اعلانیه
اعلانیه

ابزارهای اینفلوئنسر بازاریابی که محتوای شما را در آینده تقویت می کند

اینفلوئنسر مارکتینگ در حال تعریف مجدد قدرت صدا است. اعمال نفوذ صداهای معتبر و تاثیرگذار می تواند تفاوت بین موج موج و موج جزر و مدی باشد.

این شکل نسبتاً جدید بازاریابی از تلاقی روابط عمومی و رسانه های اجتماعی پدید آمده است، جایی که تمرکز کمتر بر روی کل بازار هدف و بیشتر بر روی زیرمجموعه ای از افراد با یک مگافون طبیعی است.

influencer_megaphone

اینفلوئنسر مارکتینگ نویسندگان و مشارکت کنندگان با مخاطبان زیادی را شناسایی می کند و فعالیت های بازاریابی را حول صدای آنها جهت می دهد.

در «نقطه اوج، مالکوم گلدول به طرز تلخی بازاریابی تأثیرگذار را نشان می دهد. به عنوان “قانون عده کمی” که او چنین توصیف می کند:

موفقیت هر نوع اپیدمی اجتماعی به شدت به مشارکت افرادی با مجموعه ای خاص و نادر از مواهب اجتماعی بستگی دارد.

/ بلوک نقل قول>

اگرچه اینفلوئنسر مارکتینگ به عنوان تاکتیک «آن» در سال 2014 رایج شده است، کتاب گلادول (منتشر شده 14 سال قبل در سال 2000) به نفع تأثیرگذاران برای انتقال یک مکالمه یا ایده به توده ها است. این ایده شبیه به اصل 80/20، که بیان می کند که تقریباً 80 درصد از کار توسط 20 درصد از شرکت کنندگان انجام می شود.

اینفلوئنسرها به اشکال مختلفی وجود دارند – افراد مشهور، رابطین، رهبران فکری، جمع آوری کننده ها، مدیران عامل و روزنامه نگاران – و باید بر اساس بازار عمودی شما شناسایی و مورد هدف قرار گیرند. ابزارهای زیر راه‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا مشخص کنید چه کسی را باید به‌عنوان یک تأثیرگذار در سال 2014 و بعد از آن هدف قرار دهید.

یافتن نویسندگان تأثیرگذار: ClearVoice

iacquire-clearvoiceبه تازگی توسط آژانس بازاریابی محتوا iAcquire، ClearVoice دارای ابزار جستجوی هوشمندی است که معیارها را به معیارهای ذهنی اختصاص می‌دهد. کیفیت محتوا.

در قلب آن الگوریتمی وجود دارد که نویسندگان را با وزن کردن فراوانی پست‌ها، کیفیت سایت‌های انتشار، تعداد سایت‌هایی که به آن‌ها کمک کرده‌اند و ارتباط اجتماعی آن‌ها “نمره” می‌آورد. بر اساس پارامترهای تعریف شده، صداهای آنلاین از مقیاس 1 تا 100 نمره گذاری می شوند.

ClearVoice یک پلتفرم محتوای بی‌سابقه است که نه تنها معیارهای اینفلوئنسر را به نمایش می‌گذارد، بلکه می‌تواند نویسندگان معتبر را با تولیدکنندگان محتوا که به تخصص موضوعی آنها نیاز دارند مرتبط کند. بازاریابان می توانند یک عبارت خاص را جستجو کنند و نویسندگانی را بیابند که بر اساس امتیاز کلی نویسندگی ClearVoice، بالاترین رتبه را برای آن عبارات دارند.

به عنوان مثال، اگر من یک مدیر انجمن برای Lululemon بودم و به دنبال نویسندگان محتوایی می گشتم که در فضای من معتبر باشند، می توانستم [متخصصان یوگا] یا [سبک زندگی فعال] را جستجو کنم و تأثیرگذاران محتوا ظاهر می شدند و بر اساس رتبه بندی می شدند. در امتیاز ClearVoice آنها.

یافتن حساب های اجتماعی تأثیرگذار: کلوت و پرنده کوچک

klout-and-littlebird-logos مسلماً محبوب ترین ابزار تأثیرگذار امروز، Klout داده‌های توییتر، فیس‌بوک، گوگل پلاس، لینکدین، چهار ضلعی و اینستاگرام را تجزیه و تحلیل می‌کند تا به یک تأثیر اجتماعی یا امتیاز «Klout» برسد. Klout بر اساس یک مقدار عددی بین 1 تا 100، اندازه و تعامل شبکه رسانه اجتماعی کاربر را اندازه می‌گیرد.

می‌پرسید این چگونه در ارتباط با اینفلوئنسرها قابل اجرا است؟ یک بازاریاب می تواند از این ابزار برای یافتن تأثیرگذاران با رتبه بالا بر اساس عمودی خاص استفاده کند. سپس آنها می توانند با آنها تماس بگیرند و بپرسند که آیا آنها علاقه مند به تعامل با نام تجاری شما هستند یا خیر.

یک پلت فرم مجزا اما تقریباً برابر به نام پرنده کوچولو به بازاریابان این امکان را می‌دهد که تأثیرگذاران را پیدا کنند، اما به صورت موضوعی مرحله. Little Bird پروفایل های منحصر به فردی دارد که اطلاعات مربوط به اینفلوئنسر را به اشتراک می گذارد و به شما امکان می دهد دو کاربر را با موضوع مورد علاقه خود مقایسه کنید. بازاریابان می‌توانند تأثیرگذاران را در موضوعات مبهم/زیرزمینی نیز بیابند، که آن را به ابزاری عالی برای همه انواع صنایع تبدیل می‌کند.

Tracking Influencer Outreach: Inkybee

inky-bee-logoبعد از اینکه سازندگان محتوای احتمالی را از طریق ClearVoice تعریف کردید و سپس اینفلوئنسرها را در Klout برای کمک به تقویت محتوا پیدا کردید، از Inkybee برای ردیابی فرآیند دسترسی کامل به اینفلوئنسرها استفاده کنید.

Inkybee به شما کمک می‌کند وبلاگ‌ها و وبلاگ‌نویسان تاثیرگذار در صنعت خود را بیابید و در عین حال معیارهای تعامل را انجام دهید. ، مخاطبان و حساب های اجتماعی. شکوه واقعی آن در توانایی مدیریت توسعه نهفته است. Inkybee با قابلیت ردیابی خود، شما را قادر می‌سازد تا فرآیند توسعه را مدیریت کنید، تعامل را پیگیری کنید و گزارش‌هایی را برای سهامداران پروژه تهیه کنید.

اینفلوئنسرهای خود را تجزیه و تحلیل کنید: Cyfe

cyfe-logoهر بازاریاب می داند که موفقیت در اعداد نهفته است. از Cyfe استفاده کنید، یک سرویس تحلیلی مبتنی بر ابر که به شما امکان می‌دهد همه موارد خود را نظارت و به اشتراک بگذارید داده های کسب و کار حیاتی از یک مکان واحد.

داشبورد رسانه‌های اجتماعی Cyfe به شما امکان می‌دهد یک بازه زمانی خاص را انتخاب کنید و دسترسی اجتماعی، بازدیدها، تعامل، کلیک‌ها، منابع ارجاع و تجزیه و تحلیل‌ها را دنبال کنید. داده‌ها را می‌توان از فیس‌بوک، توییتر، گوگل آنالیتیکس و بسیاری از منابع دیگر جمع‌آوری کرد تا بتوانید گزارش خود را سفارشی کنید تا شاخص‌های کلیدی عملکردی را که برای سازمان شما مهم است به نمایش بگذارد.

از Cyfe برای ایجاد گزارش‌های سفارشی برای مشاهده تأثیر تأثیرگذاران در تلاش‌های بازاریابی خود استفاده کنید. ارزش اینفلوئنسر مارکتینگ را ثابت کنید و رشد ماهانه اجتماعی و محتوای خود را دنبال کنید.

 (تصویر را از طریق Shutterstock.com ذخیره کنید. تحت مجوز استفاده می شود.)

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *