اعلانیه

روز بازاریابی: 18 مه 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 6 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 18 مه 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • Biz Marketing: همه اخبار IPO غیر فیسبوکی مناسب برای چاپ

    هشدار: این ستون حاوی هیچ خبر IPO فیس بوک نیست. اما مطمئناً چیزهای زیادی خارج از آن سیرک رسانه ای خاص در جریان بود، از راه اندازی محصولات جدید توسط توییتر، Majestic SEO و Hubspot گرفته تا دورهای جدید بودجه برای Pinterest، Quora و Bit.ly. بهترین های توییتر در صندوق ورودی شما این خلاصه ایمیل جدید همچنین دارای […]

    است

  • آمریکایی ها در ماه آوریل میزان رکوردی از تبلیغات ویدئویی آنلاین تماشا کردند [گزارش]

    بر اساس آخرین گزارش سرویس Video Metrix comScore، آمریکایی ها در ماه آوریل رکورد 9.5 میلیارد تبلیغات ویدیویی را تماشا کردند. comScore می‌گوید تبلیغات ویدیویی تقریباً یکی از هر پنج ویدیوی تماشا شده آنلاین در ماه گذشته را نشان می‌دهد. پیشرو در تبلیغات ویدیویی Hulu بود که حدود 1.6 میلیارد از این تبلیغات یا تقریباً 17 درصد را ارائه کرد […]

  • 7 روش برای انرژی بخشی مجدد به برنامه بازاریابی وابسته

    چه برنامه بازاریابی وابسته شما در هر سه ماهه عملکرد بهتری داشته باشد، چه به صورت خودکار گیر کرده باشد یا اکنون متوجه کاهش فعالیت ناشر شده اید، هر تبلیغ کننده می تواند از عقب نشینی دوره ای و فکر کردن در مورد چگونگی بهبود تلاش های کلی خود بهره مند شود. . ممکن است تعجب کنید که حتی کوچکترین تغییرات می تواند […]

    ایجاد کند

  • گزارش: فیس بوک به دلیل ردیابی نادرست کاربران به دلیل دریافت ۱۵ میلیارد دلار شکایت کرد

    امروز، در روز IPO فیس بوک، بلومبرگ گزارش می دهد که فیس بوک (FB) به دلیل ردیابی نادرست کاربران به مبلغ 15 میلیارد دلار شکایت کرده است. این شکایت ادعا می کند که فیس بوک با ردیابی کاربران، وارد یا خارج از فیس بوک به حریم خصوصی نفوذ کرده است. این شکایت در دادگاه فدرال در کالیفرنیا ثبت شد و 21 پرونده از سراسر کشور را با توجه به […]

  • عنوان

  • «پیشنهادات سفارشی» توییتر از داده‌های ویجت و دکمه برای ارائه توصیه‌های بهتر استفاده می‌کند

    در حال حاضر کاربران جدید توییتر از این سایت بازدید می کنند و به همه آنها توصیه می شود تقریباً یک حساب کاربری را دنبال کنند. این به زودی به لطف «پیشنهادات متناسب» جدید تغییر خواهد کرد. بنابراین به همه توصیه نمی شود که جاستین بیبر، کیتی پری یا یکی از کارداشیان ها را دنبال کنند. عملکرد جدید حساب های برتر را با اطلاعات جمع آوری شده از […]

    مطابقت می دهد

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محلی

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *