اعلانیه
اعلانیه

قیمت سهام لعنتی! فیس بوک برترین شرکت در لیست بهترین مکان ها برای کار در سال 2013 است

facebook-logo-squareبه قیمت پایین سهام توجه نکنید. کارمندان فیس بوک هنوز به اندازه کافی خوشحال هستند که این شرکت را به عنوان بهترین مکان برای کار در سال 2013 در پنجمین سالگرد جوایز انتخاب کارکنان.

به طور کلی، فیس بوک امتیاز 4.7 (در مقیاس 1-5) را به دست آورد و مدیرعامل مارک زاکربرگ 99 درصد از کارمندان خود امتیاز تأیید گرفت.

این دومین بار است که فیس بوک در صدر فهرست قرار می گیرد. در فهرست سال 2011 شماره یک بود، سپس به سومین رتبه کلی سقوط کرد. در فهرست سال 2012 که اواخر سال گذشته منتشر شد.

بسیاری از شرکت‌های فناوری در نظرسنجی Glassdoor امتیاز خوبی کسب کردند. گوگل با امتیاز 4.3 در رتبه ششم و در بین شرکت های فناوری رتبه سوم را به خود اختصاص داد. لینکدین در لیست فناوری پنجم و در کل چهاردهمین بود. در اینجا نمودار Glassdoor است که 10 شرکت برتر فناوری را نشان می دهد.

glassdoor-top-tech

امتیاز 4.7 فیس بوک نسبت به 4.3 سال قبل افزایش یافته است، در حالی که امتیاز 4.3 گوگل از 4.0 بالاتر است. محبوبیت زاکربرگ از 89 درصد در سال گذشته به رقم 99 درصدی که در بالا ذکر کردم افزایش یافت.

قیمت سهام این شرکت در ماه گذشته شروع به بازگشت کرده است، اما هنوز بسیار کمتر از قیمت افتتاحیه 38 دلار برای هر سهم.

Glassdoor، یک وب‌سایت شغلی و شغلی، از کاربران دعوت می‌کند تا نظرسنجی‌هایی را درباره مکان‌هایی که کار می‌کنند، با سؤالاتی با تمرکز بر عواملی مانند پاداش/مزایا، فرصت‌های شغلی، تعادل کار/زندگی و موارد دیگر تکمیل کنند. نتایج امسال از پاسخ‌های ارسال شده بین 24 نوامبر 2011 و 13 نوامبر 2012 گردآوری شده است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *