اعلانیه
اعلانیه

به عنوان یک بازاریاب، شما دائماً در تلاش برای به دست آوردن برتری هستید، تا صدای منحصر به فردی ایجاد کنید که مردم را وادار به گوش دادن کند. ، آموختن، آرزو کردن. هر روز به درون خود دست می یابید تا این صدا را کوک کنید و آن را تقویت کنید: برای افزودن غنای به تن صدای آن، برای افزودن احساس به داستان هایی که می بافید، برای افزودن رنگ و عمق به تصاویری که نقاشی می کنید.

همانطور که سخت کار می‌کنید، گاهی اوقات بهترین راه برای پیش بردن عملکرد خود به سطح بعدی این است که به دنبال الهام از بیرون باشید – راه یابهایی که در اشتیاق شما مشترک هستند، به چیزهایی که به آنها اهمیت می‌دهید عمیقا فکر کرده‌اند، و مشتاق برای به اشتراک گذاشتن هیجان و دانش خود به روشی مهیج.

این سخنرانانی هستند که ما به اجلاس بازاریابی دیجیتال مارکتینگ لند جدید خود دعوت کرده‌ایم. متخصصان باتجربه، رهبران فکری شناخته شده، ارتباطات الهام بخش. افرادی که با بینش خود شما را شگفت زده می کنند و به شما انگیزه می دهند تا قلمرو جدیدی را در کمپین های بازاریابی خود ترسیم کنید.

در روز سه‌شنبه، 11 مارس، اجلاس بازاریابی دیجیتال Land Marketing تصویری کلی از مسائلی که بر شما تأثیر می‌گذارند به شما ارائه می‌کند. برنامه های بازاریابی برای امسال و پس از آن. برنامه یک روزه دارای سطوح کلیدی، ارائه‌های انفرادی به سبک تد از بینندگان صنعت است که جستجو، اجتماعی، محتوا، ایمیل، نمایش و موارد دیگر را نشان می‌دهد.

شما می شنوید که برخی از برجسته ترین متخصصان در بازاریابی دیجیتال، بینش خود را در مورد اینکه صنعت طی چند سال آینده به کجا می رود، به اشتراک می گذارند. مجریان که توسط تیم تحریریه پشت MarTech متفکرانه انتخاب شده‌اند، همگی بازاریاب‌های باتجربه، متخصصانی هستند که خط‌مشی می‌کنند، استراتژی‌ها را ایجاد می‌کنند، و تیم‌هایی را رهبری می‌کنند و استراتژی‌ها را در یک بخش به کار می‌برند. انواع صنایع و سازمان ها و فرصت‌های زیادی برای برقراری ارتباط شخصی با آنها و سایر بازاریاب‌های آینده‌اندیشی که در اجلاس شرکت می‌کنند، خواهید داشت.

ترکیب بلندگوهای کلاس جهانی

این گروه نوآوری است که بینش خود را در اجلاس بازاریابی دیجیتالی Marketing Land به اشتراک می‌گذارد:

مکالمه با آمیت سینگال، رئیس جستجوی Google
آمیت سینگال، معاون ارشد و همکار Google، Google

چرا “ویروسی شدن” به معنای چیزی بیشتر از بازدید از صفحه است
سارا کریچفیلد، مدیر تحریریه، Upworthy

از بازاریابی محتوا تا شرکت رسانه
برایان کلارک، موسس و مدیر عامل، Copyblogger Media

انقلاب SEO از تلویزیون پخش نخواهد شد
رند فیشکین، یکی از بنیانگذاران Moz

ایمیل و مخاطبان ضروری
Jeffrey K. Rohrs، VP، Marketing Insights، ExactTarget

تصمیم گیری انقلابی کردن: تحلیلگر چگونه تجارت را تصاحب خواهد کرد
ناتالی کورتوم، مدیر بخش Analytics، Consumer Insights، Humana

منتظر آینده: آینده جستجوی پولی در سال 2014 چیست؟
مت آکلی، CMO، نرم افزار Marin

تغییر پارادایم آینده در بازاریابی تلفن همراه
سیندی کروم، مدیر عامل MobileMoxie

محلی و مکان انسانها
جاستین سانگر، موسس و مدیر عامل، SupportLocal

آگهی نمایشی آینده: همه چیز درباره شماست
تیم مایر، مدیر ارشد بازاریابی Trueffect

سونامی ویدیوی آنلاین آینده
ریچارد کوسینسکی، رئیس جمهور ایالات متحده، رسانه های سرکش

همه جستجوها اکنون اجتماعی هستند
Tami Cannizzaro، مدیر جهانی بازاریابی، تجارت اجتماعی، IBM

در هفته‌های آتی، نمایه‌های این سخنرانان و اینکه چرا آنها واجد شرایط منحصربفردی برای صحبت در مورد مسائلی هستند را پست خواهیم کرد. در همین حال، معطل نکنید – فضا برای این رویداد منحصر به فرد محدود است که برخی از بهترین ذهن ها را در بازاریابی آنلاین امروز به نمایش می گذارد. اکنون ثبت نام کنید!

دو راه برای حضور

اجلاس بازاریابی دیجیتال Land Marketing در روز سه‌شنبه، 11 مارس همراه با SMX West. ثبت نام برای اجلاس سران و همچنین به تالار SMX Expo، ناهار، تنقلات و پذیرایی عصر سه شنبه دسترسی خواهید داشت. یا، می توانید برای یک گذرنامه کامل SMX West All Access که شامل Summit، به علاوه دو روز دیگر جلسات جستجو و بازاریابی اینترنتی است، ثبت نام کنید. برنامه SMX West را بررسی کنید!


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

کریس شرمن (@CJSherman) یکی از ویراستاران بنیانگذار Search Engine Land است و اکنون بازنشسته شده است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *