اعلانیه
اعلانیه

رشته بازاریابی: آیا برادر دیوانه هستید؟ تسلیم شدن نوجوانان در فیس بوک، خشم در ICANN

mad-angry-man

این هفته یک جریان پنهانی از خصومت در دنیای بازاریابی وجود دارد. گوگل و اپل به حرکت خود ادامه می دهند و پیام های نه چندان ظریفی درباره اهداف خود ارسال می کنند. همچنین اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه ممکن است نوجوانان به اندازه زمانی فیسبوک (جناسی مورد نظر) را دوست نداشته باشند. دیتو به سراغ برت تیلور، مدیر ارشد فناوری فیس بوک می رود که در تابستان امسال شرکت را ترک می کند. در نهایت، دیو وینر به گروهی از افرادی می‌پیوندد که در ICANN عصبانی هستند.

با این حال، همه عصبانی نبودند، زیرا ما شاهد دو خرید نسبتاً بالا در حوزه بازاریابی دیجیتال بودیم. به AKQA و Econsultancy تبریک می گویم.

امروز ما برنامه Google Offers برای iPhone. اکنون، کاربران iPhone می‌توانند در حال حرکت، پیشنهادهای Google و همچنین معاملات را از شرکای ما کشف، خرید و استفاده کنند.

زمان این اعلامیه می‌تواند کاملاً تصادفی باشد، اما به نظر من جالب است که درست پس از اینکه اپل اعلام کرد که قصد دارد از محصول نقشه‌های خود در iOS 6 استفاده کند، جالب است.

در پاشنه رونمایی از تبلت سرفیس مایکروسافت، ظاهراً گوگل قصد دارد با تبلت اندرویدی جدید و ارزان قیمتی که انتظار می‌رود، یک ضربه دیگر به iPad اپل وارد کند. برای معرفی در آینده نزدیک.

داداش عصبانی شدی؟ بله، من فکر می کنم کاملاً واضح است که خصومت های در حال جوش بین اپل و گوگل در حال جوشش است. اندروید سهم مهمی از بازار گوشی های هوشمند دارد و می خواهد همین کار را برای تبلت ها نیز انجام دهد. آیا آنها می توانند این کار را انجام دهند؟

AKQA به عنوان یک برند مستقل و مستقل در WPP به فعالیت خود ادامه خواهد داد و توسط بنیانگذار و مدیر عامل Ajaz Ahmed و رئیس هیئت مدیره Tom Bedecarré رهبری می شود. تام همچنین رئیس WPP Ventures خواهد شد، یک شرکت جدید مستقر در سیلیکون ولی، که فرصت‌های سرمایه‌گذاری دیجیتال جدید را برای WPP به طور کلی بررسی خواهد کرد.

اگر به شواهد بیشتری در مورد اهمیت روزافزون بازاریابی دیجیتال نیاز داشتید، اینجاست. WPP، آژانس تبلیغاتی Juggernaut، AKQA را برای رهبری تلاش‌های بازاریابی دیجیتال خود خریداری کرده است. تغییر در بازاریابی آنلاین دلار (در نهایت و به طور قطعی) در حال انجام است.

خرید Econsultancy برای افزایش درآمد، فرصتی هیجان‌انگیز را برای ما فراهم می‌کند تا یک برند اطلاعاتی پیشرو در یک بخش با رشد بالا با پتانسیل جهانی به دست آوریم که به خوبی با محصولات سنتاور از جمله هفته بازاریابی و بازاریابی مطابقت دارد. عصر رسانه های جدید.

به عنوان منبع اصلی مشاوره و بینش مستقل در مورد بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک، Econsultancy (دوباره) اهمیت و ارزش روزافزون بازاریابی دیجیتال را نشان می‌دهد.

مطالعه‌ای که اخیراً توسط شرکت تحقیقات بازار جوانان منتشر شده است  Ypulse نشان می‌دهد که نوجوانان بیشتری از فیس‌بوک عبور می‌کنند تا وارد Foursquare شوند و عکس‌ها و افکار خود را در Tumblr پست کنند.

این یک ذره مرا شگفت زده نمی کند. فیس بوک به خوبی در امتداد منحنی نوآوری قرار دارد، به این معنی که اکنون مملو از افراد دیرپذیر و عقب مانده است (یعنی والدین و سالمندان). نوجوانان به طور طبیعی از طبیعت چند نسلی فیس بوک پناه خواهند برد.

Swipp رسانه‌های اجتماعی، داده‌های شخصی و تجارت را با هم ترکیب می‌کند، اگرچه ثورسون هنوز دقیقاً نمی‌گوید چه کار می‌کند یا چه شکلی است.

ثورسون گفت: «شما از Swipp علاوه بر و در برخی موارد به جای دیگر برنامه های رسانه اجتماعی استفاده خواهید کرد.

آیا آن نوجوانان به سراغ چیز جدیدی مانند Swipp خواهند رفت؟ شاید، اما گفتن اینکه Swipp دقیقاً در این مرحله چیست، دشوار است. در حالی که Thorson دارای شجره نامه قوی است، همه چیز در حد Cuil.

Facebook Inc. (FB)، مالک بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان، می‌گوید که در حال کار بر روی یک محصول تبلیغاتی مبتنی بر مکان تلفن همراه است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا کاربران را با ابزار واقعی هدف قرار دهند. داده های زمانی که مکان آنها را نشان می دهد.

کارولین اورسون، معاون راه‌حل‌های بازاریابی جهانی فیس‌بوک، در یک مصاحبه تلفنی گفت: «تلفن‌ها می‌توانند مکان خاصی باشند، بنابراین می‌توانید تصور کنید که تکامل محصول در طول زمان، به‌ویژه برای خرده‌فروشان، چگونه است. . “ما پیشنهادهایی داشتیم که در چند ماه گذشته آزمایش شده اند.”

اجتماعی؟ بررسی. محلی؟ بررسی. سیار؟ بررسی. تجارت؟ بررسی. اینها موادی هستند که شرکت‌های بزرگ اینترنتی سعی می‌کنند در محصولات خود بریزند، زیرا می‌دانند که ظرف بزرگی از طلا برای کسی که اول به آنجا می‌رسد وجود دارد.

من به دستاوردهای اخیر خود در پلتفرم و محصولات تلفن همراهمان، از Open Graph و App Center گرفته تا دوربین فیس بوک و ادغام iOS ما، بسیار افتخار می کنم. برای دیدن همه چیزهای شگفت‌انگیز این تیم‌ها حتی بیشتر از همه هیجان‌زده هستم.

این گزیده ای از پست دیواری برت تیلور، مدیر ارشد فناوری فیس بوک است. من مدت‌ها بر این باور بودم که برت (و تیم FriendFeed) بود که ایده Open Graph را به فیس‌بوک آورد. اینکه برت قبل از اینکه کاملاً متوجه شود، می رود، تعجب آور است.

وقتی از نمایه یک کاربر توییتر بازدید می‌کنید، ممکن است بخواهید توییت‌های اصلی او را به جای مکالمات آنها ببینید. سپس دوباره، ممکن است از دیدن تبادلات رفت و برگشتی که آنها با سایر کاربران توییتر دارند لذت ببرید. اکنون می توانید آن را به هر دو صورت داشته باشید.

یک بار دیگر، یک ویژگی جدید توییتر که به نفع کاربر است، اما همچنین بخشی از یک ابتکار عمل برای سازگاری بیشتر فیدهای توییتر برای تبلیغات است. درست است، این ویژگی به طور پیش‌فرض برای نمایه‌های تأیید شده روشن است.

تویتر، که در حال حاضر محصولات تبلیغاتی خود را تنها در تعداد انگشت شماری از کشورها عرضه می کند، قصد دارد تا پایان سال آنها را در 50 منطقه با بازارهای خاص عرضه کند. فهرست.

آمریکای لاتین، به ویژه برزیل، و کشورهای اروپای غربی مانند اسپانیا و آلمان اولین کشورهایی خواهند بود که سه محصول تبلیغاتی توییتر – توییت‌های تبلیغاتی، گرایش‌های تبلیغاتی و حساب‌های تبلیغاتی را دریافت می‌کنند.

تویتر به تکامل خود به عنوان یک پلتفرم تبلیغاتی با عرضه محصولات تبلیغاتی در سطح بین المللی ادامه می دهد. واضح است که توییتر کشورهایی را هدف قرار می‌دهد که در آن‌ها استفاده از تلفن همراه بالاست که بینش بیشتری از استراتژی بلندمدت آنها می‌دهد.

ممکن است این آزمایش به صورت انتزاعی جالب باشد، ارزش انجام آن را دارد تا بتوانیم مشکلات را دریابیم. ما از ثبت نام کنندگان بالقوه برای نشان دادن واضح ما تشکر می کنیم. اکنون پاسخ باید یک نه قطعی باشد. TLD هایی که ما داریم خوب هستند. هیچ کمبودی در اسامی وجود ندارد که برای رفع آن نیاز است. بیایید روی حل مشکلات کار کنیم، نه ایجاد مشکلات جدید.

با توجه به اینکه افراد بسیار زیادی (باهوش‌ها نیز) علیه این TLDهای «مارک» مخالفت می‌کنند، سؤال اینجا این است که آیا می‌توانیم جن را دوباره در بطری قرار دهیم؟

Yahoo Inc مایکل بارت، مدیر سابق Google و کهنه‌کار رسانه‌ای را استخدام کرده است تا به تلاش‌های خود برای ظهور مجدد به عنوان یک مقصد سرگرمی و اطلاعاتی که درآمد تبلیغاتی دارد کمک کند.

این یک موقعیت برد-برد برای شخصی مانند بارت است. اگر او واقعاً چیزها را بچرخاند (شات از راه دور) یک پر بزرگ در کلاه او است. اگر این کار را نکند، می تواند به سادگی بگوید یاهو غیرقابل نجات بود. حدس می‌زنم دومی باشد.

kippt

از ماه مارس، بنیان‌گذاران تمام وقت بر برنامه نشانک‌گذاری خود تمرکز کرده‌اند، و برنامه‌ای را توسعه داده‌اند تا برنامه را فراتر از نشانک‌گذاری با هدف تغییر روش جمع‌آوری، اشتراک‌گذاری و افراد دیگر ببرد. درباره پیوندها و اطلاعات آنلاین بحث کنید. امروز، این استارت‌آپ فاز بعدی چشم‌انداز خود را راه‌اندازی می‌کند: نسخه جدیدی از برنامه، که از یک ابزار ساده به یک سرویس مشترک تبدیل می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد فهرست‌ها را ایجاد کنند، نظرات اضافه کنند، و آنها را به صورت عمومی به اشتراک بگذارند. با جامعه Kippt.

Delicious، Evernote، Bit.ly، Trunk.ly و بسیاری دیگر کارهای مشابهی انجام داده اند. هیچ کس حجم وسیعی از اطلاعات موجود را به درستی استخراج نکرده است. شاید کیپت متوجه شود یا شاید فقط باید داده ها را به هدف Kaggle.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *