این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- افزونه دکمه “Want” در SDK فیس بوک کشف شد
کاربران ممکن است در آینده نزدیک بتوانند چیزی بیش از “لایک” در فیس بوک انجام دهند. InsideFacebook گزارش می دهد که فیس بوک یک افزونه دکمه ‘خواستن’ در داخل فیس بوک جاوا اسکریپت SDK توسط توسعه دهنده Tom Waddington از Cut Out + Keep پیدا شده است. تگ XFBML را می توان در SDK یافت اما به صورت عمومی فهرست نشده است. […]
- بخش بازاریابی: جستجوی روانی، دکمه خواستن فیس بوک و قیمت گذاری هوشمند
این هفته در بازاریابی همه چیز در مورد تحول بود. LivingSocial و RockYou در حال تغییر مدل های کسب و کار خود هستند. گوگل در تلاش است تا روش جستجوی ما را تغییر دهد. و تعداد زیادی از شرکتها تلاش میکنند تا تمام دادههایی را که جمعآوری میکنیم تبدیل کنند و آنها را به اطلاعاتی تبدیل کنند که میتوانیم واقعاً از آنها استفاده کنیم. LivingSocial فراتر از معاملات روزانه حرکت می کند، زیرچشمی […]
ارائه می دهد
- Google Analytics Goes Mobile – App Analytics را راه اندازی می کند
تیم Google Analytics در Google I/O یک عملکرد جدید App Analytics را اعلام کرد که در هفتههای آینده به پیشنهاد Google Analytics فعلی اضافه میشود. گوگل در حال حاضر SDK های موبایل را برای اندروید و iOS ارائه می کند، اما تاکنون گزارش ها و معیارهای مشابه Web Analytics استاندارد را ارائه کرده است. در عملکرد جدید […]
- شما چه چیزی را دوست دارید؟!؟! نکات موفقیت اجتماعی برای بازاریابان هوشمند وابسته
بیایید تصور کنیم که دوست من، سوزان، دوران سختی را در ازدواج خود سپری میکرد. اواخر یک شب، زمانی که خانواده در خواب بودند، او تصمیم گرفت کاری را انجام دهد که این روزها بیشتر مردم انجام می دهند – در گوگل برای کمک در مورد مسائل ازدواجش جستجو کنید. او مقاله به مقاله را خواند، تاپیک های انجمن را خواند و سرش را به علامت تایید تکان داد که […]
- برترین برنامه رایگان Google Chrome برای iOS در App Store
همانطور که انتظار میرفت، Google Chrome را برای iOS راهاندازی کرد و اکنون برای دانلود رایگان در فروشگاه App Apple در دسترس است. این اپلیکیشن در حال حاضر 3615 رتبه با میانگین امتیاز چهار و نیم ستاره دارد. نه تنها در دسترس است و رتبه های مثبت زیادی دارد، بلکه برترین برنامه رایگان در […]
است
- ترغیب طرفداران فیس بوک برای به اشتراک گذاشتن لیدها به 77 درصد نرخ اشتراک بالاتر
طبق تحقیقاتی که توسط The Pew Internet And American Life Project انجام شده است، میانگین کاربر فیس بوک نزدیک به 250 دوست دارد. آیا معیار “دوستان طرفداران” را برای صفحه فیس بوک خود بررسی کرده اید؟ این یک معیار به تنهایی پتانسیل عظیمی را در ترغیب طرفداران شما به اشتراک گذاری بیشتر نشان می دهد – رسیدن به این عظیم “دوستان […]
- گزارش: توییتر اکنون اکثریت درآمد تبلیغات را از تلفن همراه ایجاد می کند
تبلیغات تلفن همراه توییتر که اخیراً راه اندازی شده است، بیش از موفقیت آمیز بوده، بلکه محرک های درآمد ضروری بوده اند. WSJ گزارش داد که “در اکثر روزها” تبلیغات موبایلی توییتر اکنون بیشتر از نسخه مبتنی بر وب Twitter.com تولید می کنند. تبلیغات تلفن همراه توییتر از ماه آوریل فقط برای همه تبلیغکنندگان وجود داشته است، اما با این حال، فیسبوک و +Google […]
- معمای توسعهدهنده Google: Google+ را باز کنید یا روی “چیز ویژه” نگه دارید؟
اکراه Google برای باز کردن یک API کامل در بعدازظهر پنجشنبه در کانون توجه قرار گرفت، زیرا چندین عضو تیم +Google در کنفرانس Google I/O در سال 2012 یک «چت کنار آتش» با توسعهدهندگان میزبانی کردند. به گفته بردلی هورویتز، معاون Google+، این شرکت در رویکرد خود برای باز کردن یک خواندن و نوشتن کامل […]
عمل کرده است.
- Google Takes Google+ Platform Mobile
هفته گذشته فیس بوک اعلام کرد که از موبایل “لایک” می گیرد – این هفته نوبت گوگل است. یک سال پس از راهاندازی +Google، این پلتفرم برای یکپارچگی عمیقتر تلفن همراه باز میشود. این پلتفرم برای پیشنمایش اولیه توسعهدهندگان باز شده است و ویژگیهای زیر را امکانپذیر میکند: ورود به سیستم با Google+ اشتراکگذاری افزونه Mobile +1 Google+ History API […]
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه
موارد دیگر
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.