اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 11 ژانویه 2013

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • New Delicious.com اکنون زنده است و برنده به نظر می رسد
    بعد از اینکه ماه گذشته کاربران را نگاهی گذرا کردند، صاحبان جدید Delicious. com نسخه جدید سایت بوک مارکینگ محترم را راه اندازی کرده است. در نگاه اول، به نظر می رسد که آنها یک برنده در دستان خود دارند. رفتن به صفحه اصلی امروز باید یک پنجره پاپ آپ کوچک را نشان دهد که سایت جدید را به هر دو کاربر معرفی می کند […]
  • SocialCrawlytics: ارائه بینش در مورد نحوه به اشتراک گذاری محتوای شما
    خنده دار است که استفاده از ابزارهای رسانه های اجتماعی از فردی به فرد دیگر چقدر ذهنی است. من هر روز از حداقل دوجین ابزار برای پست کردن و ردیابی فعالیت های اجتماعی آنلاین استفاده می کنم، در درجه اول SocialFlow، Chartbeat، Google Analytics، Tweetdeck، Facebook Insights، Exact Target. در مواردی، این مجموعه ابزار رشد می کند: ابزارهای وب مستر گوگل، Simply Measured، PageLever، Followerwonk، Raven Tools، […]
  • Biz Marketing: Radical Transparency & جامعه خرید
    اطلاعات بهتر در مورد کمپین ها و رقبا فرصتی برای تغییر شکل صنعت تبلیغات دیجیتال دارد. بنابراین، سرمایه اولیه برای YieldMetrics و خرید MakeGood توسط Quantcast بسیار اساسی است، دوست. برای دومین هفته متوالی ارزش انجمن آنلاین را دیدیم زیرا ZURB انجمن طراحی Forrst را خریداری کرد. همچنین مبتنی بر مکان […]
  • وجود داشت

  • 4 تصمیمات سال نو برای بازاریاب وابسته
    من همیشه سال نو را دوست داشتم، اما هرگز طرفدار جدی تصمیمات سال نو نبودم. ترکیب عجیبی است، فکر نمی کنید؟ چه می توانم بگویم؛ من کمی عجیب هستم از نظر من، هر سال 365 روز برای تصمیم گیری برای تغییر و بهتر شدن وجود دارد. با این حال، به […]
  • من رسیده است

  • Karma مورد نیاز: Reddit به دنبال 1 میلیون دلار سرمایه گذاری فرشته است
    شایعاتی در مورد نزدیک شدن Reddit به افزایش سرمایه وجود دارد و AllThingsD گزارش داده است که در واقع این موضوع وجود دارد. . آنها فقط به دنبال پول هنگفت نیستند. Reddit (با ارزش حدود 400 میلیون دلار) ظاهراً به دنبال جذب تنها 1 میلیون دلار است. در مقایسه BuzzFeed در اوایل این سال 15.5 میلیون دلار جمع آوری کرد

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

  • پیام 100 دلاری Zuck یک تست A/B برای پیام‌رسانی متفاوت است امتیاز قیمت، نه نشانه ای از ناامیدی فیس بوک، TechCrunch
  • 5 نکته بازاریابی محتوای B2B برای تقویت گروه LinkedIn شما ، contentmarketinginstitute.com
  • چگونه Walmart از Pinterest، Facebook، Twitter و Google+ استفاده می کند، econsultancy.com
  • جنگ غیر حساس اخبار منجر به طوفان رسانه های اجتماعی می شود , Web Ink Now
  • اشتراک گذاری به ما احساس خوبی می دهد، مغز میمون به ما نشان می دهد، www.stateofsearch. com
  • پیام‌های پولی فیس‌بوک برای برندها چه معنایی دارند، eMarketer

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *