اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 19 دسامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • چگونه تبلیغات هدف‌گذاری مجدد کریسمس را خراب کرد
    گرینچ را که کریسمس را دزدید فراموش کنید. امسال، شاید هدف گذاری مجدد تبلیغات برای سرقت کریسمس باشد، حداقل غافلگیری از آنچه مردم قرار است دریافت کنند. مطمئناً در خانواده من، جنگ جدیدی علیه غافلگیری کریسمس اعلام شده است. تبلیغ‌کنندگانی که از «هدف‌گذاری مجدد» استفاده می‌کنند – راهی برای دنبال کردن بازدیدکنندگان با تبلیغات – […]
  • اکنون رسمی: Google Glass از iOS با برنامه MyGlass پشتیبانی می کند
    تعداد فزاینده استفاده کنندگان از عینک Google اکنون انتخاب قانونی تری برای استفاده از سیستم عامل تلفن همراه دارند. شیشه. هشت ماه از عرضه نسخه اندروید می گذرد و اکنون گوگل نسخه iOS My Glass را منتشر کرده است، برنامه همراهی که به عنوان نوعی […]
  • سایت “Holiday Home Decorator” Allstate به شما امکان می دهد خانه خود را تزئین کنید، سپس Mayhem Guy آن را خراب می کند بیمه Allstate وب‌سایتی «Holiday Decorator» راه‌اندازی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد قبل از هشدار نسبت به خطرات تزئینات بیش از حد تعطیلات، خانه‌های خود را به صورت دیجیتالی با چراغ‌های کریسمس، شمع‌ها و مجسمه‌ها تزئین کنند. این سایت تعاملی یک حواس‌پرتی آنلاین سرگرم‌کننده ارائه می‌کند، در حالی که با استفاده از شخصیت «Mayhem» برند Allstate را تقویت می‌کند تا نشان دهد که کریسمس Griswold چقدر می‌تواند خطرناک باشد […]
  • فیس بوک اکنون شماره 2 در فروش تبلیغات دیجیتال ایالات متحده، به لطف موبایل [eMarketer]
    در درآمد سه ماهه سوم فیس بوک در گزارش امسال، این شرکت به اشتراک گذاشت که تلفن همراه 49 درصد از کل درآمدهای تبلیغاتی در سه ماهه را به دست آورده است – از 41 درصد در سه ماهه دوم. eMarketer امروز آخرین گزارش خود را در مورد سهم درآمد تبلیغات دیجیتال ایالات متحده توسط شرکت منتشر کرد. تا حد زیادی به دلیل درآمدهای تلفن همراه، فیس بوک از مایکروسافت پیشی گرفته است […]
  • مطالعات نشان می دهد تبلیغات اینستاگرام باعث افزایش یادآوری، آگاهی می شود
    در اوایل نوامبر اینستاگرام اولین تبلیغات برند خود را معرفی کرد. آگهی‌دهندگان افتتاحیه شامل آدیداس، بن و جری، باربری، لیوایز، لکسوس و مایکل کورس و چند مورد دیگر بودند. اکنون این شرکت متعلق به فیس‌بوک با نتایج اولیه و مطالعات موردی برای برخی از این کمپین‌های اولیه با تمرکز بر Levi’s و Ben & Jerry’s منتشر شده است. در ارائه […]
  • گزارش: خرده فروشان آنلاین شاهد افزایش 30 درصدی ترافیک سایت در هفته شکرگزاری هستند
    بر اساس گزارشی از ارائه‌دهنده فناوری بازاریابی BrightTag، خرده‌فروشان آنلاین 30 درصد افزایش حجم ترافیک را در دوشنبه قبل از جمعه سیاه امسال در مقایسه با روز مشابه در سال 2012 تجربه کردند. یک هفته کامل […]
  • فعالیت تلفن همراه در شب کریسمس 24 درصد. بالاتر از جمعه سیاه
    بر اساس تجزیه و تحلیل داده های ترافیک خرده فروشی xAd، خریداران لحظه آخری در این فصل تعطیلات، فعالیت خود را از رایانه های شخصی به دستگاه های تلفن همراه تغییر خواهند داد. شبکه تبلیغات موبایلی دریافت که جستجوهای موبایل و فعالیت جستجو در آخر هفته جمعه سیاه افزایش یافته است، اما در شب کریسمس که xAd آن را “شب موبایل” می نامد (شاید متأسفانه) حتی بیشتر شد. […]
  • نرخ های SMX West شنبه افزایش می یابد – اکنون ثبت نام کنید و 300 دلار پس انداز کنید!
    نرخ‌های SMX West Super Early Bird – کمترین پیشنهادی – شنبه، 21 دسامبر منقضی می‌شود. اکنون برای دریافت مجوز All Access ثبت نام کنید و از 11 تا 13 مارس در سن خوزه به ما بپیوندید. این چیزی است که به دست می آورید: محتوای استثنایی: 60 جلسه پر از تاکتیک، سخنرانی های کلیدی الهام بخش و کلینیک ها ارتباطات ارزشمند: با سایر شرکت کنندگان و سخنرانان متخصص پیش از نمایش و حضوری ملاقات کنید […]
  • در سئوی موبایل جدید هستید؟ 5 کاری که به شما کمک می کند سال 2014 را با یک انفجار شروع کنید
    با وجود اینکه در ابتدای سال تصمیم گرفتم صحبت در مورد طراحی وب ریسپانسیو و سئو را متوقف کنم، بسیاری از خوانندگان از من پرسیدند. برای ادامه دادن به آن، بنابراین من این کار را به روشی بسیار بزرگ انجام دادم. به عنوان یک بازاریاب دیجیتالی، تعامل اجتماعی مقالاتی را که می نویسم پیگیری می کنم و از […]
  • استفاده می کنم

  • بازاریابی رسانه های اجتماعی تعطیلات: شگفتی ها و اشتباهاتی که می توانید از آنها بیاموزید
    این فوق العاده ترین زمان سال است… اگر تیم بازاریابی شما آماده باشد! داشتن کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی مناسب در طول فصل تعطیلات می تواند به معنای تفاوت بین هدایای فراوان در زیر درخت شرکت یا تکه های زغال سنگ در جوراب شرکت باشد. تنش ها اغلب برای خرده فروشان، مصرف کنندگان و بخش های بازاریابی به طور یکسان […]
  • بالاست

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

  • جاسازی‌های وب فلیکر، blog.flickr.net
  • نحوه یافتن اینفلوئنسرهای جایگاه در +Google، توییتر و فراتر از آن، www.bruceclay.com
  • 11 روشی که می توانید بهتر توییت کنید، وبلاگ رسمی توییتر
  • 6 برندی که “کریسمس Pinterest” دارند، blog.tailwindapp.com
  • چگونه آگاهی از برند را در اینستاگرام به حداکثر برسانیم، www. covario.com
  • دو هفته بعد، آیا پاکسازی طرفداران برگر کینگ یک حرکت هوشمندانه بود؟، با رضایت
  • بازاریابان فیسبوک به چه چیزی نیاز دارند در سال 2014 می دانید؟، در داخل فیس بوک

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *