اعلانیه
اعلانیه

داده های کلیدی از گزارش “وضعیت رسانه های خبری” Pew

online-newsپروژه روزنامه نگاری مرکز تحقیقات پیو یازدهمین گزارش وضعیت رسانه خبری خود را منتشر کرده است. یک “سند” جامع، تلویزیون، روزنامه ها، مجلات، رادیو و دیجیتال را پوشش می دهد.

سعی نمی‌کنم کل این گزارش «بهترین زمان، بدترین زمان» را خلاصه کنم. با این حال، در زیر چند یافته و نمودار کلیدی را استخراج کرده‌ام که تصویری فوری از وضعیت وضعیت روزنامه‌نگاری و مصرف اخبار ایالات متحده ارائه می‌دهد.

State of the News Media 2014 Pew

در سرتاسر پلت‌فرم‌ها و صنایع، اخبار بیش از ۶۳ میلیارد دلار درآمد سالانه (بیشتر تبلیغات) ایجاد می‌کنند. نمودارهای بالا تفکیک درآمد بر اساس متوسط ​​و منبع درآمد را نشان می‌دهند.

مخاطبان روزنامه همچنان تحت سلطه خوانندگان چاپی هستند. چاپ همچنین جایی است که بیشتر درآمد هنوز برای روزنامه ها متمرکز است.

Pew State of News Media 2014

فروش دکه روزنامه فروشی مجلات خبری برای بسیاری از نشریات کاهش یافته است، به ویژه مجله تایم، که زمانی تأثیر قدرتمندی بر افکار سیاسی و فرهنگ عامه داشت – اکنون تا حد زیادی به بحث عمومی در مورد مسائل بی ربط است.

Pew State of News Media 2014

مخاطبان اخبار تلویزیون کابلی نیز نسبت به بالاترین سطح خود در سال 2009 کاهش یافته است. فاکس همچنان بر بینندگان تسلط دارد. در مقابل، علیرغم کاهش مخاطبان، درآمدهای اخبار کابلی بسیار افزایش یافته است.

State of the News Media 2014 Pew

روزنامه نگاران برجسته در سال گذشته، نشریات یا دارایی های سنتی خود را برای اینترنت ترک کرده اند. آنها شامل کیتی کوریک از تلویزیون، دیوید پوگ از نیویورک تایمز (هر دو در حال حاضر در یاهو) و ازرا کلاین از واشنگتن پست، اکنون در Vox Media هستند. استقبال آنها از سیستم عامل های دیجیتال نشان دهنده کاهش نفوذ و اعتبار منابع خبری سنتی است.

پیو از رشد اخبار دیجیتال “بومی” به عنوان یک روند نیروبخش برای کل صنعت یاد می کند. سایت های اصلی به طور متوسط ​​102 کارمند تمام وقت دارند.

State of the News Media 2014

فیس بوک بهترین منبع رسانه اجتماعی یا ارجاع دهنده اخبار است. با این حال، همانطور که در سطوح پایین تعامل نشان داده شده است، “اخبار” تنها بخشی اتفاقی از تجربه فیس بوک است. با داستان های خبری از ارجاعات فیس بوک.

Pew State of News Media 2014

خیلی چیزهای بیشتری در گزارش وجود دارد. برای بررسی عمیق‌تر هر یک از این موضوعات و بحث‌ها، می‌توانید به گزارش کامل اینجا.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *