این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- Pinwheel: Flickr Co-Flickr Startup Part Flickr, Foursquare & Path
استارتآپ جدید کاترینا فیک، یکی از بنیانگذاران فلیکر، Pinwheel بسیار جالب است – اما ایده اصلی نیست. در واقع این ایده ای است که حداقل دو استارت آپ در گذشته (Socialight و Flook) آن را با موفقیت امتحان نکرده اند. مفهوم اصلی این است که میتوانید یادداشتهای دارای برچسب جغرافیایی عمومی یا خصوصی را که با […]
مرتبط هستند، بگذارید
- جهش کوسه توییتر: نمایش تهوعآور اهمیت خود.
من هیچ نمونه ای بزرگتر از خودافرازی نشنیده ام که ادعای تهوع آور مدیرعامل توییتر دیک کاستولو مبنی بر اینکه سال 2012 سال انتخابات توییتر خواهد بود. (او در رویداد اخیر All Things Digital در کالیفرنیای جنوبی صحبت کرد.) در میان مشکلات جدایی Google/Twitter (بخوانید: انگشت اشاره توییتر) مفهوم توییتر به عنوان یک وسیله ارتباطی باید […]
- درآمد میلیون ها نفر از باختن در آزمون ها (قسمت 1)
من اغلب از اینکه شرکتها چگونه میتوانند در مورد تلاشهای آزمایش آنلاین خود ساده لوح باشند شگفت زده میشوم. به نظر میرسد هرچه شرکت بزرگتر باشد، ارتباط بین تیم با استعداد بهینهسازی و مدیریت ارشد بیشتر میشود. و این، همانطور که ممکن است حدس بزنید، اغلب منجر به تضعیف بهبود درآمد و کارایی ناشی از آزمایش مداوم می شود. […]
- Google: “غیر عملی” برای انطباق با کنترلهای حریم خصوصی P3P IE. مایکروسافت، فیس بوک و دیگران نیز شکست می خورند
Google با متهم کردن مایکروسافت به نادیده گرفتن کنترلهای حریم خصوصی اینترنت اکسپلورر، از او انتقاد کرده است. اما گوگل اکنون پاسخی ارائه کرده است: کنترلها قدیمی، «غیرعملی» برای دنبال کردن و نادیده گرفته شدن توسط سایر شرکتها به جز گوگل، از جمله فیسبوک، برخی از سایتهای خود مایکروسافت و بیش از 10000 سایت دیگر. من این هفته در تعطیلات هستم، بنابراین […]
نخواهم بود
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
بازاریابی محلی
بازاریابی تلفن همراه
مدیریت شهرت
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.