با تجزیه و تحلیل ترافیک 200000 ناشر که از دکمههای اشتراکگذاری اجتماعی آن استفاده میکنند، Shareaholic نشان میدهد که ترافیک Pinterest 0.74 درصد از کل ترافیک را در ماه آوریل نشان میدهد که از 0.8 درصد در مارس و بالاترین میزان 1.05 درصد در فوریه کاهش یافته است.
این کاهش، Pinterest را پس از پیشی گرفتن از توییتر در ماه فوریه، پایینتر از توییتر به عنوان منبع ارجاع قرار میدهد.
این فقط یکی از منابع دادهای است که سایتها در مورد آن ترافیک ایجاد میکنند و مانند هر منبع واحد دیگری، نباید بهعنوان قطعی در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، شبکه 200000 ناشر Shareaholic بسیار کوچکتر از رقیبش AddThis است که ادعا می کند دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی خود را در بیش از 11 مورد دارد. میلیون دامنه.
با این وجود، 200000 سایت هنوز زیاد است و داده ها تصویری جالب از آنچه در آن گروه از وب سایت ها اتفاق می افتد ارائه می دهد. ارزش تماشای آن را دارد تا ببینید آیا سایر سرویسهای اندازهگیری ترافیک نیز همین را گزارش میکنند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.