اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: نمای جدید صفحات فیس بوک، بازار تبلیغات ویدیویی گوگل و به روز رسانی های هوت سوئیت

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

  • موتور پیش‌بینی‌شده Criteo اکنون تبدیل‌های واقعی را فاکتور می‌کند، نه فقط کلیک‌ها

    شرکت تبلیغاتی نمایشگر شخصی، کریتئو، امروز به‌روزرسانی بزرگ موتور پیش‌بینی خود را که سه سال از ساخت آن می‌گذرد، اعلام کرد. Criteo Engine برای خودکارسازی مناقصه نمایش بر اساس احتمال اینکه کاربر هم روی یک تبلیغ کلیک کند و هم خرید کند، مجدداً طراحی شده است. تا به حال، مناقصه بر اساس پیش بینی کلیک بود. […]

  • وقتی ماشین بر فراز رکورد غول پیکر رانده می شود دی جی می شود

    ماشین هوشمند برای دو درایو الکتریکی سه مزیت اصلی دارد. شتاب نرم، قابلیت رانندگی بی صدا و شعاع گردش بسیار کوچک. بنابراین چگونه یک آژانس به وضوح این سه مزیت را به یکباره منتقل می کند؟ اگر BBDO برلین هستید، وسیله نقلیه را به یک «دی جی باهوش» تبدیل می‌کنید، از مردم می‌خواهید آن را دور یک رکورد قدیمی مدرسه برانند و […]

  • فرآیند و رابط ایجاد تبلیغات AdSense به روز رسانی Google

    Google فرآیند ایجاد آگهی و رابط کاربری در AdSense را بازنگری کرده است تا تنظیم و استقرار تبلیغات جدید در سراسر سایت شما را آسان‌تر کند. هنگام تغییر سبک‌های تبلیغات متنی، پیش‌نمایش نشان می‌دهد که هر تغییر چگونه بر ظاهر تبلیغ تأثیر می‌گذارد، از جمله سبک قلم، رنگ و اندازه. هنگامی که تغییراتی را در […]

    ایجاد کردید

  • ظاهر جدید فیس بوک برای صفحات برند در همه این هفته در دسترس خواهد بود

    نزدیک به سه ماه پس از معرفی طراحی مجدد صفحات فیس بوک، این شبکه اجتماعی امروز اعلام کرد که ظاهر جدید این هفته برای همه کاربران در دسترس خواهد بود. بسیاری از صفحات قبلاً این سوئیچ را ایجاد کرده‌اند که جدول زمانی دو ستونی را با یک ستون جایگزین می‌کند و تصاویر کوچک برای برگه‌های سفارشی را از موقعیت آنها در زیر […]

    حذف می‌کند.

  • Google بازار تبلیغات ویدیویی ممتاز را معرفی می کند

    برای بهره‌برداری از تغییر نوظهور دلار تبلیغات برند از تلویزیون به تبلیغات ویدیویی دیجیتال، امروز Google بازار برنامه‌ای جدید خود را برای موجودی تبلیغات ویدیویی ممتاز به نام Google Partner Select معرفی کرد. شرکت Time یکی از ناشری است که برای فروش موجودی ویدیوی ممتاز خود از طریق صرافی جدید امضا کرده است. «ویدئو به مرکزی […]

    ما تبدیل شده است

  • Yext 50 میلیون دلار در سرمایه گذاری مخاطره‌آمیز دریافت می‌کند، نزدیک‌تر شدن به IPO

    ارائه‌دهنده نرم‌افزار بازاریابی جغرافیایی Yext امروز در وبلاگ شرکت خود اعلام کرد که 50 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خطرپذیر را تضمین کرده است. مدیر عامل شرکت هاوارد لرمن به AdWeek گفت: “این آخرین دور قبل از عرضه عمومی است.” به رهبری Insight Venture Partners و از جمله Marker LLC Institucional Venture Partners و Sutter Hill Ventures، بودجه به عنوان اولیه استفاده خواهد شد […]

  • عنوان

  • گزارش ComScore آوریل 2014 گوشی هوشمند: اپل و اندروید همچنان پیشتاز هستند

    طبق اعداد اخیر comScore از سهم بازار گوشی‌های هوشمند، اپل در ماه آوریل برترین تولیدکننده بود، در حالی که اندروید پیشتاز خود را به عنوان برترین پلتفرم گوشی‌های هوشمند حفظ کرد. فیس بوک برنامه شماره 1 گوشی های هوشمند بود و پس از آن سه برنامه گوگل: گوگل پلی، یوتیوب و جستجوی گوگل قرار گرفتند. اپل با 41.4 درصد از سهم بازار، پیشتاز خود را به عنوان […]

    حفظ کرد

  • به زودی نمایه لینکدین شما بیشتر شبیه صفحه فیس بوک شما خواهد شد

    LinkedIn امروز اعلام کرد که در حال ایجاد یک تغییر بزرگ در طراحی در نمایه‌های کاربران است، با یک عکس روی جلد بزرگ، ویژگی مشترک فیس‌بوک، +Google و توییتر. این ویژگی در حال حاضر فقط برای کاربران ممتاز در دسترس است. لینکدین اعلام کرد تا چند ماه دیگر برای همه کاربران در دسترس خواهد بود. قابلیت افزودن جلد […]

  • آشنایی با: ماریسا تالبرگ، معاون بازاریابی دیجیتال شرکتی Estée Lauder

    ماریسا تالبرگ به‌عنوان معاون بازاریابی دیجیتال شرکت‌ها در سراسر جهان برای شرکت‌های Estée Lauder، از توسعه بازاریابی دیجیتال و اجتماعی در سطح جهانی در بیش از ۲۵ برند شرکت پشتیبانی می‌کند. با شروع کار خود به عنوان دستیار اجرایی حساب کاربری در Saatchi و Saatchi Advertising، پیشینه Thalberg هم مشتری و هم آژانس را در بر می گیرد […]

  • پارادایم بازاریابی جدید خریداران، قسمت 2: اندازه گیری تاثیر برای برندهای محصول

    بازاریابان محصول مصرف‌کننده مدت‌هاست که مجبور بوده‌اند با این فرض کار کنند که اسناد فروش مستقیم، در حالی که یک هدف نهایی است، تا حد زیادی دست نیافتنی است و موفقیت بازاریابی باید از طریق مدل‌سازی پیش‌بینی‌کننده و برآورد پیچیده قضاوت شود. استثنا زمانی است که برندها تصمیم می گیرند فروشگاه ها یا سایت های تجارت الکترونیکی خود را راه اندازی کنند، جایی که می توانند از […]

    استفاده و اندازه گیری کنند.

  • آیا مخالف است از یک تبلیغ نمایشی قابل مشاهده… “غیرقابل مشاهده”؟

    تبلیغات خارج از دید گوسفند سیاه صنعت تبلیغات فناوری هستند. مدت‌هاست که آنها را بیهوده، ناکارآمد و بی‌اثر تلقی می‌کردند، اما آنها به flotsam و jetsam در لبه آب تبلیغات تنزل یافته‌اند. اما آیا این باید یک «مم» پذیرفته شده باشد؟ شاید نه. هر کودک نوپایی مطلق ها را می آموزد: عکس بالا پایین است و برعکس […]

  • Hootsuite Rebrand ابزار پیشنهادی و انتشار محتوای جدیدی را اضافه می کند

    ابزار محبوب برنامه‌ریزی اجتماعی Hootsuite امروز چند پر را به هم زد … پرهای لوگوی خود را. این شرکت لوگوی خود را تغییر داده است و مهمتر از آن برای بازاریابان، برخی از ویژگی های مهم را اضافه کرده است. ظاهر جدید Hootsuite با ابزار ساده کشف و انتشار محتوای بتا برای کاربران حرفه‌ای یا سازمانی ارائه می‌شود که پیدا کردن و زمان‌بندی […]

  • چگونه فشار حریم خصوصی ایمیل جدید Google از شما محافظت می کند — حتی از Google

    Google با دو فشار بزرگ برای حفظ حریم خصوصی در مورد Gmail امروز با هدف محافظت از ایمیل شما در برابر چشمان کنجکاو وارد بازار شد. صبر کنید، آیا گوگل یکی از بزرگترین چشمان کنجکاو نیست که ایمیل ها را برای هدف گذاری تبلیغات و اهداف دیگر می خواند؟ بله، اما فشار جدید گوگل حتی از شما در برابر خود گوگل محافظت می کند. در زیر، توضیحی در مورد اینکه […]

    چیست

  • هشدارهای عمومی Google اکنون شامل توییت هایی برای کمک به شما در هنگام بحران است

    Google’s Public Alerts با توجه به اینکه رسانه های اجتماعی اغلب بهترین سیستم هشدار اولیه در یک بلایای طبیعی یا بحران احتمالی هستند، توییتر را به ترکیب داده های خود اضافه کرده است. هشدارها – برای هشدارهای گردباد، هشدارهای سیل، آتش‌سوزی و غیره – در Google Now، جستجو و Google Maps به کاربران اطلاعاتی برای کمک به […]

    ارسال می‌شوند.

  • فیس بوک می گوید 30 میلیون صفحه کسب و کار کوچک فعال دارد

    فیس بوک تور بوت کمپ تابستانی خود را در نیویورک آغاز کرد و اعلام کرد که مجموع صفحات فیس بوک فعال کسب و کارهای کوچک جهانی 30 میلیون است. این رقم نسبت به آخرین باری که در نوامبر گذشته این آمار را گزارش کرده بود، 5 میلیون بیشتر است. این بار جدید: شبکه اجتماعی تقریباً دو سوم این صفحات را نشان داد — […]

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *