یک سال تقویمی دیگر تقریباً در کتاب است، و اینجا در Marketing Land، سال رشد چشمگیری بوده است. تمام معیارهایی که برای ما مهم هستند در حدود 75 تا 100 درصد در سال افزایش یافته است! ما از همه خوانندگان خود سپاسگزاریم که سال 2013 را به چنین سال بزرگی تبدیل کردند.
قبل از اینکه کتابها را در سال 2013 ببندیم، تیم تحریریهای که اخبار و ویژگیهای روزانه در Marketing Land و Search Engineland. به پرطرفدارترین محتوایی که در این 12 ماه اخیر منتشر کردهایم برگردیم.
در طول چند هفته آینده، ما محبوبترین ستونهای خود (به طور کلی و تفکیک شده بر اساس موضوع) و داستانهای به اشتراک گذاشته شده خود را در شبکههای اجتماعی اصلی نشان خواهیم داد.
اما ما امروز را با نگاهی به محبوب ترین اخبار سال 2013 آغاز می کنیم.
محبوب ترین اخبار سال 2013 در Marketing Land
این فهرست شامل اخبار منتشر شده تا 18 دسامبر است.
- مقایسه: آنچه می توانید در Google Chromecast، Apple TV، Roku و Xbox تماشا کنید (۲۶ ژوئیه، توسط دنی سالیوان)
- #Hashtag Bowl، بازی به پایان رسید: توییتر در 50٪ از تبلیغات Super Bowl ذکر شده است، Facebook فقط 8٪، Google+ Shut Out (3 فوریه، توسط Matt McGee)
- 12 گزینه جایگزین Google Reader (13 مارس، توسط مت مک گی)
- چگونه فید خبری جدید فیس بوک را دریافت کنیم (7 مارس، توسط دنی سالیوان)
- سامسونگ گلکسی اس 4 را عرضه کرد (14 مارس، توسط دنی سالیوان)
- مایکروسافت به Gmail به دلیل حفظ حریم خصوصی در جدیدترین «Scroogled» حمله می کند کمپین (6 فوریه، توسط دنی سالیوان)
- یاهو شماره 1 دارایی وب دوباره در ایالات متحده، اولین بار از مه 2011 (21 اوت، توسط گرگ استرلینگ)
- EdgeRank مرده است: الگوریتم فید خبری فیس بوک اکنون به 100 هزار فاکتور وزن نزدیک شده است (16 اوت، توسط مت مک گی)
- Gmail جدید صندوق ورودی دارای تبلیغاتی است که شبیه ایمیلها هستند، بالاتر از اشتراکهای ایمیل تبلیغاتی (19 ژوئیه، توسط جینی ماروین)
- Google برای بستن Google Reader در 1 ژوئیه (13 مارس، توسط دنی) سالیوان)
تنوع واقعی در محبوبترین داستانهای سال وجود دارد که منعکسکننده طیف وسیعی از محتوایی است که در اینجا در Marketing Land برای بازاریابان آنلاین پوشش میدهیم. همیشه علاقه به آخرین اخبار فناوری وجود دارد، به ویژه با توجه به اینکه چگونه دستگاه های جدید بر نحوه تعامل مصرف کنندگان با محتوای آنلاین تأثیر می گذارند. و به نظر می رسد محتوا به طور کلی موضوع اصلی آن داستان ها باشد – از مرگ Google Reader تا تغییرات فید خبری فیس بوک و صندوق ورودی جدید Gmail، سالی بود که با نحوه تولید، مصرف و بازاریابی محتوا سازگار شدیم.
ما همچنین فهرست مشابهی را در سایت خواهر خود، Search Engine Land گردآوری کردهایم: برترین اخبار سال 2013 در سرزمین موتورهای جستجو: مرغ مگس خوار، پنگوئن، پاندا و موارد دیگر.
از طرف تیم تحریریه Marketing Land، از اینکه ما را در سال 2013 خواندید، سپاسگزاریم. تعطیلات برای شما مبارک و بهترین آرزوها برای سال 2014!
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.