اعلانیه
اعلانیه

کاربران +Google 12 دقیقه در روز را «در جریان» می‌گذرانند

google-plus-red-128با توجه به اینکه Google+ فردا یک ساله می شود، معاون گوگل ویک گاندوترا جهان را به روز کرد — یا حداقل حدود 6000 شرکت کننده در کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O — در مورد نحوه عملکرد سرویس.

همیشه هنگام شنیدن آمار استفاده از اشتراک‌گذاری Google در مورد Google+‎ کمی مشکل است، زیرا این شرکت معمولاً فعالیت را فقط در خود Google+‎ اندازه‌گیری نمی‌کند – در مورد نحوه استفاده دارندگان حساب Google+ از همه محصولات Google صحبت می‌کند.

اما در I/O امروز، گوندوترا یک آمار مختص به پلتفرم +Google را به اشتراک گذاشت که او اعلام کرد کاربران فعال روزانه 12 دقیقه را در جریان می‌گذرانند. Google می‌گوید این میزان از 9 دقیقه افزایش یافته است. دقیقه همین سه ماه پیش.

تصمیم برای اشتراک‌گذاری چنین شماره‌ای مخصوص Google+‎ ممکن است در پاسخ به میم «Google+‎ یک شهر ارواح است» باشد که در اوایل سال جاری پس از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه کاربران Google+‎ فقط سه دقیقه در ماه در سایت صرف می کند. گوندوترا امروز تصویر متفاوتی را ترسیم کرد و گفت که عکاسان، ستاره شناسان و گروه های بی شماری دیگر به طور فزاینده ای از Google+‎ استفاده می کنند.

گوندوترا همچنین فاش کرد که استفاده از تلفن همراه از +Google از استفاده از رایانه رومیزی پیشی گرفته است.

اما استفاده نیمه مبهم Google در استفاده از +Google با برخی از آمارهای دیگری که گاندوترا به اشتراک گذاشت ادامه یافت:

  • بیش از 250 میلیون نفر به حساب های +Google ارتقا داده اند (به خاطر داشته باشید که Google اجبار کردن همه کاربران جدید به حساب های G+ از ژانویه)
  • 150 میلیون کاربر فعال ماهانه
  • 50 درصد از آن کاربران فعال روزانه وارد سیستم می شوند
  • آنها بیش از یک ساعت را «در سراسر Google» سپری می کنند.

این مورد آخر، اندازه‌گیری فعالیت +Google را دشوار می‌کند — این شرکت Google+‎ را به‌عنوان یک «لایه اجتماعی» حساب می‌کند و نحوه استفاده کاربران با حساب‌های +Google از همه محصولات Google، از YouTube گرفته تا Docs برای جستجو و موارد دیگر را اندازه‌گیری می‌کند.

با این وجود، اشتراک گذاری شماره مشخص Google در مورد دقایق سپری شده در جریان، گامی خوشایند برای درک چگونگی رشد سرویس است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *