در میان برندگان، سایت شریک ما Search Engine Land جایزه بهترین وبلاگ. Catalyst Canada (از طرف HSBC CMB USA) برنده جایزه جایزه بزرگ شد و Elite SEM جایزه بهترین آژانس را به خانه برد. رئیس aimClear و مشارکت کننده Search Engine Land مارتی واینتراب به عنوان شخصیت جستجوی ایالات متحده در سال 2013 انتخاب شد.
الیزابت اوسملوسکی، مدیر توسعه مخاطبان Marketing Land و گرگ فین، مشارکت کننده، در حال دریافت جایزه بهترین وبلاگ سال 2013 بودند.
لیست کامل برندگان جوایز جستجوی ایالات متحده 2013:
جایزه بزرگ: کاتالیست کانادا از طرف HSBC CMB USA – جستجوی خارج از خانه – فرودگاهها
بهترین وبلاگ: سرزمین موتورهای جستجو
بهترین استفاده از جستجو، خرده فروشی: Mannix Marketing – Rover Parts SEO
بهترین استفاده از جستجو، امور مالی: Havas Media – مقابله تهاجمی با چشم انداز مالی رقابتی
بهترین استفاده از جستجو، سفر/تفریح: Havas Media – محرک رشد در بازار رقابتی سفر
بهترین استفاده از جستجو، بخش سوم: دانشگاه Google Grants: Matt Cardoni از Performics با برنامه MBA آکادمی بازاریابی دانشگاه آیووا به 9 سازمان غیرانتفاعی با ترافیک و مشاوره رایگان کمک می کند
بهترین کمپین محلی: Kenshoo – SIM Partners Velocity و Kenshoo Local Improve SEM ROI for Sonus Hearing Care Professionals
بهترین کمپین کمهزینه: گروه تعاملی مشاوره – TryMunity – یک شبکه اجتماعی برای بازماندگان آسیبهای مغزی
بهترین استفاده از روابط عمومی در کمپین جستجو: SEO-PR – SEO-PR / Get City Dealz / Business Wire بیانیه های مطبوعاتی چند رسانه ای
بهترین استفاده از رسانه های اجتماعی در کمپین جستجو: Nebo – P.L.A.Y. تعهد نجات
بهترین کمپین یکپارچه: Overit – KnowTheOdds
بهترین کمپین PPC: Catalyst Canada از طرف HSBC CMB USA – جستجوی خارج از خانه – فرودگاهها
بهترین کمپین SEO: Geary LSF – MegaPath SEO Campaign
نوآوری: Catalyst Canada از طرف HSBC CMB USA – جستجوی خارج از خانه – فرودگاهها
بهترین نرم افزار مدیریت PPC: Kenshoo Search
بهترین نرم افزار SEO: Linkdex – نرم افزار سئوی سازمانی برای سال 2014 و بعد از آن
بهترین تیم داخلی: کالج راسموسن
بهترین آژانس: Elite SEM
جوان جستجوگر حرفه ای سال: Fil Lourenco – Catalyst
شخصیت جستجوی سال ایالات متحده: Marty Weintraub – aimClear
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.