اعلانیه
اعلانیه

بخش بازاریابی: همه اخبار IPO غیر فیس‌بوک برای چاپ مناسب هستند

هشدار: این ستون حاوی هیچ خبر IPO فیس بوک نیست. اما مطمئناً خارج از آن سیرک رسانه‌ای خاص، از راه‌اندازی محصولات جدید توسط توییتر، Majestic SEO و Hubspot گرفته تا دورهای جدید بودجه برای Pinterest، Quora و Bit.ly، اتفاقات زیادی افتاد. >

این خلاصه ایمیل جدید همچنین دارای جذاب‌ترین توییت‌هایی است که توسط افرادی که دنبال می‌کنید دیده می‌شوند، حتی اگر کسانی را که آنها را نوشته‌اند دنبال نکنید. می‌توانید ببینید چه کسی از شبکه شما این توییت‌ها را بازتوییت کرده یا مورد علاقه خود قرار داده است و روی «مشاهده جزئیات» برای بازتوییت، علاقه مندی، پاسخ یا مشاهده مکالمه پیرامون آنها کلیک کنید.

این محصول خرید Summify در اوایل سال جاری است. توییتر می داند که باید نسبت سیگنال به نویز را برای کاربران به روشی بدون اصطکاک بهبود بخشد. استفاده از قابلیت Friend of a Friend جالب است. من شخصاً آن را دوست دارم، اما آیا کاربران اصلی دوست دارند «غریبه‌ها» را در خلاصه خود ببینند؟

آقای روزنبلات به Ad Age گفت که Foursquare به اواسط تابستان چشم دوخته است تا پلتفرم رسانه پولی خود را راه اندازی کند، که شامل محصولی است که به تجار اجازه می دهد معاملات خود را تبلیغ کنند. هنگامی که کاربران برای ویژه‌های محلی جستجو می‌کنند، می‌توانند پیشنهادات را از طریق تبلیغات پولی ببینند، و آن مکان‌های تبلیغاتی با استفاده از همان الگوریتم‌هایی هدف‌گیری می‌شوند که عملکرد «کاوش» را تقویت می‌کنند، که مؤسسات را بر اساس سابقه ورود کاربر توصیه می‌کند. و همچنین اعلام حضور دوستان و پایگاه کاربری گسترده تر Foursquare.

آیا استیون روزنبلات و فورسکوئر می‌توانند برنامه مکان‌یابی جغرافیایی سرگرم‌کننده خود را به یک مدل تجاری واقعی تبدیل کنند؟ این همان چیزی است که در اواسط تابستان وقتی این SoLoMo تبلیغات پولی را روشن می‌کند، متوجه می‌شویم.

Majestic SEO واقعا مفتخر است که دو معیار ارزیابی جدید و بهبود یافته را بر اساس داده های پیوند اعلام کند. برای اولین بار، اکنون می‌توانیم از یک فرآیند تکرار شونده استفاده کنیم – که از طریق نقشه پیوند ما جریان دارد – برای درک آسان اعداد (بین 0 تا 100) در مورد تأثیر یک URL بر اساس جریان یک مشخصه در وب. .

جامعه سئو مجموعه جدیدی از معیارها را برای بررسی ارزش پیوندها خواهد داشت. معیارهای جدید جریان سئو Majestic جایگزین جالبی برای معیارهای تعیین شده SEOmoz هستند. توصیه من؟ از هر دو استفاده کنید.

شرکت نرم افزار بازاریابی همه کاره HubSpot, Inc. یک برنامه وب داشبورد را بر اساس ابزار محبوب بازاریابی گریدر خود راه اندازی کرد. این داشبورد تعاملی جدید به سرعت در یک نگاه به سؤالات مهم بازاریاب پاسخ می دهد. آیا رقبا سریعتر طرفداران فیس بوک را جذب می کنند؟ آیا رشد پیوندهای ورودی دچار مشکل شد؟ آیا رقابت ناگهان صفحات ایندکس شده بسیار بیشتری دارد؟ آیا 3 ماه گذشته تلاش بازاریابی اثربخشی را بهبود بخشیده است؟

HubSpot یک کسب‌وکار قوی در آسان‌تر کردن اینترنت بازاریابی ورودی ایجاد کرده است. داشبورد جدید این مأموریت را دنبال می کند و به جای اینکه آنها را وادار کند که خودشان آنها را پیدا کنند، پاسخهایی ارائه می دهد. این یک استراتژی محکم است.

“از نظر فیس بوک به طور خاص، در حالی که ما در حال حاضر قصد نداریم تبلیغات را ادامه دهیم، ما همچنان متعهد به یک استراتژی محتوای تهاجمی از طریق همه محصولات و مارک های خود هستیم. همچنان ابزار بسیار مؤثری برای تعامل با مشتریان ما است.»

اعلام این روزها قبل از عرضه اولیه عمومی سهام فیس بوک بسیار شلخته است. در مورد خود خبر، دشوار است که بدانیم آیا این نشان دهنده مشکل پلتفرم تبلیغاتی فیس بوک یا تیم بازاریابی جنرال موتورز است. همچنین بستگی به این دارد که آیا GM از این برای تولید هدف استفاده می‌کند یا سعی می‌کند کمپین‌ها را بر اساس نوعی ROI مبتنی بر کلیک مستقیم اندازه‌گیری کند.

احتمالاً Rakuten به Pinterest در مورد تبدیل تصاویر زیبا به خرید کمک می کند، زیرا تجارت در حال حاضر به طور طبیعی در سایت شروع به ظهور کرده است.

بلوک نقل قول>

راکوتن؟ بله، راکوتن! شرکتی که، می دانید، مالک LinkShare، Buy.com، Play.com و Kobo است و همچنین بزرگترین سایت تجارت الکترونیک در ژاپن را اداره می کند.

سوال در اینجا این است که چرا این سرویس ارزش چنین ارزش گذاری بالایی را دارد؟ منظورم این است که ترافیک آن را در بهترین حالت می توان متوسط ​​توصیف کرد. ترافیک بسیار بیشتری از موتورهای جستجو وجود دارد، اما آیا این برای توجیه ارزش گذاری آنها کافی است؟ برنامه های تلفن همراه آن بسیار ساده است و بیشتر یک فکر بعدی است. طراحی سرویس فراموش شدنی است. برخی از اعضای تیم برای کار در شرکت های دیگری مانند پینترست و فیس بوک رفته اند. تنها چیزی که واقعاً در مورد سرویس خوب است، برخی از مشارکت‌های محتوا و کشف محتوا است.

من در این مورد با ام مالک موافقم. در حالی که من اغلب محتوای با کیفیت بالا و پاسخ‌هایی را در Quora پیدا می‌کنم، نمی‌توانم کاملاً ببینم که چگونه مقیاس می‌شود. Quora اساساً یک ناشر/تجمع کننده محتوا است و این صنعت این روزها تحت فشار زیادی است.

اپل برنامه Google Maps را که از سال 2007 بر روی iOS اجرا می شود، به نفع یک برنامه جدید Maps با پشتیبان اپل کنار می گذارد. گفته می‌شود که طراحی برنامه تقریباً شبیه برنامه Google Maps فعلی در iPhone، iPad و iPod touch است، اما به عنوان تجربه‌ای بسیار تمیزتر، سریع‌تر و قابل اطمینان‌تر توصیف می‌شود.

Maps در واقع دومین اپلیکیشن پر استفاده در iOS است که این تغییر را بسیار مهم می کند. به یاد داشته باشید که نقشه ها نقطه ورود به جستجوی محلی است که بازاری بزرگ، پرسود و رو به رشد است.

اگرچه آلسوپ گفت که اوراکل حق دارد در مقابل هیئت منصفه در مورد خسارت بحث کند، اما از تلاش اوراکل برای دریافت خسارت بالاتر و فراتر از “خسارت قانونی” استاندارد اخم کرد و گفت: تصمیمات حق چاپ علیه Google این امر را تضمین نمی کند. او گفت: «هیچ راهی وجود ندارد که قانون اجازه دهد صدها میلیون دلار در محدوده بررسی و دکامپایل شود.» او این گزاره را «افراطی» خواند.

Oracle می‌تواند ادعای یک پیروزی اخلاقی را داشته باشد. به نظر واضح است که Oracle از این کت و شلوار سود زیادی نخواهد برد.

درآمدهای سه ماهه اول گروپون بالاتر از پیش‌بینی قبلی شرکت و همچنین انتظارات تحلیل‌گران بود که در این دوره به ۵۵۹.۳ میلیون دلار رسید، در مقایسه با ۲۹۵.۵ میلیون دلار در سال گذشته. درآمد عملیاتی 39.6 میلیون دلار بود که شامل هزینه 28 میلیون دلاری مربوط به غرامت غیر نقدی مبتنی بر سهام است.

گروپون پس از عرضه عمومی به یک لگو ضرب المثل قدم گذاشت و از آن زمان به بعد تجمع کرده است. هنوز نمی‌دانم که تجارت معامله به‌تنهایی کافی است، اما این که آن بخش از کسب‌وکار به خوبی پیش برود در حالی که متنوع‌تر می‌شوند، مطمئناً نمی‌تواند ضرری داشته باشد.

Bitly، یک شرکت نیویورکی که به کاربران امکان کوتاه کردن، اشتراک گذاری و ردیابی URL ها را می دهد، حدود 20 میلیون دلار در دور جدیدی از بودجه جمع آوری کرده است، ما از منابع متعدد آموخته ایم. این دو برابر مبلغی است که شرکت در آخرین دور خود جمع آوری کرد و نشان می دهد که یک استارتاپ بالغ در حال نزدیک شدن به یک مدل کسب و کار فعال است. همچنین شنیده‌ایم که Bitly در آستانه راه‌اندازی برخی از محصولات مصرفی جدید، از جمله یک موتور جستجوی ویروسی هم‌زمان است.

امیدوارم موتور جستجوی Bit.ly چیزی بیش از یک موتور جستجوی پرطرفدار یا ویروسی باشد. زیرا ما قبلاً شاهد ظهور و سقوط جستجوی بلادرنگ بوده‌ایم. Topsy تنها کسی است که باقی مانده است و من فکر می کنم آنها فقط امیدوارند توسط گوگل یا مایکروسافت خریداری شوند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *