اعلانیه
اعلانیه

شکاف اپلیکیشن های موبایل: برای هر 10 اپلیکیشن ساخته شده 7 اپلیکیشن iOS هستند

Flurry Analytics داده‌های ، برگرفته از گزارش‌های آن، که ترجیح مداوم توسعه‌دهندگان برنامه‌های تلفن همراه برای iOS اپل را نسبت به Android نشان می‌دهد.

در میان دلایل دیگر، iOS اپل “کارایی” و “پایه دستگاه همگن” (iPhone، iPad) را ارائه می دهد. در مقابل، Flurry مشاهده می کند که اندروید بسیار پراکنده است و به نظر می رسد که مشکل در حال افزایش است. در واقع، دستگاه‌های Android متعددی، با سخت‌افزار و اندازه‌های صفحه‌نمایش مختلف، و همچنین نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل Android وجود دارد: Gingerbread، Froyo، Ice Cream Sandwich، و غیره.

Flurry گزارش می دهد که “از هر 10 برنامه ای که توسعه دهندگان می سازند، تقریباً 7 برنامه برای iOS است.” این شرکت می‌گوید که آی‌پد در تقویت وفاداری توسعه‌دهندگان مؤثر بوده است. برخلاف بازار گوشی‌های هوشمند که اندروید در آن غالب است، iPad در بازار تبلت‌ها بی‌رقیب باقی می‌ماند.

علی‌رغم داده‌های «ارسال» از IDC، Gartner و سایر شرکت‌ها که نشان می‌دهند Kindle Fire و سایر تبلت‌ها به سهم بازار iPad تجاوز کرده‌اند، Flurry آی‌پد را با ۸۸ درصد از بازار تبلت‌ها نشان می‌دهد.

همانطور که در گذشته اشاره شد، توسعه‌دهندگان iOS نیز درآمد بیشتری نسبت به توسعه‌دهندگان اندروید دارند. Flurry می گوید که درآمد iOS به طور متوسط ​​4 برابر بیشتر از درآمد Android است.

براساس Flurry، “به ازای هر 1.00 دلاری که یک توسعه‌دهنده در iOS کسب می‌کند، می‌تواند انتظار داشته باشد که در اندروید حدود 0.24 دلار درآمد داشته باشد.”


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *