اعلانیه
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.

  • Google در سال 2011 از مایکروسافت در لابی DC پیشی گرفت

    طبق گزارشی در CNET، بر اساس پرونده‌های عمومی در دفتر اسناد عمومی سنای ایالات متحده، هزینه‌های Google برای لابی‌گری فدرال از رقیب مایکروسافت در سال 2011 فراتر رفت. گزارش شده است که گوگل در سال 2011، 9.7 میلیون دلار در مقابل 7.3 میلیون دلار مایکروسافت هزینه کرده است. افزایش لابی گوگل به عنوان ریاکاری، زیرا لابی کردن ذاتاً “شیطان” است […]

  • Google به نام مستعار، نام مستعار در +Google OK می دهد

    همانطور که پاییز گذشته وعده داده بود، گوگل می گوید به زودی اجازه نام مستعار و نام های جایگزین را در +Google می دهد. بردلی هوروویتز، معاون Google+‎، تغییرات را امروز بعدازظهر اعلام کرد و دو تغییر اصلی را در خط‌مشی نام شرکت توضیح داد: Google «به‌روزرسانی خط‌مشی‌ها و رویه‌های خود» مربوط به نام‌های مستعار (مانند مدونا) را آغاز خواهد کرد. Google ممکن است نمایه ای را با […]

    پرچم گذاری کند

  • Google واقعاً از شما می خواهد که نمایه +Google خود را تکمیل کنید

    هنوز تکمیل نمایه +Google خود را تکمیل نکرده اید؟ شاید فکر می کنید که نمی خواهید؟ یا نیازی نیست؟ خوب، گوگل واقعاً از شما می خواهد که این مشکل را برطرف کنید. و دفعه بعد که خودتان در گوگل جستجو کردید، شروع به ایراد گرفتن در مورد آن خواهند کرد. همانجا در نتایج جستجو برای نام شما. همانطور که درو اولانوف در […]

    می نویسد

  • آمار خیره کننده یوتیوب: 4 میلیارد بازدید روزانه، یک ساعت ویدیو آپلود شده در هر ثانیه

    من فکر می‌کنم «SMH» مخفف وب مناسبی است که می‌توان برای آخرین آماری که YouTube امروز صبح به اشتراک گذاشته است استفاده کرد – آماری که قطعاً باعث می‌شود سرم را تکان دهم. این موارد را در نظر بگیرید: روزانه بیش از چهار میلیارد ویدیو در سراسر جهان مشاهده می شود. در هر ثانیه یک ساعت ویدیو آپلود می شود. در مورد اولین […]

  • اینفوگرافیک: چگونه پیوندهای رسانه های اجتماعی به بازاریابی ایمیلی کمک می کنند

    آیا راه‌هایی را در نظر می‌گیرید که افراد بتوانند آنچه را که درباره آن ایمیل می‌فرستید به اشتراک بگذارند؟ اگر نه، دوباره فکر کنید. افزودن راهی برای اشتراک‌گذاری محتوای ایمیل‌شده‌تان، می‌تواند نرخ کلیک شما را زمانی که آن ایمیل‌ها توسط کسانی که در فیس‌بوک و توییتر خوانده می‌شوند، دو برابر کند و در صورت خواندن توسط کسانی که در لینکدین هستند، چهار برابر شود. این یک تبدیل بسیار آسان است […]

  • اتحادیه اروپا آماده اعمال قوانین سختگیرانه حریم خصوصی در گوگل، فیس بوک است

    طبق گزارشی در رویترز، این هفته اتحادیه اروپا مجموعه گسترده ای از قوانین جدید را ارائه خواهد کرد که به طور چشمگیری بر نحوه استفاده شرکت های اینترنتی از داده های شخصی تأثیر می گذارد. همچنین مجازات های جدیدی برای نقض داده ها و نقض قوانین وجود دارد. این مقاله، بر اساس پیش‌نویس قوانین، مقررات پیشنهادی […]

    را می‌گوید

  • پیو: 19 درصد از آمریکایی‌ها اکنون صاحب تبلت‌ها، کتاب‌خوان‌های الکترونیکی هستند

    پس از یک فصل تعطیلات بزرگ، درصد افرادی که کتاب‌خوان‌ها و تبلت‌ها دارند تقریباً دو برابر شده است – از حدود 10 درصد در اوایل دسامبر به 19 درصد در ژانویه. این داده ها از چندین نظرسنجی تلفنی که پروژه اینترنت پیو بین اواخر نوامبر و ژانویه انجام شد، جمع آوری شد. نمودار زیر یک تفکیک جمعیتی […]

    را نشان می دهد

  • آیا مرز بعدی در رسانه های اجتماعی تلویزیون شماست؟

    بازی بزرگ امسال را کجا تماشا می‌کنید؟ سال گذشته، این سوال مکانی بود که در آن: یک مهمانی Super Bowl، در خانه روی مبل یا یک آبخوری محلی پاسخ مورد انتظار بود. امسال، «کجا» به همان اندازه احتمال دارد که مختص دستگاه باشد. روی کامپیوتر؟ یک تبلت؟ یا Verizon […]

  • مصاحبه های انجمن YouTube رئیس جمهور: اوباما برای پاسخ به سؤالات از طریق Google+ Hangout

    رئیس جمهور اوباما ممکن است با سخت ترین مصاحبه کننده خود روبرو شود. انجمن یوتیوب در 30 ژانویه، تنها چند روز پس از سخنرانی وضعیت اتحادیه، پرزیدنت اوباما با پاسخ دادن به سؤالاتی که در یوتیوب ارسال شده است، در یک مصاحبه پخش زنده شرکت خواهد کرد. انجمن YouTube به سؤالاتی که باید انتخاب شوند و […]

    رأی خواهد داد

  • Google’s Urchin is بسته شدن – چرا و چه باید کرد

    این هفته پایان یک دوره برای Google Analytics، شاید برای کل بازار تجزیه و تحلیل وب است. گوگل اعلام کرد که نرم افزار Urchin دیگر توسط این شرکت فروخته نخواهد شد. Urchin شرکت نرم افزاری است که در ابتدا توسط گوگل خریداری شد و در نهایت به Google Analytics، پرکاربردترین تجزیه و تحلیل […]

  • نگاهی از درون به آنچه ارزیابی‌کنندگان کیفیت جستجوی Google انجام می‌دهند

    یکی از افسانه های قدیمی در مورد نتایج جستجوی Google این است که آنها کاملاً توسط رایانه تولید شده اند و هیچ گونه دخالت یا دخالت انسانی ندارند. اما، حداقل از سال 2005، گوگل برنامه‌ای دارد که جستجوگران منظم کیفیت نتایج جستجوی خود را بررسی می‌کنند. چندین عنوان شغلی مختلف در این مورد وجود دارد، اما افرادی که حقوق می گیرند […]

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *