اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: توییت های Gatorade لبرون جیمز، سیا در توییتر و فیس بوک از بین می رود؟

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • عذرخواهی گیتورید به خاطر توییت هایی که لبرون جیمز مزاحم را به خاطر نوشیدن پاورید مسخره می کرد
    تلاش گیتورید برای سرقت خبری رسانه های اجتماعی دیشب نتیجه معکوس داشت، زمانی که لبرون جیمز بیمار را طعنه زد – و بعداً از او عذرخواهی کرد. در اولین بازی فینال NBA. جیمز، ستاره میامی هیت، در نیمه دوم به دلیل گرفتگی شدید پا، بازی را ترک کرده بود. تهویه مطبوع در San […]
  • از کار افتاده بود

  • سیا به توئیتر می‌پیوندد، به شوخی اولین توییت را تایید کنید
    سازمان جاسوسی آمریکا، آژانس اطلاعات مرکزی، به توییتر پیوست – و از همان ابتدا ثابت کرد که حس شوخ طبعی دارد. سیا در اولین توییت خود به شوخی گفت که نمی تواند اولین توییت خود را تأیید یا رد کند: ما نه می توانیم تأیید یا رد کنیم که این اولین توییت ما است. […]
  • آیا فیس بوک دوباره از کار افتاده است؟ بله، برای برخی افراد
    آیا امروز برای ورود به فیس بوک مشکل دارید؟ این فقط شما نیستید. حدود ظهر مردم شرقی شروع به شکایت از مشکلات دسترسی به فیس بوک در توییتر کردند: توییت هایی در مورد “FacebookDown” مانند قطعی هفته گذشته، همه را تحت تأثیر قرار نمی دهد. ما با فیس بوک تماس گرفته ایم و در صورت دریافت پاسخ به روز رسانی خواهیم کرد. پس نویس (1:50 بعد از ظهر شرقی): یک فیس بوک […]
  • مطالعه نشان می‌دهد که چگونه ربات‌های اجتماعی می‌توانند در توییتر نفوذ کنند، فالوور و نفوذ به دست آورند
    هر روز بیشتر و بیشتر، ما روی رسانه‌های اجتماعی به عنوان بازتابی از واقعیت حساب می‌کنیم. از بسیاری جهات به گروه تمرکز جهانی تبدیل شده است، یک معدن داده عظیم با منبع جمعیت. سازمان های خبری از آن برای گرفتن نبض افکار عمومی استفاده می کنند. Nielsen گزارش رتبه بندی تلویزیون اجتماعی را می فروشد. لیگ برتر بیسبال از توییتر برای […]
  • استفاده کرده است

  • McDonald’s GOL! اپلیکیشن تجربه جام جهانی واقعیت افزوده را ارائه می‌کند
    جام جهانی فوتبال هفته آینده در برزیل آغاز می‌شود، اما مک‌دونالدز به طرفداران فوتبال در سراسر جهان راهی برای ورود به این رویداد در حال حاضر داده است. مک دونالد به عنوان بخشی از حمایت جهانی خود از جام جهانی فوتبال، بسته بندی قرمز سیب زمینی سرخ شده خود را تغییر داد. کار با فروشگاه بازاریابی، DDB شیکاگو […]
  • بهینه سازی تبدیل: اندازه گیری قابلیت استفاده در تجربه کاربری (UX) – قسمت 3
    یکی از لذت های اندازه گیری قابلیت استفاده در وب سایت ها این است که به طور مداوم بهبود می یابد. تجربه کاربر در طول آزمایش قابلیت استفاده، من اغلب تأثیر رابط های بهبود یافته را از اول مشاهده می کنم. علاوه بر این، من معمولاً یک تغییر در ادراک را مشاهده می کنم. قبل از تست قابلیت استفاده، بسیاری از کاربران بر این باورند که آنها مقصر هستند، کسانی که اشتباه می کنند. […]
  • نحوه انجام مدل‌سازی اسناد و تخصیص بودجه
    در آخرین پست خود، به محاسبات ارزش طول عمر مشتری و نحوه استفاده از CLV برای شناسایی بخش‌های مخاطب با ارزش بالا و پایین پرداختم. یکی از موثرترین موارد استفاده برای CLV در مورد تخصیص بودجه است. با ترکیب مدل‌سازی اسناد کانال و محاسبات CLV، می‌توانیم تصمیمات بسیار حساب شده‌ای در مورد اینکه کدام کانال‌ها بیش از حد عملکرد کمتری دارند، اتخاذ کنیم. […]
  • IMGlance.com: به آن فکر کنید مانند یک متن برای اخبار بازاریابی اینترنتی
    اگر مدتی در فضای بازاریابی اینترنتی بوده اید، مطمئناً آمده اید. در چند وب سایت مدیریت خبری و من قصد دارم تا چند لحظه دیگر جدیدترین آنها را به شما معرفی کنم. چنین سایت خود ما، Sphinn، به مدت چهار سال با ترکیبی از سرپرستی اخبار و بحث در انجمن رشد کرد (و زنده ماند). (امروز، […]
  • پیام های فشاری بسیار هدفمند 293 درصد موثرتر — مطالعه
    پلتفرم پیام رسانی فشار سیار Urban Airship آخرین مطالعه خود را با عنوان «شاخص فشار خوب» منتشر کرد. این نشان داد که به طور متوسط ​​62 درصد از کاربران تلفن همراه مکان خود را با برنامه هایی که آن را درخواست می کنند به اشتراک می گذارند. این امر باعث می شود تا Urban Airship ادعا کند که ترس طرفداران حریم خصوصی در مورد مکان ممکن است اغراق آمیز باشد. همانطور که قبلاً امروز نوشتم، در مورد نظرسنجی Forrester در مورد اعتماد مصرف کننده و […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

ویدئو


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *