اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 15 ژانویه 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • نستله اولین حضور خود در سوپر باول را با تیزر تبلیغاتی پر از کنایه آغاز کرد
    جنون تبلیغاتی Super Bowl قبلا شروع شد، با بسیاری از مارک‌ها مانند جگوار که تبلیغات «تیزر» را در انتظار سرمایه‌گذاری عظیم تبلیغاتی Super Bowl خود منتشر کردند. نستله برند دیگری است که در اکشن قبل از بازی شرکت می کند و کمپینی را برای آب نبات جدید Butterfinger Peanut Butter Cups خود منتشر می کند. نستله «بازی بزرگ جام پروانه 2014 […]
  • خود را پست کرد

  • جگوار برای اولین بار تبلیغ Super Bowl را طعنه می‌زند، می‌گوید که می‌خواهد در بازی “زمان واقعی” برنده شود
    مراقب باشید، Oreo. جگوار می‌گوید که می‌خواهد امسال «درگیرترین تبلیغ‌کننده» Super Bowl باشد. MindShare، که برنامه‌ریزی ارتباطات و خرید اولین جایگاه سوپربول جگوار را مدیریت می‌کرد، یک اتاق جنگی ایجاد کرده است که آن را «حلقه» می‌نامد، با چندین صفحه برای نظارت و عمل بر روی داده‌های مصرف‌کننده در زمان واقعی. جگوار […]
  • آیا این “بچه شیطان” خواهد بود ویدیو شما را از تماشای “به دلیل شیطان” در سینما می ترساند؟
    با برنامه ریزی اکران باکس آفیس برای این جمعه، افراد پشت فیلم سینمایی “به دلیل شیطان” یک تبلیغ ویدیویی منتشر کردند. برای فیلمی که توجه زیادی را در فضای مجازی به خود جلب کرده است. از زمان انتشار در یوتیوب دیروز، تبلیغ ویدیویی «حمله بچه شیطان» بیش از شش میلیون بازدید داشته است. تولید شده به صورت […]
  • چگونه هشتگ پرطرفدار شماره 1 در توییتر باشیم: درس هایی از کمپین #KillingKennedy Nat Geo br/> کانال نشنال جئوگرافیک به طور مرتب از کمپین های ارگانیک و پولی برای جذب مخاطبان در توییتر استفاده می کند. نات ژئو برای فیلمش، کشتن کندی، که یک هفته قبل از پنجاهمین سالگرد ترور جی اف‌کی نمایش داده می‌شد، می‌خواست تأثیر زیادی در توییتر بگذارد تا هیجان ایجاد کند و بینندگان را افزایش دهد. مسلح به افراد مشهور با توئیتر […]
  • پیشنمایش Big SMX West – تور مجازی از آنچه باید انتظار داشت
    کنفرانس بازاریابی جستجوی جستجوی SMX West در سرزمین موتورهای جستجو به سن خوزه بازمی گردد. در 11 تا 13 مارس 2014. ما یک دستور کار اصلاح شده و به روز شده داریم و قبلاً بیش از 100 سخنران در سطح جهانی را تأیید کرده ایم. SMX West رویدادی است که نمی‌توان آن را از دست داد برای همه بازاریابان جدی، چه مدیر مدیریت مالی باشید و چه برای اجرای کمپین‌های کلیدی خود در […]
  • تبلت‌های Galaxy S3 و 10 اینچی بر ترافیک سامسونگ-اندروید تسلط دارند
    اندروید سیستم عامل برتر گوشی‌های هوشمند در جهان است. و سامسونگ تولید کننده غالب گوشی های اندرویدی است. در آمریکای شمالی، دستگاه های سامسونگ که بیشترین ترافیک را ایجاد می کنند، گوشی گلکسی اس 3 و تبلت گلکسی 10 اینچی هستند. این داده‌ها از شبکه تبلیغاتی Chitika می‌آیند که «ده‌ها میلیون گوشی هوشمند سامسونگ [آمریکای شمالی] و […]
  • را تجزیه و تحلیل کرد.

  • 2014 تبلیغ کنندگان Super Bowl برای دنبال کردن در توییتر
    اگر به دنبال دنبال کردن همه مارک های بزرگی هستید که در طول Super Bowl XLVIII تبلیغات می کنند، ما شما را با آخرین لیست توییتر خود تحت پوشش قرار داده ایم. تبلیغ کنندگان Super Bowl 2014 در توییتر. نحوه دنبال کردن این لیست توییتر از تبلیغ کنندگان Super Bowl پیروی از این لیست آسان است. فقط به حساب توییتر Marketing Land بروید، روی […]
  • کلیک کنید

  • من پیش‌بینی نرخ باز شدن ایمیل در سال 2014
    با به‌روزرسانی اخیر جی‌میل گوگل به‌طور قابل‌توجهی نحوه مدیریت تصاویر ذخیره‌شده را تغییر داد، آنها همچنین رابط دسکتاپ را برای نمایش تصاویر به‌طور پیش‌فرض به‌روزرسانی کردند. این اساسی‌ترین تغییر در نمای پیش‌فرض یک ایمیل از زمانی است که Outlook و ISPها بیش از پنج سال پیش شروع به مسدود کردن تصاویر به‌طور پیش‌فرض کردند. دلیل اصلی […]
  • Facebook و یوتیوب: برترین منابع ترافیک اجتماعی برای تجارت الکترونیک در دسامبر
    با جذب 5.32 درصد از ترافیک به وب‌سایت‌های خرده‌فروشی در فصل تعطیلات، فیس‌بوک بیش از نیمی از ارجاع‌های اجتماعی به خرده‌فروشان را به خود اختصاص داد. در Hitwise 500، بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده توسط Experian. یوتیوب با 1.65 درصد از ترافیک بالادستی به خرده فروشان در رتبه دوم قرار گرفت. سهم فیس بوک از ترافیک ارجاع نسبتاً متوسطی را افزایش داد […]
  • تبلیغات پولی LinkedIn: یک مبتدی راهنما
    امروزه راه‌های زیادی برای صرف بودجه تبلیغات دیجیتال وجود دارد. اما آیا به لینکدین فکر کرده اید؟ تبلیغات در لینکدین یک انتخاب عالی برای بسیاری از مشاغل است. در زیر، بررسی خواهیم کرد که چرا باید آن را در نظر بگیرید و توضیحی در مورد نحوه ایجاد اولین کمپین تبلیغاتی LinkedIn خود ارائه خواهیم داد. چرا لینکدین نادیده گرفته می شود آیا […]
  • را اجرا کرده اید؟

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *