اعلانیه
اعلانیه

توییت‌های طلایی، ترندهای برتر و صداهای جدید: اوه من! توییتر «این سال در توییتر» 2012 را منتشر کرد

در پایان هر سال توییتر توییت‌های یک سال را در یک نمایشگر براق به عنوان هدیه برای همه کاربران خود جمع‌بندی می‌کند. تجربه توییتر امسال از تلاش‌های قبلی پیشی گرفت زیرا توییت‌های برتر، بزرگترین مکالمات و موارد دیگر در سایت میکرو 2012 گنجانده شده‌اند. در صفحه نمایش عبارتند از: توییت‌های طلایی – این ویژگی […]

در پایان هر سال توییتر توییت‌های یک سال را در یک نمایشگر براق به عنوان هدیه برای همه کاربرانش جمع‌آوری می‌کند. تجربه امسال توییتر از تلاش‌های قبلی پیشی گرفت زیرا توییت‌های برتر، بزرگترین مکالمات و موارد دیگر در سایت میکرو 2012 گنجانده شده‌اند.

در نمایشگر گنجانده شده است:

  • تویت‌های طلایی – این ویژگی در دو توییت برتر سال به همراه تعداد زیادی از تذکرات ارجمند.
  • Pulse Of The Planet – این ویژگی نگاهی به بزرگترین مکالماتی دارد که در سال 2012 رخ داد، همانطور که توسط توییت‌ها و بازتوییت‌ها اندازه‌گیری شد.
  • فقط در توییتر – این ویژگی با نام «لحظه‌های شادی و شگفتی ساده» مرتبط است در برخی موارد قابل توجه که در شبکه اجتماعی رخ داده است.
  • روندهای برتر – با گرایش‌های توییتر ۲۰۱۲ به خط هشتگ سفر کنید. محبوب ترین هشتگ ها در این بخش تقسیم بندی شده و برجسته می شوند.
  • صداهای جدید در سال 2012 – چهره های جدید سال 2012 در این بخش شناسایی می شوند. به بتی وایت، PSY، برت فاور و دیگر تازه واردان برتر توییتر در سال 2012.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه رسمی 2012 مراجعه کنید یا وبلاگ توییتر.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *