اعلانیه
اعلانیه

جوایز جستجوی ایالات متحده اسامی برندگان 2013 در مراسمی که در ارتباط با PubCon برگزار شد

US-Search-Awards-2013US Search Awards مراسم جوایز سال 2013 خود را شب گذشته در لاس وگاس با همکاری PubCon میزبانی کرد. این رویداد سازمان‌ها، آژانس‌ها و شخصیت‌های صنعت جستجو را به رسمیت شناخت و 22 جایزه مختلف از بهترین کمپین‌ها تا بهترین آژانس و شخصیت جستجوی سال را ارائه کرد.

در میان برندگان، سایت شریک ما Search Engine Land جایزه بهترین وبلاگ. Catalyst Canada (از طرف HSBC CMB USA) برنده جایزه جایزه بزرگ شد و Elite SEM جایزه بهترین آژانس را به خانه برد. رئیس aimClear و مشارکت کننده Search Engine Land مارتی واینتراب به عنوان شخصیت جستجوی ایالات متحده در سال 2013 انتخاب شد.

الیزابت اوسملوسکی، مدیر توسعه مخاطبان Marketing Land و گرگ فین، مشارکت کننده، در حال دریافت جایزه بهترین وبلاگ سال 2013 بودند.

Elisabeth Osmeloski, US Search Awards presenter Gareth Hoyle and Greg Finn

الیزابت اسملوسکی، گرت هویل مجری جوایز جستجوی ایالات متحده و گرگ فین

لیست کامل برندگان جوایز جستجوی ایالات متحده 2013:

جایزه بزرگ: کاتالیست کانادا از طرف HSBC CMB USA – جستجوی خارج از خانه – فرودگاه‌ها

بهترین وبلاگ: سرزمین موتورهای جستجو

بهترین استفاده از جستجو، خرده فروشی: Mannix Marketing – Rover Parts SEO

بهترین استفاده از جستجو، امور مالی: Havas Media – مقابله تهاجمی با چشم انداز مالی رقابتی

بهترین استفاده از جستجو، سفر/تفریح: Havas Media – محرک رشد در بازار رقابتی سفر

بهترین استفاده از جستجو، بخش سوم: دانشگاه Google Grants: Matt Cardoni از Performics با برنامه MBA آکادمی بازاریابی دانشگاه آیووا به 9 سازمان غیرانتفاعی با ترافیک و مشاوره رایگان کمک می کند

بهترین کمپین محلی: Kenshoo – SIM Partners Velocity و Kenshoo Local Improve SEM ROI for Sonus Hearing Care Professionals

بهترین کمپین کم‌هزینه: گروه تعاملی مشاوره – TryMunity – یک شبکه اجتماعی برای بازماندگان آسیب‌های مغزی

بهترین استفاده از روابط عمومی در کمپین جستجو: SEO-PR – SEO-PR / Get City Dealz / Business Wire بیانیه های مطبوعاتی چند رسانه ای

بهترین استفاده از رسانه های اجتماعی در کمپین جستجو: Nebo – P.L.A.Y. تعهد نجات

بهترین کمپین یکپارچه: Overit – KnowTheOdds

بهترین کمپین PPC: Catalyst Canada از طرف HSBC CMB USA – جستجوی خارج از خانه – فرودگاه‌ها

بهترین کمپین SEO: Geary LSF – MegaPath SEO Campaign

نوآوری: Catalyst Canada از طرف HSBC CMB USA – جستجوی خارج از خانه – فرودگاه‌ها

بهترین نرم افزار مدیریت PPC: Kenshoo Search

بهترین نرم افزار SEO: Linkdex – نرم افزار سئوی سازمانی برای سال 2014 و بعد از آن

بهترین تیم داخلی: کالج راسموسن

بهترین آژانس: Elite SEM

جوان جستجوگر حرفه ای سال: Fil Lourenco – Catalyst

شخصیت جستجوی سال ایالات متحده: Marty Weintraub – aimClear


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *