اعلانیه

روز بازاریابی: 19 مارس 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 14 بازدید
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • چگونه آیا خستگی رسانه های اجتماعی واقعی است؟

    فیس بوک. توییتر. +Google. پینترست. چهار مربع. لینکدین. مسیر. شما به چند تا از این شبکه های اجتماعی تعلق دارید؟ آیا شما هر روز در آن شرکت می کنید؟ هر هفته؟ هر ماه؟ هنگامی که مورد جدیدی از راه می رسد، قلب شما در انتظار می پرد، یا زمانی که متوجه می شوید این یک چیز دیگر است که باید به آن اضافه کنید، کمی غرق می شود […]

  • انتخاب فیسبوک — تاریخ بسازید یا تاریخ شوید

    اگر من یک تبلیغ‌کننده فیس‌بوک بودم، احتمالاً همچنان جلساتی برگزار می‌کردم و ایمیل‌هایی درباره نحوه استراتژی‌بندی در کنفرانس بازاریابی فیس‌بوک در اواخر ماه گذشته می‌فرستم. به حق. چیزهای زیادی برای هضم وجود دارد. آنچه در اینجا جالب است، چیزهایی که اعلام شد، تجربه بهتری برای تبلیغ‌کنندگان، تبلیغات بزرگ‌تر و هدف‌گیری بهتر بود، نیست. […]

    چیست؟

  • روز مورد انتظار سود سهام اپل فرا رسیده است. از آنجایی که ذخایر نقدی اپل در چند سال گذشته افزایش یافته است – اکنون به 100 میلیارد دلار رسیده است – تحلیلگران مالی و سرمایه گذاران بارها و با شور و شوق پرسیده اند: “> احتکار کند
  • ارجاعات تلفن همراه و داده‌های جمعیتی اکنون در Facebook Insights موجود است

    فیس‌بوک به تقویت تجزیه و تحلیل صفحه (یا Facebook Insights) با افزودن گزارش‌های تلفن همراه برای برنامه‌ها ادامه می‌دهد. در اوایل این ماه، فیس‌بوک گزارش‌های Insights را افزایش داد تا در زمان واقعی اتفاق بیفتد و گزارش‌های عمیق جدید موبایل به رشد این سرویس ادامه خواهد داد. برای اطلاعات کامل تلفن همراه، روی پیوند «موبایل» در زیر برگه ترافیک کلیک کنید: نه تنها […]

  • Biz Marketing: Patent Infringement, PayPal “Here” Payment System & No Idea is a Good Idea

    دو نیروی مخالف در این هفته با بسیاری از شرکت‌هایی که در گذشته زندگی می‌کردند در حال کار بودند در حالی که دیگران به دنبال ادعای آینده بودند. Experian Hitwise AudienceView را با استفاده از AudienceView راه‌اندازی می‌کند، خرده‌فروشان می‌توانند رفتار آنلاین مصرف‌کنندگان موجود و بالقوه را برای بهینه‌سازی بهتر برنامه‌ریزی رسانه آنلاین و هدف قرار دادن پیام‌هایشان برای رسیدن و حفظ […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • فایل‌ها را به لطف Pipe به داخل فیس بوک منتقل کنید ، gigaom.com
  • Pinterest می آید تحت حمله هرزنامه، GigaOM
  • افزایش رویدادهای فیس بوک: این هفته در رسانه های اجتماعی، بررسی کننده رسانه های اجتماعی
  • آزمایش های فیس بوک با نظرسنجی های کاربر برای درجه بندی صفحات ، AIM Clear Blog
  • چگونه 9 برند شبکه های اجتماعی را در وب سایت خود نشان می دهند، The Daily تخم مرغ
  • پژو از Pinterest برای راه اندازی رقابت پازل استفاده می کند، مشاوره اقتصادی
  • رقیب Pinterest ترافیک را به خرده فروشان افزایش می دهد 730% با مشوق، مشاوره الکترونیکی
  • مخاطبان کوچکتر در Facebook ایجاد Buzz بیشتر، ClickZ
  • تویتر، فیس بوک اغلب برای اخبار استفاده نمی شود – نظرسنجی ، AllThingsD
  • حساب توییتر پشتیبانی X-Box به یک میلیون توییت رسید، MackCollier.com

درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *