از سرزمین بازاریابی:
- اریک اشمیت: Google اطلاعات کاربر از چشمان پریینگ ایمن محفوظ است، حتی دولت ایالات متحده
با توجه به اینکه گوگل و سایر شرکتهای آمریکایی در صورت احضار، به قانون پاتریوت و دادگاه نظارت اطلاعات خارجی ایالات متحده ملزم هستند، Google اریک اشمیت، رئیس هیئت مدیره، گفت که شرکت او رمزگذاری خود را سخت تر کرده است و معتقد است که داده های کاربرانش امن تر است. «ما کاملاً مطمئن هستیم که اکنون که اطلاعات داخل […] - Apple, Samsung Gain, Windows Phone Plateaus در ایالات متحده — comScore
امروز صبح comScore آخرین گزارش گوشی هوشمند ایالات متحده خود را منتشر کرد. این پیامهای ماهانه به اسناد ثابتی تبدیل شدهاند که تغییر چندانی در بین بازیکنان مختلف ندارند. در واقع، نمودارهای سهم OEM و OS اساساً در چند ماه گذشته ثابت هستند. اپل یک امتیاز و اندروید نیم درصد از دست دادند. به نظر می رسد مایکروسافت به […] - گزارش: اپلیکیشنها نزدیک به 90 درصد از زمان اینترنت تلفنهای هوشمند
نیلسن گزارش جدیدی از پلتفرمهای مختلف منتشر کرد. از جمله موارد دیگر، زمان صرف شده را با رسانه های مختلف مقایسه می کند. تلویزیون با توجه به زمان صرف شده در روز، سلطان تمام رسانه ها باقی می ماند. پس از آن رادیو سنتی و سپس گوشی های هوشمند. این گزارش همچنین میزان استفاده از برنامه را در مقابل استفاده از وب تلفن همراه بر اساس زمان صرف شده مقایسه می کند. در حالی که مردان و زنان تقریباً […] - 4 مرحله برای مقیاسپذیری محتوای سازمانی بازاریابی
در اوایل قرن بیستم، خودرو یک کالای لوکس بود – ساخت آن زمان زیادی طول کشید (با کارگرانی که هرکدام را «دستگاه» میکردند)، هزینهای بسیار فراتر از قیمت تمام شده داشت. معنی اکثر مصرف کنندگان و رانندگی پیچیده بود. همانطور که امروزه بیشتر مردم میدانند، هنری فورد همه اینها را با مدل T و […] - چرا برندها باید به جای سخنگویان مشهور به وبلاگ نویسان مراجعه کنید
مسابقه پاپ: کدام فرد مشهور را با پودینگ JELL-O مرتبط می کنید؟ من حدس میزنم که شما در ارتباط با بیل کازبی مشکلی نداشتید، که با توجه به این واقعیت که رابطه سخنگوی او با JELL-O نزدیک به سی سال به طول انجامید، عجیب نیست. برای ما در یک سن خاص – *ahem* – زایمان خانگی دوستانه کازبی برای همیشه […] - پس از The Newsjacking، توییت Arby’s Pharrell همچنان به سود سهام پرداخته است
به نظر می رسد که آربی در جریان مراسم گرمی در ژانویه یک شگفتی یکباره نبود. شرکت تحلیل اجتماعی Simply Measured یک مطالعه موردی را در این هفته منتشر کرد که نشان میدهد چگونه توییت در هفتههای پس از مراسم گرمی به طور قابل توجهی تعامل در حساب توییتر این شرکت را افزایش داد. خود توییت — هی @Pharrell، آیا میتوانیم کلاه خود را […] - بازگشت به اصول: جدیدترین طرح فیس بوک مفهوم روزنامه زیبا را بی سر و صدا می کشد
به نظر می رسد همین یک سال پیش بود که فیس بوک در حال انتشار آنها بود. جدیدترین چشم انداز فید خبری به جهان. اوه صبر کنید، درست است – دقیقاً یک سال تا امروز بود که تیم فیس بوک جدیدترین چشم انداز اخبار فید را به صورت زنده پخش کرد. این چیدمان جدید قرار بود روش […]
وجود دارد
ضربه زده است
خرج می کنند
تغییر داد
داشته باشیم
را تغییر دهد
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
- اعلام برنامه راهکارهای محتوای عمومی، newsroom.fb. com
- Facebook، WhatsApp Acquisition با مانع حریم خصوصی پس از شکایت FTC Files EPIC، customers.com
- پوشهها و موارد دیگر، yahoomail.tumblr.com
- نورمن فاستر در دفتر مرکزی اپل: بیش از 1000 دوچرخه , درب شیشه ای چهار طبقه, Gizmodo
- تویتر 36 میلیون دلار برای پتنت های IBM پرداخت تا از کت و شلوار جلوگیری کند، بلومبرگ
- چرا توییتر هرگز یک سازمان خبری نخواهد بود، time.com
- Yahoo: Destroyer Of Startups, ReadWrite
روبرو شوید
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
ویدئو
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.