اعلانیه

روز بازاریابی: 7 ژوئن 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 15 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 7 ژوئن 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

    عنوان

  • The Mobile Apps Gap: For Every 10 Apps Built 7 are iOS

    Flurry Analytics داده‌هایی را منتشر کرده است که از گزارش‌های خود استخراج شده است، که نشان‌دهنده ترجیح مداوم توسعه‌دهندگان برنامه تلفن همراه برای iOS اپل نسبت به Android است. در میان دلایل دیگر، iOS اپل “کارایی” و “پایه دستگاه همگن” (iPhone، iPad) را ارائه می دهد. در مقابل، Flurry مشاهده می کند که اندروید بسیار پراکنده است و به نظر می رسد که مشکل در حال افزایش است. در واقع، […]

    وجود دارد

  • با 400 میلیون توییت در روز، توییتر «منابع نامتعارف» را برای بهبود کشف محتوا خرج می‌کند

    تویتر «مقدار بی‌شماری از منابع و زمان» را برای بهبود کشف محتوا برای کاربرانش اختصاص می‌دهد – چالشی که بدون شک با رشد پایگاه کاربر سرویس و افزایش فعالیت توییت‌ها دشوارتر می‌شود. دیک کاستولو، مدیر عامل توییتر، به مخاطبان کنفرانس این هفته گفت که توییتر اکنون بیش از 400 میلیون توییت می‌بیند […]

  • Google به طور کامل موجودی برنامه AdMob را در AdWords ادغام می کند

    Google در نهایت و به طور کامل موجودی برنامه تلفن همراه AdMob را در AdWords یکپارچه می کند. این شرکت می‌گوید، «از امروز، بیش از یک میلیون تبلیغ‌کننده AdWords اکنون می‌توانند در بیش از 350 میلیون دستگاه تلفن همراه در شبکه AdMob و در برخی از محبوب‌ترین برنامه‌های کاربردی تلفن همراه جهان، به مصرف‌کنندگان متعهد دسترسی پیدا کنند.» گوگل می گوید موجودی AdMob […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *