از سرزمین بازاریابی:
- Mobile First: فیس بوک ادعای 1 میلیارد کاربر فعال تلفن همراه، 200 میلیون کاربر در اینستاگرام را دارد
در پاسخ به سوالاتی در مورد خرید 2 میلیارد دلاری فیس بوک مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت Oculus، چند آمار کاربری جدید را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد استراتژی این شرکت برای اولین بار در موبایل در حال نتیجه دادن است. زاکربرگ دیروز در یک کنفرانس تلفنی به تحلیلگران گفت که فیس بوک اکنون یک میلیارد کاربر فعال ماهانه تلفن همراه دارد. این از 945 میلیون در دسامبر افزایش یافته است. فیس بوک […] - مطالعه: محتوای خبره 83 درصد بیشتر از نظرات کاربران، ملاحظات خرید را افزایش میدهد
یک مطالعه بازاریابی محتوا که اخیراً توسط نیلسن انجام شده است نشان داد که مصرفکنندگان بیشتر تحت تأثیر قرار میگیرند. محتوای متخصص شخص ثالث بیش از محتوای مارک و نظرات کاربران هنگام تصمیم گیری برای خرید. بر اساس مطالعه “نقش محتوا” نیلسن، محتوای متخصص – بررسی محصولات و مقالات از وب سایت ها و وبلاگ های شخص ثالث – 83 درصد بیشتر بود […] - اینفوگرافیک: برنده شدن محلی از طریق موتورهای جستجو، صفحات زرد، نقشه ها و نظرات
تقریباً همه مصرف کنندگان برای یافتن محصولات و خدمات محلی به اینترنت مراجعه می کنند. آیا به عنوان یک کسب و کار محلی در موقعیتی هستید که آنها را برنده شوید؟ چهار مرحله کلیدی برای بررسی وجود دارد: موتورهای جستجو، صفحات زرد اینترنت، خدمات نقشه و بررسی. افرادی از Kenshoo Local یک اینفوگرافیک با این چهار حوزه کلیدی همراه با […] - Google Rolls گزارش تحلیلی خارج از YouTube برای تبلیغات TrueView YouTube
Google گزارشدهی تبلیغات ویدیویی TrueView را در Google Analytics افزایش میدهد. تبلیغکنندگان، تبلیغات YouTube TrueView را از طریق AdWords for Video مدیریت میکنند. گزارش کمپینهای ویدیویی جدید که طی چند روز آینده منتشر میشود، در بخش AdWords در منوی Acquisition در Analytics پیدا میشود. این گزارش شامل معیارهای خاص TrueView مانند بازدیدهای پولی، […] - داده های کلیدی از گزارش “وضعیت رسانه های خبری” Pew
پروژه روزنامه نگاری مرکز تحقیقات Pew یازدهمین گزارش رسانه های خبری خود را منتشر کرد. یک “سند” جامع، تلویزیون، روزنامه ها، مجلات، رادیو و دیجیتال را پوشش می دهد. من سعی نمیکنم کل این گزارش «بهترین زمانها، بدترین زمانها» را خلاصه کنم. با این حال، در زیر چند یافته و نمودار کلیدی را استخراج کرده ام که […] - شکست دادن یاهو , گوگل به صدر 50 رتبه برتر comScore بازگشت
پس از چندین ماه که یاهو در صدر 50 رتبه برتر دسکتاپ comScore در ایالات متحده قرار گرفت، گوگل جایگاه اول را پس گرفت. این بر اساس رتبه بندی ترافیک/دسترسی فوریه comScore است. یاهو و مایکروسافت به ترتیب دو و سه هستند. فیس بوک شماره چهار است. با این حال، اگر ترافیک Tumblr در مجموع یاهو گنجانده شود، سایت همچنان بزرگترین دسکتاپ ایالات متحده را دارد […] - «زمان واقعی» در تبلیغات نمایشی واقعاً به معنای زمان واقعی نیست
امروزه مزخرفات زیادی در مورد «بازاریابی بلادرنگ» و “مناقصه بیدرنگ”، با این حال بیشتر چیزهایی که واقعاً خریداری می شوند، واقعاً “زمان واقعی” نیستند، و بازاریابان باید بدانند چرا این یک مشکل است. با افزایش مبادلات رسانه ای، جدایی رسانه ها («کجا» هدف قرار دادن) از […] - اینستاگرام از 200 میلیون کاربر و 20 میلیارد عکس گذشت
به نظر میرسد که اینستاگرام و قیمت بالای یک میلیارد دلاری آن یکی از ارزشمندترین خریدهای فیسبوک در دو سال گذشته بوده است. شبکه اشتراک گذاری عکس رسماً از 200 میلیون کاربر گذشته است که تا به امروز 20 میلیارد عکس منتشر کرده اند. در حالی که فیس بوک اخیراً برای درک خود در […] - Google’s Got Glass، Facebook has Oculus، AOL و Yahoo چگونه می توانند پاسخ دهند؟
در پی اعلام خرید 2 میلیارد دلاری Oculus توسط فیس بوک، افراد در توییتر نظرات خود را درباره این معامله بیان می کنند و در مورد خریدهای کپی بالقوه یاهو و AOL گمانه زنی می کنند. آخرین خبر: Yahoo ViewMaster را خریداری می کند pic.twitter.com/dbMtDq6rTd — Evan Kirstel (@evankirstel) 25 مارس 2014، به نظر می رسد AOL از واقعیت مجازی سه بعدی نیز استقبال می کند! pic.twitter.com/YTidIYe5qg — اسکات […] - آزمایش اینستاگرام برای برچسبگذاری موقعیت مکانی و پیوندها در مکانهای فیسبوک چهار ضلعی را رها میکند
اکنون نزدیک به دو سال از خرید اینستاگرام توسط فیسبوک به قیمت یک میلیارد دلار میگذرد. قبل از خرید اولیه (و در نسخه فعلی برنامه امروز)، کاربران با برچسب گذاری مکان از اطلاعاتی که توسط Foursquare به دست آمده است، موقعیت مکانی عکس اینستاگرام خود را وارد می کنند. به گفته شرکت Fast، فیسبوک اکنون در حال آزمایش […] - فیس بوک واقعیت مجازی “پلتفرم فردا” را می خرد Oculus به قیمت 2 میلیارد دلار نقد و سهام
فیس بوک به تازگی “پلتفرم فردا” را خریداری کرده است. این شرکت بعد از ظهر امروز اعلام کرد که Oculus – شرکتی که پشت هدست و پلتفرم بازی واقعیت مجازی Oculus Rift (VR) قرار دارد – را به مبلغ 2 میلیارد دلار نقد و سهام خریداری می کند: فیس بوک امروز اعلام کرد که به توافق قطعی برای خرید Oculus VR رسیده است. شرکت، […]
تهیه کرده اند.
است
را ارائه می دهند
کمی سست شده است
است
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
- مدیر عامل Acxiom: راکفلر بیل بدتر از بدترین بخش ACA، عصر تبلیغات
- AOL قصد دارد تلاشهای برنامهای خود را با یک پلتفرم تبلیغات جدید، ONE، TechCrunch متحد کند.
- به چالش کشیدن ممنوعیت دسترسی در ترکیه، وبلاگ رسمی توییتر
- Facebook و Oculus Rift: توسعه دهندگان بازی واکنش نشان می دهند، نگهبان
- گروه مصرف کنندگان فرانسوی : Google، خطمشیهای حریم خصوصی فیسبوک برای خواندن خیلی سخت است، PC World
- قاضی شکایت Ceglia را در مورد مالکیت فیس بوک رد کرد ، CNET
- TubeMogul Files S-1، به دنبال جذب 75 میلیون دلار در IPO، Ad Exchanger
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
مدیریت شهرت
رسانه های اجتماعی
- برندها در توییتر 8 برابر سریعتر از ایمیل به درخواستهای پشتیبانی مشتری پاسخ میدهند [مطالعه] , Media Bistro
- صفحات فیس بوک بدون پیام مستقیم دکمه دریافت 5 برابر پست دیواری بیشتر، نانوایان اجتماعی
- چگونه رسانه های اجتماعی می توانند نام تجاری شما را خراب کنند: 5 راه برای ایمن نگه داشتن آن، blogs.constantcontact.com
- چگونه تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی را کشف کنیم، www.razorsocial.com
- People Mag اجازه انتشار مستقیم به افراد مشهور در People.com، عصر تبلیغات
- برنده شدن رسانه های اجتماعی (برای تغییر)، رسانه Avalaunch
- مزایای تجاری Pinterest، Koozai
- استراتژی اتوماسیون رسانه های اجتماعی که هر بازاریاب به آن نیاز دارد، blog.bufferapp.com
- تویتر بازیابی شد بیشتر توییت هایی که ناپدید شدند، از جمله سلفی اسکار الن، TechCrunch
- چیکار کنیم از تعامل برندها با یکدیگر در توییتر خارج شوید؟، eConsultancy
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.