این شرکت برای سه ماهه چهارم 511 میلیون دلار ضرر و 645 میلیون دلار ضرر سالیانه متحمل شد. توییتر اعلام کرد 241 میلیون کاربر فعال ماهانه (MAU) در سه ماهه چهارم داشته است که نسبت به سال قبل 30 درصد افزایش داشته است. همچنین 184 میلیون MAU موبایل را گزارش کرده است. بازدیدهای جدول زمانی ظاهراً سه ماهه نسبت به سه ماهه کاهش یافته است، اگرچه نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
این شمارههای کاربری برای سرمایهگذاران بسیار ناامیدکننده به نظر میرسند. سهام این شرکت بیش از 11 درصد در معاملات بعد از ساعت کاری.
درآمد تبلیغات در مجموع 220 میلیون دلار بود که 121 درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشت. درآمد تبلیغات موبایلی 75 درصد از کل درآمد تبلیغاتی این شرکت را در سه ماهه چهارم تشکیل می داد. مجوز داده و سایر درآمدها 23 میلیون دلار بود. درآمد بین المللی 66 میلیون دلار بود.
اعداد و رشد بالای درآمد برای توییتر بسیار مثبت بود. با این حال، ظاهراً کند شدن رشد کاربر و ضررهای زیاد ممکن است به چشمانداز آن آسیب برساند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.