اعلانیه

روز بازاریابی: 26 ژوئن 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 24 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 26 ژوئن 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.

  • چرا مدیر عامل شما به بازاریابی محتوا اهمیت نمی دهد

    این او نیستید، بلکه شما هستید… مدیر عامل شما با بی اطلاعی از افزایش درآمد و جذب مشتری به آن موقعیت نرسید (خوب، در بیشتر موارد، اما این داستان دیگری است…). اگر مدیر عامل شما به بازاریابی محتوا اهمیتی نمی دهد، به احتمال زیاد به گونه ای اطلاع رسانی نشده است که به آنها اهمیت دهد. مقاومت از بالا […]

  • عنوان

  • Google +1 Recommendations Rolling Out To All Sites Sporting A +1 Button

    در ادامه فشار خود به Google+-ify the internet، Google توصیه‌های 1+ را برای همه دکمه‌های 1+ در سراسر وب ارائه می‌کند. عملکرد توصیه جدید توصیه‌های مشابهی را که قبلاً در سایت کشف شده‌اند پیدا می‌کند: در توصیه‌ها آمار 1+ و دوستان حلقه‌شده‌ای که قبلاً محتوای توصیه‌شده را 1+ کرده‌اند، گنجانده شده است. توصیه ها […]

    خواهد بود

  • Battling Baffling Search Marketing Afflictions

    تکامل دنیای دیجیتال مارکتینگ گاهی عجیب و خنده‌دار است و گاهی کاملاً غم‌انگیز است. ده سال نگارش مقاله برای نشریات مختلف، بیش از 15 سال کار در، اطراف، یا در راس آژانس‌های بخش بازاریابی دیجیتال، و هنوز وقتی می‌بینم عجیب و غریب […]

  • جدید در Google گزارشات صفحات تجزیه و تحلیل – معیار ورود

    اخیراً یک معیار جدید در گزارش صفحات در Google Analytics ظاهر شده است. گزارش صفحات اطلاعات اولیه را برای هر صفحه مشاهده شده در وب سایت ها ارائه می دهد. تعداد دفعات بازدید از یک صفحه، مدت زمان (به طور متوسط) بازدیدکنندگان در صفحه را نشان می دهد، نرخ پرش صفحه چقدر است و چند درصد […]

  • Social Media Metrics That Matter

    شبکه‌های اجتماعی از این جهت منحصر به فرد هستند که تعامل با مصرف‌کنندگان را به زبان و فرهنگ مشترک بومی پلتفرم تسهیل می‌کنند. این کانال‌ها ایجاد و انتشار ارگانیک محتوای مغناطیسی را امکان‌پذیر می‌سازد که به جای منحرف کردن مصرف‌کننده در یک طرز فکر مشارکتی، توجه مشتری را جذب می‌کند. برای برندها، هر توییت، لایک یا اشتراک‌گذاری فرصتی برای پاسخگویی […]

    است

  • اینستاگرام تب جدید “Explore” را در نسخه 2.5 راه اندازی کرد

    اینستاگرام با انتشار نسخه 2.5 و برگه “کاوش” به سمت محتوای سفارشی تر قدم برمی دارد. به‌نظر می‌رسد به‌جای نمایش عکس‌های برتر مانند برگه «محبوب» قبلی، «کاوش» محتوای مناسب‌تری ارائه می‌دهد. برگه جدید دارای جستجوی مستقیم روی صفحه است که به کاربران امکان می دهد هر نوع […]

    را انتخاب کنند

  • Facebook آدرس‌های ایمیل نمایش‌داده‌شده را به نسخه‌های @facebook.com تغییر می‌دهد

    از لحاظ تاریخی، کاربران ایمیل انتخابی را انتخاب کردند که در صفحات نمایه آنها نمایش داده شود. با این حال، فیس بوک اخیراً تمام آدرس های ایمیل نمایش داده شده را به گزینه @facebook.com مجبور کرده است. سیستم جدید پیام‌ها و ایمیل فیس‌بوک در اواخر سال 2010 راه‌اندازی شد، اما استفاده از آن هیچ‌گاه به طور کامل آغاز نشد. یکی از بزرگترین شکایات این تغییر این است که […]

  • تأیید شد: مایکروسافت Yammer را به قیمت 1.2 میلیارد دلار به صورت نقد خریداری کرد

    مایکروسافت روی شرکت اجتماعی شرط بندی بزرگی می کند. همانطور که ما و دیگران چند هفته پیش گزارش دادیم، این شرکت در حال خرید Yammer است که به عنوان “فیس بوک برای شرکت ها” توصیف شده است. مایکروسافت اوایل امروز اعلام کرد که Yammer را به قیمت 1.2 میلیارد دلار نقد می خرد. یامر بخشی از بخش آفیس و مدیر عامل فعلی […]

    خواهد شد

  • اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *