اعلانیه
اعلانیه

ایالت قرمز، ایالت آبی: تقسیم بحث معاونت شبکه اجتماعی در فرم نقشه نشان داده شده است

علاوه بر افزایش فعالیت جستجو، مناظره روز پنجشنبه معاون رئیس جمهور ایالات متحده نیز در شبکه های اجتماعی محبوب داغ شد.

تعجب نخواهید کرد که بدانید هم توییتر و هم فیس‌بوک بحث‌های مرتبط با مناظره‌های فراوانی را شاهد بودند، و من بخشی از آن را در یک لحظه به اشتراک خواهم گذاشت. اما من می خواهم با یک نقشه جذاب از منبع دیگری شروع کنم.

AddThis & The VP Debate

AddThis، ارائه دهنده دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی که توسط 14 میلیون دامنه استفاده می شود، اطلاعات مربوط به مناظره را امروز به اشتراک گذاشت، از جمله این نقشه که نشان می دهد کدام نامزد بیشترین نامزدهای اجتماعی را در سراسر ایالات متحده داشته است

addthis-debate

(برای نسخه بزرگتر کلیک کنید.)

من با AddThis تماس گرفتم تا در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی را نشان می‌دهد شفافیت پیدا کنم، اما معتقدم این نمایش جغرافیایی محتوای اجتماعی مرتبط با بایدن و رایان است که با استفاده از دکمه‌های AddThis ترافیک را به وب‌سایت‌ها هدایت می‌کند. اگر AddThis پاسخ دهد و بگوید من اشتباه می کنم، یک تصحیح در اینجا اضافه می کنم.

در همان مقاله، AddThis می‌گوید 79 درصد از ارجاع‌های اجتماعی جو بایدن از توییتر بوده است، در حالی که 66 درصد از ارجاع‌های پل رایان از فیس‌بوک، به‌علاوه 12 درصد دیگر از «لایک‌های» فیس‌بوک بوده است.

تویتر و مناظره معاونت

تویتر گزارش می‌دهد که این مناظره در مجموع حدود چهار میلیون توییت ایجاد کرد، یعنی 3.5 میلیون توئیت که در جریان خود مناظره بود. و همانطور که در مورد فعالیت جستجوی شب گذشته اتفاق افتاد، کلمه کلیدی در توییتر “مالارکی” با بیش از 30000 توییت بود.

این نموداری است که توییتر ایجاد کرد و فعال‌ترین لحظات شب گذشته را نشان می‌دهد و بایدن، معاون رئیس‌جمهور، از رایان می‌پرسد: «حالا تو جک کندی هستی؟»

twitter-debate

(برای نسخه بزرگتر کلیک کنید.)

مناظره فیسبوک و معاونت

فیس بوک می گوید که بایدن 36 درصد بیشتر از رایان دیشب نام برده و اوباما 27 درصد بیشتر از رایان نام برده است. از رامنی سر و صدای کلی فیس بوک در مورد بایدن در طول روز گذشته 4600 درصد افزایش یافته است. (و همه این داده ها با آنچه AddThis به عنوان هدایت ترافیک ارجاع به سایت های ناشر خود گزارش کرده است، در تضاد است. به بالا مراجعه کنید.)

facebook-debate

(برای نسخه بزرگتر کلیک کنید.)

فیس‌بوک می‌گوید که مناظره دیشب امتیاز 6.79 را در Talk Meter خود کسب کرده است که آن را مطابق با 2012 می‌کند. جوایز اسکار این کمتر از اولین مناظره ریاست جمهوری که امتیاز 8.18 را کسب کرد و سخنرانی های اوباما و کلینتون در طول کنوانسیون ملی دموکرات ها که به ترتیب امتیاز 7.28 و 7.08 را کسب کردند، است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *