اعلانیه
اعلانیه

توییتر قوانین API را تشدید می کند: شراکت لینکدین اولین قربانی است

twitter-linkedin-logos یک توافق سه ساله که به توئیت‌ها اجازه می‌دهد به صورت خودکار در LinkedIn منتشر شوند، اولین قربانی برنامه‌های توییتر برای تشدید قوانینی است که نحوه استفاده از API آن را پوشش می‌دهد.

در یک پست وبلاگ امروز، مایکل سیپی از توییتر می گوید که این شرکت در حال شماره گیری اجرای قوانین است. شرایط API با شرکای شرکت در پیگیری مداوم این شرکت برای ارائه یک تجربه توئیتر ثابت به کاربران.

در نهایت، ما می‌خواهیم مطمئن شویم که تجربه توییتر ساده و قابل درک است – چه در Twitter.com یا در جای دیگری در وب باشید.

اولین قربانی افزایش اجرای توییتر توافقی است که از سال 2009 با لینکدین منعقد کرده است. در پست وبلاگ جداگانه، رایان روسلانسکی، مدیر محتوای لینکدین تأیید می کند که کاربران دیگر نمی توانند توییت هایی را به صورت خودکار از توییتر به لینکدین منتشر کنند. در عوض، کاربرانی که می‌خواهند همزمان در هر دو سایت منتشر کنند، باید در لینکدین منتشر کنند و از ابزارهای اشتراک‌گذاری در آنجا برای ارسال به‌روزرسانی‌ها به توییتر استفاده کنند.

اعلام توییتر همچنین به توسعه‌دهندگان هشدار می‌دهد که انتظار بیشتری از این موضوع در آینده داشته باشند: «… در هفته‌های آینده، دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه‌تری درباره نحوه استفاده از API توییتر ارائه خواهیم کرد.»


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *