اعلانیه
اعلانیه

comscore-logoسایت‌های گوگل، مایکروسافت و یاهو همچنان سه جایگاه برتر در گزارش ماهانه comScore در مورد پربازدیدترین دارایی‌های وب در ایالات متحده را حفظ می‌کنند، اما شکاف بین آنها و فیس‌بوک در دسامبر بیشتر شد.

طبق آخرین ، Yahooatri، comScore Medias و Yahooatri همه سایت های مایکروسافت شاهد افزایش بازدیدکنندگان منحصر به فرد در ماه دسامبر بودند، در حالی که فیس بوک کاهش یافت. در مقایسه با حدود هشت میلیون پشت سر ماه قبل.

این نمودار کامل 50 برتر comScore برای دسامبر 2011 است.

ده سایت برتر لیست شده بدون تغییر نسبت به ماه قبل هستند، اگرچه ترتیب کمی نزدیک به انتهای ده سایت برتر تغییر کرده است.

همانطور که در ماه دسامبر انتظار داشتید، وب‌سایت‌های خرده‌فروشی و حمل‌ونقل در طول ماه شاهد افزایش ترافیک زیادی بودند. سایت‌های فیلم بیشترین سود را در رده خرده‌فروشی داشتند، با Netflix، Redbox، Blockbuster و Walmart Movies همگی شاهد افزایش ترافیک بودند. نتفلیکس، در واقع، یکی از بزرگترین برندگان ماه بود. comScore می‌گوید 34.7 میلیون نسخه منحصربه‌فرد آن در دسامبر، 31 درصد جهش نسبت به نوامبر داشته است. UPS.com برترین سایت حمل و نقل بود که از نوامبر تا دسامبر نیز 31 درصد رشد داشت.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *