این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
-
عنوان
- Facebook Nearby: A New Reason For Local Business to Get on Facebook
هر کسب و کار محلی یک صفحه فیس بوک ندارد، اما همه آنها دلیل جدیدی برای دریافت آن دارند: فیس بوک نسخه جدیدی از Facebook Nearby را معرفی کرده است که آن را به یک موتور جستجوی مشاغل محلی تبدیل می کند. برگه Nearby در برنامههای iOS و Android فیسبوک همچنان فعالیت محلی دوستان شما را نشان میدهد، اما اکنون […]
- تویتر، Nielsen معیار جدیدی برای رتبهبندی تلویزیون اجتماعی ایجاد خواهد کرد
این یک کودتا برای توییتر است: این شرکت با نیلسن همکاری می کند تا اولین داور موفق ترین برنامه های تلویزیونی ایالات متحده از نظر اجتماعی شود. این شرکتها یک قرارداد چند ساله جدید برای ایجاد «رتبهبندی تلویزیون توییتر Nielsen» امضا کردهاند، اندازهگیری که به گفته نیلسن مکملی برای رتبهبندی تلویزیون فعلی آن خواهد بود. در حالی که […]
- سیاست حفظ حریم خصوصی به روز رسانی اینستاگرام، شروع به اشتراک گذاری داده ها با فیس بوک می کند
مارک زاکربرگ خرید اینستاگرام توسط فیس بوک را در آوریل سال جاری آغاز کرد. امروز، اینستاگرام رسماً فیس بوک را در سیاست حفظ حریم خصوصی خود “دوست” کرد. سیاست حفظ حریم خصوصی به روز شده جدید به دو شبکه اجتماعی امکان می دهد اطلاعات را بین دو گروه به اشتراک بگذارند. این تغییرات از ژانویه 2013 اعمال میشود و به اینستاگرام اجازه میدهد تا محتوای کاربر و اطلاعات شما را به اشتراک بگذارد، از جمله […]
- ویژگی های Google Analytics برای کمپین های Google Display
اگر حساب AdWords خود را با حساب Analytics خود ازدواج نکرده اید، اکنون زمان خوبی برای برداشتن این گام به جلو است. در غیر این صورت، داده هایی را که فقط با یکپارچه سازی واقعی می توانید بدست آورید، از دست می دهید. گوگل دائما در حال ارتقاء Analytics و افزودن ویژگی های جدید برای AdWords است. برخی از جدیدترین ارتقاها شامل […]
جدید است
- آیا استراتژی محتوای اجتماعی دارید؟
همه ما می دانیم که محتوا در وب سایت ها مهم است، اما محتوای موجود در سایت های رسانه های اجتماعی چگونه است؟ شرکتهای بیشماری هستند که وبسایتهای شگفتانگیز و خوشنویسی دارند، اما وقتی نوبت به استراتژی محتوا در رسانههای اجتماعی میرسد، کمی کوتاه میآیند. به سادگی پیوند را پست کنید و اجازه دهید پیش نمایش پیوند در فیس بوک همه کارهای […]
را انجام دهد
- دستور کار SMX West ارسال شد – تا جمعه برای کمترین نرخ ها ثبت نام کنید!
کمپین های جستجوی پولی، سئو و بازاریابی اینترنتی خود را بهینه کنید. از 11 تا 13 مارس در SMX West در سن خوزه، کالیفرنیا شرکت کنید. قبل از انقضای نرخ های Super Early Bird در این جمعه، 21 دسامبر، ثبت نام کنید. با انتخاب یکی از 50 جلسه تاکتیکی بیشتر، برنامه خود را بسازید، از جمله: تجزیه و تحلیل ضروری SEO: معیارهای عملکردی که واقعاً برای تبدیل تلفن همراه حساب می شوند […]
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
- اینطور نیست توییتر — این فقط روشی است که اکنون اخبار کار می کند، GigaOM
- نظر: چرا سقوط فیس بوک بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید ممکن است، www.geekwire. com
- در صورت هک شدن حساب رسانه اجتماعی شما مطلع شوید، www.internetmarketingninjas .com
- آیت الله اینترنتی: رهبر معظم ایران فیس بوک را دوست دارد، رویترز
- اندازه گیری رضایت مشتری در Buffer: نوامبر 2012، blog.bufferapp. com
- نیلسن و توییتر ایجاد رتبه بندی تلویزیون اجتماعی، www.nielsen.com
- در رسانههای اجتماعی فریبکاریهای رسانههای اجتماعی را پیش از این که توئیتر دروغگویند، منتشر کنند؟ ، mobile.slate.com
- راهنمای تازه کار برای اینستاگرام برای تجارت، unbounce.com
- تویتر فقط در مورد دسترسی نیست، بلکه درباره خوانندگان, econsultancy.com
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.