اعلانیه
اعلانیه

FTC تایوان سامسونگ را به دلیل ارسال نظرات جعلی 340000 دلار جریمه کرد

computer-internet-legal-law-featuredتعدادی از گزارش‌ها تأیید می‌کنند که کمیسیون تجارت منصفانه تایوان (FTC) Samsung بیش از 340,000 دلار برای ارسال نظرات جعلی در مورد محصولات خود و انتقاد از محصولات رقبا vi یک شرکت بازاریابی شخص ثالث.

طبق یک داستان در The Verve ، گزارش FTC ادعا می‌کند که سامسونگ به مردم پول می‌دهد تا «نقایص محصولات رقیب را برجسته کنند» و «فعالیت شرورانه» را توسط نظر دهندگان سامسونگ کشف کرده است:

لیست تخلفات شامل “ضد عفونی کردن اخبار منفی در مورد محصولات سامسونگ”، “بازاریابی محصولات سامسونگ پالیندرومیک” و ارزیابی مثبت محصولات سامسونگ است. /p>

علاوه بر جریمه سامسونگ، The Verve گفت که دو شرکت بازاریابی درگیر در این فعالیت مجرمانه نیز بیش از 100000 دلار جریمه شدند.

Verve می‌گوید FTC از محصولات رقیب که در نظرات سامسونگ بدنام شده‌اند نام نمی‌برد، اما خاطرنشان می‌کند که HTC زمانی که FTC تحقیقات سامسونگ را در اوایل سال جاری آغاز کرد، به عنوان “قربانی کمپین افترا” معرفی شد.

Galaxy S4


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *