اعلانیه
اعلانیه

ماشین با راندن به بالای رکورد غول پیکر دی جی می شود

smart_dj

ماشین هوشمند برای دو درایو الکتریکی سه مزیت اصلی دارد. شتاب نرم، قابلیت رانندگی بی صدا و شعاع گردش بسیار کوچک. بنابراین چگونه یک آژانس به وضوح این سه مزیت را به یکباره منتقل می کند؟ اگر BBDO برلین هستید، وسیله نقلیه را به یک «دی‌جی باهوش» تبدیل می‌کنید، از مردم می‌خواهید آن را دور یک رکورد قدیمی مدرسه برانند و از آنها بخواهید آهنگ را حدس بزنند. این شیرین کاری اولین تست درایو گردان در جهان نام دارد.

این آژانس با همکاری شرکت تولید تلویزیون Brainpool و نمایش بازی محبوب آلمانی Schlag den Rabb، مجموعه‌ای را ایجاد کرد که شامل یک رکورد غول‌پیکر بود که در آن شرکت‌کنندگان سعی می‌کردند ماشین هوشمند را با سرعتی برانند که آهنگ را به درستی پخش کند. وقتی شرکت کنندگان به سرعت مناسب رسیدند و توانستند آهنگ را حدس بزنند، در راند پیروز شدند.

این نام تجاری 16 دقیقه در تلویزیون زنده به دست آورد و به 2.6 میلیون بیننده و همچنین تعداد زیادی پوشش خبری دست یافت. علاوه بر این شیرین کاری که در نمایش بازی ظاهر شد، آژانس این مجموعه را به چندین مکان عمومی برد و از مردم دعوت کرد تا ماشین را رانندگی کنند و سعی کنند آهنگ را حدس بزنند. آنها کل تلاش را در یک ویدیوی ارسال شده در YouTube ثبت کردند و احتمالاً در نتیجه مطبوعات آنلاین بیشتری (مانند این ستون) دریافت کردند.

روشی بسیار مبتکرانه برای ارتباط سرگرمی و هیجان مسابقه نمایش بازی با سرگرمی و هیجانی که برند می خواهد در مورد وسیله نقلیه خود منتقل کند.

[youtube]http://youtu.be/Lj69I1Nk5Xk[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *