اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: تنوع گوگل، فیس بوک پایین و بینگ از بین نمی رود

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • Adap.tv و FreeWeel پایلوت برنامه‌ای ABC را نیرو می‌دهند
    در اقدامی برای خودکارسازی فرآیند خرید و فروش موجودی تبلیغات تلویزیون دیجیتال ممتاز، Adap.tv AOL و FreeWheel Comcast یک محصول جدید را اعلام کردند. مشارکت امروز پلتفرم سمت تقاضا (DSP) Adap.tv بخش خرید پایلوت برنامه‌ای را که ABC در جریان تلویزیون Upfront خود در بهار امسال اعلام کرد، نیرو می‌دهد. DSP با FreeWheel’s Fourfronts […]
  • یکپارچه خواهد شد

  • فیس‌بوک برای برخی دچار قطعی می‌شود: «حساب شما موقتاً در دسترس نیست»
    امروز از ساعت 3:10 بعدازظهر، فیس‌بوک برای برخی از کاربران غیرقابل دسترسی بود. شرقی وقتی پیغام خطایی را دیدند که می گفت: «اکانت شما در حال حاضر به دلیل مشکل سایت در دسترس نیست. انتظار داریم این موضوع به زودی حل شود. لطفا چند دقیقه ی دیگر دوباره سعی کنید.” این قطعی همچنین به سایت توسعه دهندگان فیس بوک – developers.facebook.com […]
  • برخورد کرد

  • مصاحبه نادلا: Bing To Stay، ‘Post-PC’ Now The Way
    چند روز پیش، ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت اولین مصاحبه عمیق خود را در کنفرانس کد. او در مورد طیف گسترده ای از مسائل و چالش هایی که مایکروسافت با آن مواجه است صحبت کرد. او همچنین به نمایش برخی از نرم افزارهای قابل توجه ترجمه ماشینی (ادغام شده در اسکایپ) کمک کرد. از جمله نکات قابل توجه نادلا این بود که مایکروسافت وارد «عصر پس از رایانه شخصی» شده است. […]
  • نیلسن: کمپین های بین کانالی به پتانسیل خود عمل نمی کنند
    یک مطالعه جدید نیلسن نشان می دهد که کمپین های تبلیغاتی یکپارچه که هم در تلویزیون و هم در فضای آنلاین قرار می گیرند، ارائه نمی دهند. نتایج بهتری نسبت به زمانی که کمپین های تلویزیونی و دیجیتالی به طور جداگانه برنامه ریزی می شوند. بر اساس این مطالعه، ضعف در برنامه ریزی آنلاین است. تعداد مشاهده ویدیوهای آنلاین و تلفن همراه در حال حاضر نسبتاً کم است، اما به عنوان […]
  • 8 دلیل که چرا باید اکنون برای MarTech ثبت نام کنید: کنفرانس فناوری بازاریابی
    تابستان به طور غیر رسمی آغاز شده است. این بدان معناست که آگوست و MarTech: کنفرانس فناوری بازاریابی دقیقاً در گوشه و کنار هستند. در اینجا 8 دلیل برای ثبت نام امروز وجود دارد: 1) برنامه عملی. جلسات MarTech به شما کمک می کند: ارزش سرمایه گذاری در فناوری بازاریابی خود را به حداکثر برسانید یک فرهنگ بازاریابی را اجرا کنید که پاسخگو، چابک باشد و باعث موفقیت در کسب و کار شود. استخدام و توسعه […]
  • اندروید امسال به 80 درصد از سهم بازار خواهد رسید — گزارش
    بر اساس آخرین اعداد «سهم حمل و نقل» IDC، رشد گوشی‌های هوشمند ادامه دارد. این شرکت پیش‌بینی می‌کند که اندروید در سال جاری به ۸۰ درصد از سهم بازار جهانی برسد، اما به دلیل رشد ویندوزفون، در چهار سال آینده به حدود ۷۷ درصد کاهش می‌یابد. آیفون در بازارهای توسعه یافته قوی و در بازارهای در حال توسعه ضعیف است که گوشی […]
  • Google کمتر از آمارهای نیروی کار ستاره ای منتشر می کند، اعتراف می کند که “ما در جایی که می خواهیم نباشیم”
    تلاش می کنیم بخشی از راه حل در مقابل اینکه بخشی از مشکل است، گوگل با انتشار آمارهای جنسیتی و قومیتی ضعیف خود، گفتگو در مورد تنوع در محیط کار را آغاز کرده است. طبق یافته های گوگل، کارمندان زن تنها 30 درصد از کل کارکنان شرکت را تشکیل می دهند. هنگام بررسی قومیت کارکنان، تنها دو […]
  • Rakuten Marketing Attribution کسب می کند Firm DC Storm
    امروز، Rakuten Marketing اعلام کرد که شرکت DC Storm مستقر در بریتانیا را خریداری کرده است. DC Storm پلتفرم اسناد، اندازه‌گیری و گزارش و ابزارهای تحلیلی را برای کادر خدمات تبلیغات دیجیتال Rakuten به ارمغان می‌آورد. فناوری Attribution برای کمک به بازاریابان طراحی شده است که بفهمند قالب‌ها و کانال‌های تبلیغاتی خاص چگونه به فروش کمک می‌کنند. پلتفرم‌های Attribution معمولاً امکان بازاریابی […]
  • را می‌دهند

  • آیا این سایت است یا تجزیه و تحلیل است؟ اشکال زدایی Google Analytics
    همانطور که در ستون های قبلی گفته ام، بازاریابان دیگر نمی توانند برای انجام کار به تنهایی به مهارت های ارتباطی خود تکیه کنند. آنها باید به نوعی دانشمند شوند که در اندازه گیری و گزارش ویژگی های دیجیتالی خود مهارت داشته باشند. اکنون ابزارهایی وجود دارند که به ما کمک می کنند تا چیزهای زیادی در مورد بازدیدکنندگان خود بیاموزیم. اما، به تعبیر معروف […]
  • نحوه ایجاد محتوای ویدئویی به یاد ماندنی موبایل: نکاتی از 3 حرفه ای
    احتمالاً شما را شگفت زده نخواهد کرد که اکثر استفاده در پلتفرم های اجتماعی محبوب امروزی از طریق دستگاه موبایل. در واقع، از شش مورد بزرگ (فیس بوک، توییتر، لینکدین، تامبلر، اینستاگرام و پینترست)، تنها Tumblr (54٪) و LinkedIn (74٪) بیشتر از موبایل استفاده می کنند (منبع: وال استریت ژورنال). آماری که ممکن است شما را شگفت زده کند، […]
  • تویوتا هنر کودکان را با کمپین رویایی خودروی روز در تاک به حرکت در می آورد
    تویوتا به تفکر نسل بعدی افتخار می کند. بنابراین جای تعجب نیست که شرکت خودروسازی که خودروهای هیبریدی را به عموم مردم عرضه کرده است، برای یک کمپین بازاریابی خلاقانه به کودکان روی آورده است. بچه ها بدترین چیزها را می کشند؟ آنها واقعاً انجام می دهند. و از سال 2004 که تویوتا مسابقه سالانه هنر خودروی رویایی خود را آغاز کرد، جوانان از سراسر […]
  • آیا تمام شد؟ نایک، سامسونگ و کاسترول از قبل در حال تسلط بر ویدیوهای اجتماعی مرتبط با جام جهانی هستند
    تا جام جهانی فوتبال هنوز دو هفته باقی مانده است، اما چندین برند قبلاً در رقابت برای کسب درآمد پیشتاز هستند. در محبوب ترین رویداد ورزشی روی زمین. بر اساس گزارشی که توسط شرکت سنجش ویدئو Unruly، که برندها را بر اساس […]
  • رتبه‌بندی کرده است، نایک، سامسونگ و کاسترول در زمینه پخش ویدئوهای اجتماعی تسلط دارند.

  • #AskChevron در توییتر پرطرفدار است، اما شورون پاسخ نمی دهد
    #AskChevron در توییتر پرطرفدار است، اما اگر فکر می کنید بخشی از یک کمپین تبلیغاتی شورون مربوط به سهامداران سالانه این شرکت است. جلسه امروز در میدلند، تگزاس – دوباره فکر کنید. این هشتگ که در بیشتر ساعات روز در بالای ویجت ترند جهانی توییتر قرار داشت، ساخته شورون نبود. توسط یک محیط زیست […]
  • ایجاد شده است

  • سامسونگ نشان می دهد که چگونه دستگاه ها و داده ها “بهینه سازی سلامت شخصی” را به وجود می آورند
    ما عادت کرده ایم در مورد دستگاه های جدید سامسونگ بشنویم. اما امروز، این شرکت کره‌ای در سانفرانسیسکو بود تا چیزی کمی متفاوت را پیش‌نمایش کند: یک فشار جدید سلامت دیجیتال. این برنامه که «ابتکار سلامت دیجیتال سامسونگ» نامیده می شود، ترکیبی از سخت افزار، نرم افزار و مشارکت است. سامسونگ وعده داده است که «توسعه حسگرها، الگوریتم‌های پیشرفته، […]
  • را تسریع خواهد کرد.

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

ویدئو


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *