اعلانیه

روز بازاریابی: 16 مه 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 9 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 16 مه 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • آیا مادر طبیعت باعث فروش طوفانی می شود؟ آب‌وهوای زیرزمینی نشان می‌دهد که آب و هوا چگونه روی خط پایین شما تأثیر می‌گذارد

    آیا هوای بد برای تجارت خوب است؟ یا آب و هوای خوب یک دردسر است؟ Weather Underground چیزی را راه‌اندازی کرده است که ممکن است اولین در نوع خود باشد – ابزاری که به بازاریابان اجازه می‌دهد فروش‌ها را بر اساس شرایط آب و هوایی محلی پیگیری کنند. این “ردیاب فروش” نام دارد و بخشی از یک تجارت جدید (و هنوز در نسخه بتا) است […]

  • “بهینه سازی” قبل از بهینه سازی تصویر

    حقیقت سخت در مورد مسدود کردن تصویر ایمیل به عنوان یکی از اولین درس‌ها در طراحی ایمیل آمده است. با این حال، این به‌سختی جدید نیست، و ما یک لیست کوتاه استاندارد بهترین روش‌ها برای «بهینه‌سازی برای تصاویر خاموش» داریم – استفاده از متن زنده برای کپی، گنجاندن متن جایگزین روی تصاویر، ساخت دکمه‌ها ضد گلوله و غیره. فهرست […]

  • عنوان

  • گزارش: Google+ Engagement Down, 30% of users Publicly Engagement No Again ارسال می کنند

    بله، Google+‎ 170 میلیون کاربر دارد، اما آنها چقدر فعال هستند؟ گزارش اخیر RJ Metrics نشان می دهد که بر اساس پست های عمومی از 40000 حساب Google Plus، تعامل ضعیف است. میانگین پست Google+‎ عمومی کمتر از یک +1، کمتر از یک پاسخ و کمتر از یک اشتراک‌گذاری مجدد مشاهده می‌شود. مقاله به این واقعیت اشاره می کند که […]

  • عنوان

  • جنرال موتورز تبلیغات فیس بوک را پیش از عرضه اولیه اولیه حذف می کند. Forrester هشدار می دهد که سایر شرکت ها ممکن است دنبال کنند

    این اتفاق نمی‌توانست در زمان بدتری برای فیس‌بوک، که در اواخر این هفته عرضه عمومی سهام خود را آغاز کرد، اتفاق بیفتد. جنرال موتورز تصمیم گرفته است تا تبلیغات در این غول شبکه های اجتماعی را متوقف کند، زیرا نگرانی هایی در مورد اثربخشی این سایت وجود دارد. در همین حال، یک تحلیلگر Forrester می گوید که سایر شرکت ها شک دارند. اخبار جنرال موتورز از دیوار […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • مدل کسب و کار فیس بوک، cdixon.org
  • Bitly Kinda می‌گوید 20 میلیون دلار افزایش نمی‌دهد، اما سورتا اشاره می‌کند که چنین است، TechCrunch
  • Bitly در زمان واقعی آماده می شود موتور جستجوی ویروسی، 20 میلیون دلار بودجه جدید جمع آوری کرد، www.theverge.com
  • بزرگترین IPO با پشتوانه VC فیس بوک تا کنون توسط 4X ، www.businessinsider.com
  • گراف دانش Google : به همین دلیل است که آنها سیاست حفظ حریم خصوصی خود را تغییر دادند، www.zdnet.com
  • کاهش 55 درصدی معاملات اینترنتی در مقایسه با سال گذشته، با تشکر از Tech IPO Boom، TechCrunch
  • Yell به Moonfruit برای درایو محلی دست می یابد eMarketplace، blog.kelseygroup.com

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *