌نویسی‌های YouTube استفاده می‌کند، به بینندگان این امکان را می‌دهد تا برای دریافت تاییدیه قبلی برای وام مسکن یا رزرو قرار ملاقات با متخصص وام مسکن RBC، روی آن کلیک کنند. کدهای ردیابی تعبیه‌شده به بانک اجازه می‌دهند حاشیه‌نویسی‌ها را در زمان واقعی تنظیم کند، عملکرد را اندازه‌گیری کند و کمپین را در لحظه بهینه‌سازی کند.

در مورد استفاده از حاشیه نویسی، الی سینگر، موسس و رئیس Entrinsic، گفت: “پیشنهادها بخش مهمی از استراتژی ما هستند. ما می‌خواستیم یک قدم جلوتر در استفاده از این رویکرد نوآورانه برویم تا مشاوره و راه‌حل‌های تخصصی را به مشتریان خود ارائه دهیم. مهم نیست که مشتریان ما در سفر خرید خانه خود کجا هستند، هر حاشیه‌نویسی آنها را مستقیماً به اطلاعات و توصیه‌های مرتبطی که به دنبال آن هستند هدایت می‌کند.”

این ویدئوها به شدت در توییتر و همچنین با :30 تبلیغات پیش از پخش در YouTube و تبلیغاتی که شانس برنده شدن 25000 دلار را برای پیش پرداخت وام مسکن ارائه می دهد، تبلیغ می شوند.

پشتیبانی اضافی شامل تبلیغات تمام صفحه به سبک پوستر فیلم در روزنامه‌ها، پست‌های بلاگ ساختگی «به زودی» که تریلر فیلم را در وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های مربوطه تبلیغ می‌کنند، تبلیغات درون شعبه‌ای، پست‌های وحشی، تبلیغات درون سینما، تبلیغات بنری تعاملی و محتوای اجتماعی و دسترسی افراد تأثیرگذار برای گسترش بیشتر گفتگو.

استفاده از محتوای متنوع – و نه پیش‌پرده فیلم ساختگی – برای ارتباط با مصرف‌کنندگان در ذهنیت‌های متفاوت جدید نیست. اما برای یک بانک، که معمولاً در انتهای بشکه نوآوری قرار دارد، بسیار چشمگیر است. و استفاده از حاشیه نویسی به محتوای سرگرم کننده کمی هوشمندانه کمک می کند.

نمای کلی کمپین

پیش‌پرده‌های فیلم

پوسترهای فیلم

PR_Poster_Horror

RBC The Mortgage

RBC The Mortgage Comedy

اعتبارها

عنوان: “وام مسکن”
مشتری: RBC Royal Bank
رئیس بازاریابی، محصولات تامین مالی شخصی، بانکداری کانادا، بانک سلطنتی کانادا: لری جاکوبز

آژانس: Entrinsic
مدیر خلاق اجرایی: Anthony Wolch
نویسنده: کایل کارپنتر
کارگردان هنری: کریستینا پینتو
آژانس تهیه کننده: Rea Kelly
مدیر اجرایی خدمات مشتریان : Carolyn Contois
مدیر حساب: Maegan Thomas

شرکت تولید: Revolver Films
کارگردان: Jeremiah Chechik
تهیه کننده: Rob Allan
تهیه کنندگان اجرایی: Luc Frappier, Richard Cureton
DP: Doug Koch

پست تولید: Rooster Post
تدوین کننده: Dave DeCarlo
دستیار تدوین: Drew Stevenson
تهیه کننده اجرایی: Melissa Kahn

انتقال رنگ: 1188
رنگ نویس: هارداو گروال

آنلاین: فورت یورک
هنرمند Flame: اندرو رولف

صوت: صدای Boombox
سرپرست موسیقی: راجر لیونز


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *