از سرزمین بازاریابی:
- تویتر با چرخش 243 میلیون دلاری، 75 درصد از تبلیغات برای موبایل
تویتر امروز بعدازظهر درآمد سه ماهه و سال 2013 را گزارش کرد. این شرکت با 243 میلیون دلار درآمد به راحتی انتظارات تحلیلگران مالی را شکست داد. این نشان دهنده رشد 116 درصدی در سال نسبت به سال گذشته است. توییتر در کل سال اعلام کرد که درآمدی کمتر از 665 میلیون دلار داشته است. این شرکت 511 دلار ضرر […] - رئیس Google AdWords سوزان وویچیکی مدیرعامل یوتیوب میشود
سوزان وویچیکی، کارمند شماره 16 Google و معاون فعلی Ads، مدیرعامل بعدی YouTube خواهد بود. او جایگزین سالار کمانگر می شود که طبق Re/code در نقش دیگری در شرکت باقی خواهد ماند. Wojcicki اوایل امروز در توییتی این حرکت را تایید کرد. او سایت را در زمان انتقال به دست می گیرد زیرا YouTube تلاش می کند […] - Amazon Revs It Advertising Power: Launched Video Ads Powered by FreeWheel
Amazon و FreeWheel، یک ارائه دهنده فناوری تبلیغات ویدیویی، امروز اعلام کردند که برای ارائه ویدئوهای کوتاه با یکدیگر همکاری کرده اند. تبلیغات در بازار تجارت الکترونیک کاربران شروع به دیدن تریلرهای بازی، تریلرهای فیلم، ویدیوهای آموزشی و سایر محتوای ویدیویی بومی در چندین دسته محصول در نتایج جستجو خواهند کرد. شرکتها میگویند که ویدیوها […] - تلویزیون تبلیغات با هشتگ بهتر می شود؟ توییتر چنین میگوید
از آنجایی که توییتر در اواخر امروز برای اولین بار اعلام درآمد خود را آماده میکند، این شرکت با ادعای اینکه تبلیغات تلویزیونی با توییتر بهتر پیش میرود، دادگاه کامل خود را برای دلارهای تبلیغاتی ادامه میدهد. این شرکت جزئیات سه مطالعه جداگانه را به اشتراک گذاشت – همه به سفارش توییتر – که به رابطه بین تبلیغات تلویزیونی و توییتر میپردازد […] - Au Contraire، Ad Contrarian: In Defense Of Digital Advertising
باب هافمن یک افسانه تبلیغاتی است – یک مدیر تبلیغاتی باتجربه که به عنوان یکی از تأثیرگذارترین وبلاگ نویسان تبلیغاتی شهرت پیدا کرده است. کتابهای او به نامهای «تقابل آگهی» و «۱۰۱ ایده مخالف درباره تبلیغات» در صدر فهرست پرفروشترینهای آمازون برای تبلیغات قرار دارند. بیشتر اوقات، من از صمیم قلب با توییت های کوتاه او موافق هستم […] - 20 ابزار برای متوقف کردن رسانه های اجتماعی Timesuck
هر چه بیشتر در رسانه های اجتماعی کار می کنم، بیشتر متوجه می شوم که بزرگترین خطر برای یک بازاریاب رسانه های اجتماعی اثبات بازگشت سرمایه، پیش بینی تغییرات الگوریتم فیس بوک یا حتی مقابله با آن نیست. ترول های توییتر – این شبکه اجتماعی مخوف Timesuck است. احتمالاً با آن آشنا هستید. این همان چیزی است که وقتی به فیس بوک می روید تا […] - بازار گوشیهای هوشمند: اپل، سامسونگ و بنچوارمرها
داستان سهم بازار گوشیهای هوشمند ایالات متحده کمی خستهکننده میشود. بیش از یک سال است که این مسابقه دو اسب بوده است. اپل تنها تولید کننده برتر گوشی های هوشمند است در حالی که سامسونگ در سطح جهانی تسلط دارد و در ایالات متحده به پیشرفت های فزاینده ای دست یافته است. میزان نفوذ اندروید در […]
داشته است
خواهند بود
اتفاق می افتد
کمی بالاتر از 50 درصد است
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
ویدئو
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.