اعلانیه
اعلانیه

تحت کنترل نگه داشتن تمرین تعطیلات: چگونه به جای واکنش، برنامه ریزی کنیم

holidays-christmas-featuredاین زمان از سال است. بار دیگر، ما غرق در پیش بینی تعطیلات هستیم – و با این پیش بینی ها توصیه های فصلی خاص برای بازاریابان ارائه می شود.

این شامل همه چیز می‌شود، از سرمایه‌گذاری دراولین تعطیلات واقعی تلفن همراه تا سرمایه‌گذاری بیشتر در برنامه‌های برنامه‌ریزی، در حالی که این روند در سال 2014 افزایش می‌یابد. با فرض اینکه شما ماهرتر از این زمان در سال گذشته هستید (که اکثر ما هستند)، الزام فصلی به شما پیشنهاد می‌کند که سطح آزمایش پیشنهادات و فراخوان‌های اقدام را افزایش دهید.

اما، به جای وارد شدن به یک جنون فصلی که ممکن است نتوانید آن را حفظ کنید یا نتوانید آن را حفظ کنید، یا ممکن است ارتباط واقعی با استراتژی کلی شما نداشته باشد، فکر می کنم پایان سال فرصت کلیدی دیگری را به ارمغان می آورد. این فرصتی است برای ارزیابی چشم اندازهای خود در مقایسه با یک سال قبل و تنظیم برنامه های خود برای چند سال آینده، با پیشرفت صنعت و گزینه های گسترده به عنوان پس زمینه شما. نگاهی بیندازید:

چقدر مخاطب خود را بهتر می شناسید؟

اگر در چند سال گذشته فراتر از هدف‌گیری جمعیت‌شناختی اولیه رفته‌اید و فراتر از کوکی‌ها به سمت هدف‌یابی مخاطبان مبتنی بر افراد واقعی‌تر رفته‌اید، به احتمال زیاد در مورد مخاطبان خود باهوش‌تر هستید. اکنون که تصویر بهتری از رفتار آنها نسبت به برند و محصولات خود دارید، شاید امسال سالی است که آن را در تلفن همراه استفاده می‌کنید.

به هر حال، تلفن همراه با آن سیستم ها و ابزارها آماده است. شاید مخاطبان کاملا جدیدی را کشف کرده باشید که بازدهی چشمگیری برای شما تولید می کنند. بنابراین، بیشتر با آن مخاطبان انجام دهید، از برنامه‌ریزی در مقیاس و شدت بالاتر استفاده کنید تا تفکر استراتژیک خود را با کمک فناوری به اجرا درآورید – تا کاری را که کشف کرده‌اید در مقیاس بزرگ‌تر و سریع‌تر انجام دهید.

آرام باشید و خلاق باشید

با راحتی سطوح بالاتری از هوش معتبر مخاطب (که در بالا توضیح داده شد)، چرا فرصت اجرای خلاقیت پویا و/یا غنی برای آزمایش تصاویر، پیام‌ها و فراخوان‌ها برای اقدام در یک محیط برنامه‌ای را بررسی نکنیم؟ خطر بسیار کمتری نسبت به قبل برای توسعه خلاقیت های متعدد و تکرار در جریان، با تکیه بر تیم و سیستم های خود برای انجام این کار وجود دارد.

در شبکه اجتماعی گام بردار

گفت‌وگوهای زیادی در مورد قابلیت‌های گسترش‌یافته در فیس‌بوک وجود دارد، زیرا دامنه داده و مجموعه ابزار این پلتفرم همچنان در حال پیشرفت است. اما، به جای اینکه در طول فصل تعطیلات عجله کنید تا مدل سازی مخاطبان را در یک اجرای تجارت الکترونیکی محدود و احتمالا واکنشی آزمایش کنید، چرا با تیم خود ننشینید و یک برنامه بازی استراتژیک برای استفاده از دسته ها و مخاطبان سفارشی در سال آینده ارائه نکنید. ? تعیین کنید که فیس بوک چه چیزی برای شما به ارمغان می آورد و چقدر باید در این ترکیب نقش داشته باشد. این ممکن است به ویژه برای خرده فروشان قدرتمند باشد. از هر چیزی که در طول دوره خرید فصلی تعطیلات اجرا می کنید به عنوان پایه 2014 استفاده کنید.

چه کسی را باید استخدام کنید؟

ممکن است با موقعیت هایی برای پر کردن یا احساس بی قراری مبنی بر کمبود استعدادهای کلیدی وارد سال شوید. شاید شما از مشتریان و شرکای خود یا کسب و کار بیشتر یا انتظارات فنی بیشتری داشته باشید. من فکر می‌کنم استخدام در مورد برنامه‌ریزی سازمانی سنتی و استخدام برای پر کردن جایگاه‌های مرسوم – خدمات مشتری، رسانه، خلاقیت، تجزیه و تحلیل داده‌ها – و بیشتر در مورد حفظ روحیه جدید سیالیت کمتر شده است.

ممکن است تیم فروش شما با یک رابطه کاری نزدیکتر با دانشمندان داده به خوبی خدمت کند؟ آیا فروشنده جدید شما واقعاً یک دانشمند داده است؟ آیا ممکن است با دقت بیشتری به تجربه چند پلتفرمی در مقابل تمرکز بر متخصصان جداگانه نگاه کنید؟ چه نوع افرادی را برای کارکردن موثر با تامین کنندگان داده خود نیاز دارید یا آموزش دهید؟

به هر حال، رابطه شما با داده های خود – از طرف مشتریان شما – هرگز مهمتر از این نبوده است. برای پیمایش سال(های) پیش رو، باید انواع داده ها را جمع آوری کنید. بنابراین، در هنگام استخدام انعطاف پذیر باشید.

The Next Year Strong را باز کنید

در حالی که گزارش‌ها در مورد روند تعطیلات جذاب هستند و توصیه‌های زیادی برای به حداکثر رساندن این دوره وجود دارد – نفس عمیق بکشید. ارزیابی کنید که چقدر پیشرفت کرده اید و چگونه می توانید پیشرفت صنعت (و پیشرفت خود) را در برنامه ریزی بلندمدت بلندمدت، خارج از این چند هفته کوتاه بگنجانید.

به لطف فناوری، ابزارها و گشودن گزینه‌های چند پلتفرمی واقعی، احساس فوریت در مورد فرصت غنی در دست آسان است – اما برای حفظ دید طولانی‌تر نیاز به نظم و انضباط است. اجازه ندهید این دوره مانند تمرین آتش سوزی باشد. بگذارید فرصتی برای تقویت و بازگشایی سال آینده باشد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

کندال آلن برای استراتژی WIT به‌عنوان کارمند ارشد در امور شرکتی و روابط رسانه‌ای، به‌عنوان کار اصلی‌اش، به مشتریان متعدد رسانه و فناوری داده خدمات ارائه می‌دهد. او همچنین از طریق شرکت خود، Influence Collective، LLC، فعالیت‌های مشترک را انجام می‌دهد. – مشاوره و حمایت از کارآفرینان رسانه و فناوری با همکاری سایر شرکای مورد اعتماد و مدیران شرکت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *