اعلانیه
اعلانیه

نظرسنجی صنعت Moz 2014 نشان می‌دهد که بودجه‌ها افزایش یافته است و حقوق و دستمزد میانه بازاریابی ترامپ پرداخت SEO

ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل بازاریابی Moz آخرین نظرسنجی صنعت خود را منتشر کرده است که از بیش از 3700 متخصص اینترنتی در مورد تعدادی از بازاریابی و موضوعات مرتبط را جستجو کنید.

طبق نتایج نظرسنجی Moz، نه تنها بودجه در حال افزایش بود، اما میانگین دستمزد بازاریابی در مجموع به 73034 دلار رسید، که پنجمین درآمد متوسط ​​از نظر نقش است. Moz حقوق‌ها را بر اساس موقعیت و تجربه تقسیم می‌کند و چهار میانگین حقوق به متخصصان مهندسی، تجربه کاربر، تجارت الکترونیک و تحلیل وب تعلق دارد.

میانگین حقوق بر اساس نقش:

Moz Survey salary results

پاسخ دهندگان نظرسنجی با ده سال یا بیشتر تجربه بیشترین درآمد را داشتند، با میانگین حقوق 123403 دلار. متخصصان صنعت با پنج تا ده سال تجربه، حقوق متوسطی معادل 86253 دلار دریافت می‌کنند، در حالی که هر فردی با کمتر از دو سال تجربه، حقوق متوسطی از 33078 دلار تا 38196 دلار دریافت می‌کند.

میانگین حقوق بر اساس تجربه:

Moz median salary by experience

با 71.7 درصد، پاسخ دهندگان نظرسنجی Moz اکثراً مرد بودند، اگرچه، این شرکت خاطرنشان کرد که تعداد پاسخ دهندگان زن از سال 2010 افزایش یافته است و از 20.7 درصد به 28.3 درصد در سال جاری افزایش یافته است. تقریباً نیمی از پاسخ دهندگان از ایالات متحده بودند که 16 درصد از بریتانیا، 6.6 درصد از هند و 4 درصد از کانادا بودند.

نتایج نظرسنجی Moz نشان می‌دهد که بودجه‌ها در حال افزایش است، به طوری که بیش از نیمی از پاسخ‌دهندگان گزارش دادند که بودجه ماهانه 500 دلار یا بیشتر دارند در مقایسه با تنها یک سوم پاسخ‌دهندگان سال گذشته که بودجه‌های مشابهی داشتند. تقریباً 25 درصد از شرکت کنندگان گفتند که بودجه ماهانه آنها بیش از 3000 دلار است، که 11 درصد از پاسخ دهندگان ادعا کردند که بیش از 10000 دلار در ماه برای ابزارهای بازاریابی خرج می کنند.

برترین فعالیت های بازاریابی

به طور کلی، پاسخ دهندگان نظرسنجی پنج فعالیت برتر بازاریابی خود را به ترتیب زیر رتبه‌بندی کردند: تجزیه و تحلیل، بازاریابی محتوا، تحقیق کلمات کلیدی، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و استراتژی برند. نتایج نظرسنجی نشان داد که پنج معیار اصلی بازاریابی عبارتند از: تبدیل، درآمد، سرنخ، بازدیدهای منحصر به فرد و رتبه‌بندی.

Moz فعالیت‌های بازاریابی برتر را بر اساس محل کار پاسخ‌دهندگان نظرسنجی، با 41 درصد ادعای عضویت در یک تیم داخلی، 31 درصد با یک آژانس، و 10 درصد که خود را به عنوان مشاور مستقل معرفی می‌کنند، تقسیم کرد.

Analytics فعالیت شماره 1 برای تیم های داخلی و آژانس باقی ماند، در حالی که تولید محتوا بهترین فعالیت برای افراد مستقل بود.

Moz survey top activites

پلتفرم‌ها و ابزارهای اجتماعی برتر

Moz همچنین از پاسخ‌دهندگان نظرسنجی کرد تا پلتفرم‌های اجتماعی برتر را شناسایی کند که فیس‌بوک، توییتر و +Google پیشتاز هستند. Moz می گوید استفاده از +Google نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، به طوری که 55 درصد از پاسخ دهندگان از آن در سال 2012 استفاده کردند در مقایسه با 70 درصد در سال جاری.

Pinterest امسال نیز با 7 درصد بیشتر بازاریابان از آن از سال 2012 استفاده کرده است، در حالی که YouTube با 11 درصد کمتر پاسخ دهندگانی که ادعا می کنند از پلتفرم ویدیوی Google استفاده می کنند در مقایسه با تعداد پاسخ دهندگانی که در سال گذشته ادعای استفاده از آن را داشتند، کاهش یافته است.

Moz Survey Top 10 social platformsبر اساس نتایج نظرسنجی، تعداد پاسخ دهندگانی که ادعا می کنند از هیچ ابزار اجتماعی استفاده نمی کنند، همچنان در حال کاهش است. تنها 11 درصد از پاسخ دهندگان در سال جاری ادعا کردند که از هیچ ابزار رسانه اجتماعی استفاده نمی کنند در مقایسه با 20 درصد سال گذشته که گفتند از ابزار رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند.

ده ابزار اجتماعی برتر:

  1. Facebook Insights
  2. HootSuite
  3. Moz
  4. بیتی
  5. Followerwonk
  6. TweetDeck
  7. کلوت
  8. بافر
  9. تویتر
  10. تاپسی

Moz همچنین از پاسخ‌دهندگان درخواست کرد تا ابزارهای محتوای برتر خود را رتبه‌بندی کنند و دریافت که Google با Google Trends، Google Alerts، Google Insights for Search و Google+ Trending در چهار جایگاه برتر قرار گرفته‌اند. Reddit، HARO، Moz Fresh Explorer، Disqus، MyBlogGuest و Topsy شش جایگاه زیر را برای ابزارهای محتوای برتر کسب کردند.

نظرسنجی Moz همچنین موضوعات مرتبط با جستجو را پوشش می‌دهد، که می‌توانید در سایت شریک ما در Search Engine Land درباره آنها بیشتر بخوانید: نتایج نظرسنجی صنعت Moz 2014: ابزارهای وب مستر گوگل رتبه بندی شده برترین ابزار SEO.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *