اعلانیه

روز بازاریابی: 22 ژوئن 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 16 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 22 ژوئن 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.

عنوان

  • Biz Marketing: U Mad Bro? تسلیم شدن نوجوانان در فیس بوک، خشم در ICANN

    این هفته یک جریان پنهانی از خصومت در دنیای بازاریابی وجود دارد. گوگل و اپل به حرکت خود ادامه می دهند و پیام های نه چندان ظریفی درباره اهداف خود ارسال می کنند. همچنین اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه ممکن است نوجوانان به اندازه زمانی فیسبوک (جناسی مورد نظر) را دوست نداشته باشند. دیتو به سراغ برت تیلور، مدیر ارشد فناوری فیس بوک می رود، که این شرکت را ترک می کند […]

  • آیا ما شروع پاسخ فیس بوک به AdSense را می بینیم؟

    آینده شبکه اجتماعی که 900 میلیون کاربر دارد چیست؟ بسیاری معتقدند یک شبکه تبلیغاتی مانند AdSense گوگل. و امروز، InsideFacebook اولین نکاتی را در مورد اینکه چنین چیزی ممکن است به نظر برسد، مشاهده کرد. در Zynga.com، حضور مستقل وب شرکت بازی‌سازی که برنامه‌های آن نیز فیسبوک را پر می‌کند، کاربران اکنون داستان‌های حمایت‌شده را مشاهده می‌کنند […]

  • اکنون فیس‌بوک به کاربران اجازه می‌دهد نظرات را ویرایش کنند

    نترسید، دفعه بعد که نظر اشتباهی در فیس بوک می دهید، مجبور نخواهید بود آن را برای همیشه حذف کنید. فیس بوک ویرایش نظرات را همراه با تاریخچه ای از ویرایش ها عرضه کرد. Google+‎ رقیب از زمان آغاز به کار این قابلیت محبوب را داشته است، چیزی که به نظر می‌رسد به طور منظم استفاده می‌شود. ویرایش نظر فیسبوک ساده است، اما در حال حاضر […]

  • عنوان

  • صفحه هشتگ دوم توییتر یورو 2012 را تبلیغ می کند، به حرکت توییتر در رسانه ادامه می دهد

    به دنبال موفقیت صفحه هشتگ NASCAR خود در اوایل این ماه، توییتر به تازگی یک صفحه هشتگ با مضمون ورزشی دیگر راه اندازی کرده است – این صفحه برای یورو 2012، مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا. این یک گام دیگر برای توییتر در جهت مدیریت محتوا و فراتر از آن، تبدیل شدن به یک منبع رسانه ای در نوع خود است. با هشتگ […]

  • مدیر عامل Google کنفرانس توسعه‌دهنده را به دلیل مشکلات صوتی از دست می‌دهد

    کم حرفی کلمه ای است که گاهی اوقات برای توصیف لری پیج مدیر عامل گوگل استفاده می شود. با این حال، دیروز زمانی که شرکت اعلام کرد که پیج بیمار است و صدای خود را از دست داده است، معنای جدیدی پیدا کرد. این مشکلات صوتی دلیل غیبت او در جلسه دیروز سهامداران عنوان شد. در جلسه، دسته جدیدی از سهام گوگل بدون رای […]

  • بازگشت سرمایه برنامه وابسته خود را بهبود بخشید

    من اخیراً با مدیر وابسته یک خرده‌فروش محلی قهوه خوردم و در مورد برخی از چالش‌های پیش روی خرده‌فروشان اینترنتی صحبت کردیم، خواه آنها در حال مدیریت یک برنامه وابسته یا بالغ باشند. برنامه های وابسته در مراحل اولیه اغلب یک جریان درآمد جدید است که به رشد تجارت الکترونیک کمک می کند، یک مکانیسم تولید سرنخ برای نیروی فروش شما، یا […]

  • نایک کمپین توییتر را در بریتانیا ممنوع کرد

    جک ویلشر و وین رونی، فوتبالیست‌های بریتانیایی اخیراً در مورد تصمیم خود برای #makeitcount، شعار جدید کمپین نایک، توییت کردند. با این حال، در روند شمارش آن، آنها فراموش کردند که آن را حمایت مالی کنند: سازمان نظارت بر تبلیغات، اداره استانداردهای تبلیغات (ASA) به توئیت‌ها توجه کرد زیرا نتوانستند حمایت مالی را شفاف کنند و «بدیهی است […]

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *