سعی نمیکنم کل این گزارش «بهترین زمان، بدترین زمان» را خلاصه کنم. با این حال، در زیر چند یافته و نمودار کلیدی را استخراج کردهام که تصویری فوری از وضعیت وضعیت روزنامهنگاری و مصرف اخبار ایالات متحده ارائه میدهد.
در سرتاسر پلتفرمها و صنایع، اخبار بیش از ۶۳ میلیارد دلار درآمد سالانه (بیشتر تبلیغات) ایجاد میکنند. نمودارهای بالا تفکیک درآمد بر اساس متوسط و منبع درآمد را نشان میدهند.
مخاطبان روزنامه همچنان تحت سلطه خوانندگان چاپی هستند. چاپ همچنین جایی است که بیشتر درآمد هنوز برای روزنامه ها متمرکز است.
فروش دکه روزنامه فروشی مجلات خبری برای بسیاری از نشریات کاهش یافته است، به ویژه مجله تایم، که زمانی تأثیر قدرتمندی بر افکار سیاسی و فرهنگ عامه داشت – اکنون تا حد زیادی به بحث عمومی در مورد مسائل بی ربط است.
مخاطبان اخبار تلویزیون کابلی نیز نسبت به بالاترین سطح خود در سال 2009 کاهش یافته است. فاکس همچنان بر بینندگان تسلط دارد. در مقابل، علیرغم کاهش مخاطبان، درآمدهای اخبار کابلی بسیار افزایش یافته است.
روزنامه نگاران برجسته در سال گذشته، نشریات یا دارایی های سنتی خود را برای اینترنت ترک کرده اند. آنها شامل کیتی کوریک از تلویزیون، دیوید پوگ از نیویورک تایمز (هر دو در حال حاضر در یاهو) و ازرا کلاین از واشنگتن پست، اکنون در Vox Media هستند. استقبال آنها از سیستم عامل های دیجیتال نشان دهنده کاهش نفوذ و اعتبار منابع خبری سنتی است.
پیو از رشد اخبار دیجیتال “بومی” به عنوان یک روند نیروبخش برای کل صنعت یاد می کند. سایت های اصلی به طور متوسط 102 کارمند تمام وقت دارند.
فیس بوک بهترین منبع رسانه اجتماعی یا ارجاع دهنده اخبار است. با این حال، همانطور که در سطوح پایین تعامل نشان داده شده است، “اخبار” تنها بخشی اتفاقی از تجربه فیس بوک است. با داستان های خبری از ارجاعات فیس بوک.
خیلی چیزهای بیشتری در گزارش وجود دارد. برای بررسی عمیقتر هر یک از این موضوعات و بحثها، میتوانید به گزارش کامل اینجا.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.