اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 18 سپتامبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.

  • برنامه مدیریت صفحات اکنون به مدیران اجازه می‌دهد تا پست‌های فیس‌بوک را در حال حرکت تبلیغ کنند

    پست های تبلیغاتی برای صفحات به دستگاه تلفن همراه نزدیک شما می آیند — به لطف برنامه جدید مدیریت صفحات. مدیران اکنون می‌توانند کارهایی بیش از به‌روزرسانی انجام دهند، زیرا پست‌ها می‌توانند مستقیماً از جدیدترین نسخه برنامه مدیریت صفحات تبلیغ و تجزیه و تحلیل شوند. هنگام استفاده از برنامه مدیریت صفحات، کاربران […]

  • شرکت تحقیقاتی پیش بینی می کند تا سال 2014 تا 15 درصد لایک ها/ نقدها جعلی خواهد بود

    شرکت تحقیقاتی گارتنر گزارشی منتشر کرده است که در آن پیش‌بینی می‌کند که اهمیت بررسی‌های آنلاین و «لایک‌ها» در رسانه‌های اجتماعی باعث می‌شود که برندهای فورچون 500 و شرکت‌های بزرگ به طور فزاینده‌ای به «آستروفینگ» و پرداخت هزینه برای ذکرهای مثبت منجر شوند. به طور خاص، تا سال 2014، درصد ذکرها، لایک‌ها و بررسی‌های پولی به 10 تا 15 درصد کل خواهد رسید. گارتنر می‌گوید […]

  • 11 میداند بازاریابی محتوا

    پریدن روی یک واگن آسان است. مردم تمایل دارند که بخواهند شامل شوند. به عنوان بازاریاب، ما می خواهیم با آگاهی از آخرین تاکتیک ها و روندها در خط مقدم باقی بمانیم. این خواسته ها قوی هستند و می توانند منجر به تصمیمات عجولانه شوند. در تلاش برای عقب نماندن، فقط می پرید و […]

  • Reddit، New Digg بهترین وب سایت های TIME در سال 2012 را بسازید

    دو شخصیت اصلی شبکه های اجتماعی در فهرست وب سایت های برتر سال 2012 مجله تایم قرار گرفته اند: Reddit و Digg. این مجله سالانه فهرست خود را جمع آوری می کند و به نظر می رسد 50 برتر امسال حتی بیشتر از حد معمول بر روی سایت هایی متمرکز شده است که زیر نظر مخاطبان مجله خبری اصلی هستند. همانطور که TIME می گوید، بیشتر […]

  • فروش دارایی های علی بابا توسط یاهو به شرکت نت 4.5 میلیارد دلار تزریق نقدی (به روز شده)

    کیف پول یاهو کمی چاق‌تر شده است. این شرکت فروش 7+ میلیارد دلاری تقریباً نیمی از سهام خود در علی بابا (در ابتدا به قیمت 1 میلیارد دلار خریداری شده بود) را بسته است. طبق گزارش ها، پس از کسر مالیات، یاهو 4.5 میلیارد دلار خالص خواهد داشت. یاهو تقریباً 40 درصد از سهام شرکت تجارت الکترونیک چینی را در اختیار داشت. اکنون 20 درصد مالکیت آن را در اختیار دارد. معامله بخشی است […]

  • Google+‎ به ۱۰۰ میلیون کاربر «شبکه اجتماعی» رسید (و تفاوت این با نقاط عطف گذشته چگونه است)

    دیروز، Google اعلام کرد که 400 میلیون نفر به Google+‎ «ارتقا داده‌اند»، آماری که ما در طول زمان به‌روزرسانی کرده‌ایم. اما بسیاری می‌خواستند بدانند چه تعداد از مردم واقعاً از خود +Google استفاده می‌کنند، نه اینکه فقط حساب‌هایی را برای آن فعال کرده باشند. بالاخره فاش شد: 100 میلیون. در زیر، راهنمای نحوه تناسب این رقم […]

  • تبلیغات ویدیویی آنلاین در حال افزایش هستند: موفقیت را چگونه می‌سنجید؟

    بر اساس گزارش eMarketer، هزینه تبلیغات در ویدیوی دیجیتال از تخمین فعلی آن در سال 2012 از 3 میلیارد دلار به بیش از 8 میلیارد دلار تا سال 2016 افزایش خواهد یافت. همانطور که همه ما می دانیم، دلارهای تبلیغاتی به جایی می روند که کره چشم ها تغییر می کند، و اگر پیش بینی های صنعت درست باشد، 30 میلیون کره چشم اضافی به سمت ویدیوهای دیجیتال می رود که در مجموع 201 میلیون بیننده […]

  • ترافیک وبلاگ Tumblr در سال گذشته دو برابر شده است، بازدیدهای جستجو 200 درصد افزایش یافته است [comScore]

    Tumblr در طول سال گذشته کاربران و خوانندگان جدید زیادی به دست آورده است و همچنین طرفداران زیادی در گوگل دارد. (و احتمالاً Bing، برای این موضوع.) طبق comScore، Tumblr شاهد افزایش 100.5 درصدی بازدیدکنندگان منحصر به فرد بین جولای 2011 و ژوئیه 2012 بود که به 26.9 میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد در جولای رسید. اینها […]

    هستند

  • عنوان

  • از اهداف ترافیک و فروش خود فراتر بروید – در دو هفته در SMX East شرکت کنید!

    SMX East تنها در دو هفته به شهر نیویورک بازمی‌گردد! این چیزی است که در فروشگاه وجود دارد: تاکتیک های به روز: آیا شما یکی از 85 درصد بازاریاب هایی بودید که در سال گذشته تحت تأثیر پاندا و پنگوئن قرار گرفتند؟ آیا افزایش استفاده از تلفن همراه شما را مجبور خواهد کرد که روش بازاریابی آنلاین خود را تغییر دهید؟ چه زمانی – یا خواهد – […]

  • عنوان

  • تویتر نمای جدید تصویر سنگین را در برنامه امروز اعلام کرد

    نمایش امروز صبح قول داده بود از تغییرات بزرگی که در توییتر اتفاق می‌افتد، رونمایی کند. مدیر عامل توییتر، دیک کاستولو، با مت لوئر و رایان اسکریست درباره تغییرات جدید “بزرگ” گفتگو کرد. بزرگترین تغییر؟ ساخت توییتر بصری تر و جذاب تر. به منظور دستیابی به این هدف، توییتر احساس “timeline-y” را برای پروفایل هایی که دارای […]

    هستند، منتشر کرده است

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *