از سرزمین بازاریابی:
- رکورد-ثبت دوشنبه سایبری: فروش 18 درصد افزایش یافت، موبایل یک سوم سفارشات را به ثبت رساند
آخرین دادههای شرکت گزارشدهی تجارت الکترونیک Custora Pulse نشان میدهد که این دوشنبه سایبری بزرگترین روز در تاریخ تجارت الکترونیک بوده است. فروش آنلاین در مقایسه با دوشنبه سایبری 2012 18 درصد افزایش یافت. موبایل مجدداً برتری خود را نشان داد و از هر سه خرید یک خرید از طریق تلفن و تبلت در روز دوشنبه انجام شد. هم تبلتها و هم تلفنها سفارشها را حذف کردند […] - حفظ تمرین تعطیلات: چگونه به جای واکنش نشان دادن برنامه ریزی کنیم
این زمان از سال است. بار دیگر، ما غرق در پیش بینی های تعطیلات هستیم – و با این پیش بینی ها توصیه های فصلی خاص برای بازاریابان ارائه می شود. این شامل همه چیز می شود، از سرمایه گذاری در اولین تعطیلات واقعی تلفن همراه تا سرمایه گذاری بیشتر در برنامه های برنامه ریزی شده، زیرا این روند در سال 2014 افزایش می یابد. - استرس را از بین ببرید، ذن را تقویت کنید – 13 نکته برای رشد ذهنی در بازاریابی
من می دانم که این مقاله کمی خارج از چرخه زمین بازاریابی است (من بودم در واقع توسط یکی از ویراستاران شگفتانگیز اینجا گفته شد، و من موافقم)، اما احساس میکردم این نکاتی هستند که هر حرفهای بازاریابی میتواند از آن استقبال کند. بنابراین برای این مقاله، اجازه دهید یک قدم به عقب برگردیم و روی استراتژیهایی برای ایجاد […] - خداحافظ میم ها، مقالات و اخبار با کیفیت سلام: تغییرات فید خبری فیس بوک برای مدیران چه معنایی دارد
دیروز، فیس بوک تغییراتی را در فید خبری اعلام کرد که مقالات مرتبط، پستهایی با نظرات اخیر و اخبار و مقالات با کیفیت بهتر را نشان میدهد. در حالی که بخش مقالات مرتبط و برجسته کردن نظرات ممکن است بیشترین توجه را در به روز رسانی به خود جلب کرده باشند، اما مهمترین تغییر نبودند. بزرگترین عنصر اعلامیه برای بازاریابان […]
تمرکز کنیم
است
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
ویدئو
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.