اعلانیه
اعلانیه

Hitwise می گوید فیس بوک 9 درصد از بازدیدهای اینترنتی ایالات متحده در ماه آوریل را به خود اختصاص داده است

facebook-logo-squareبا نزدیک‌تر شدن عرضه اولیه سهام گازیلیون دلار* فیسبوک، Experian Hitwise تعدادی از آمار را به اشتراک گذاشت که تصویری فوری از سایت و مخاطبان آن ارائه می دهد.

یکی از اعدادی که قابل توجه است این است که نه درصد از کل بازدیدهای اینترنتی ایالات متحده در ماه گذشته از فیس بوک بوده است. Hitwise می‌گوید فیس‌بوک تا کنون در سال 2012 به طور میانگین بیش از 229 میلیون بازدید در روز داشته است – که حدود 1.6 میلیارد بازدید در هفته است.

و این یک مخاطب بسیار وفادار است: 96 درصد از بازدیدکنندگان فیس بوک در ماه آوریل به سایت بازگشته بودند – یعنی حداقل یک بار در 30 روز گذشته از سایت بازدید کرده بودند.

می خواهید بازدید از صفحه داشته باشید؟ Hitwise می گوید فیس بوک تا کنون بیش از 400 میلیارد بازدید از صفحه (فقط در ایالات متحده) در سال 2012 داشته است و این سایت تقریباً یکی از هر پنج بازدید صفحه اینترنتی در ایالات متحده را به خود اختصاص داده است.

وقتی فیس‌بوک در روز جمعه عمومی می‌شود، انتظار می‌رود که IPO بین 34 تا 38 دلار برای هر سهم قیمت داشته باشد. این هفته، به نظر می‌رسد این اعداد مالی بیشترین اهمیت را دارند.

* یک اغراق جزئی از طرف من


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *