اعلانیه

روز بازاریابی: 9 مه 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 11 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 9 مه 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • آیا Pinterest ترافیک ارجاعی کمتری ارسال می کند؟ یک گزارش چنین می گوید

    پس از اوج گیری در ماه فوریه، ترافیک ارجاعی از Pinterest برای دو ماه متوالی کاهش یافته است. این بر اساس داده های جدید ارائه دهنده ابزار اشتراک گذاری اجتماعی Shareaholic است. Shareaholic با تجزیه و تحلیل ترافیک 200000 ناشر که از دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی آن استفاده می‌کنند، ترافیک Pinterest را نشان می‌دهد که 0.74 درصد از کل ترافیک را در ماه آوریل نشان می‌دهد که از 0.8 درصد کمتر است […]

  • برنامه Google+ iPhone یک تعمیر اساسی (بسیار مورد نیاز) را دریافت می‌کند

    دوست داشتن یا متنفر از خود Google+، یک چیز وجود دارد که تقریباً همه می توانند در مورد آن توافق داشته باشند: برنامه iPhone آن شبیه چیزی است که Google به عنوان یک فکر بعدی در آخرین لحظه آماده کرده است. بیشتر نه. گوگل به تازگی یک بازنگری بسیار ضروری در برنامه Google+ iPhone و … را اعلام کرده است، در حالی که هنوز نمی توانم درباره نحوه عملکرد آن صحبت کنم […]

  • Google Maps برای Android 6.7 دارای مسیرهای پیاده‌روی در محیط داخلی، پیشنهادات نزدیک

    Google Maps 6.7 برای Android نقشه‌های داخلی غنی‌تری را با مسیرهای پیاده‌روی به ارمغان می‌آورد. همچنین Google Offers را در نزدیکی خود گنجانده و آن‌ها را روی نقشه نمایش می‌دهد. عملکرد «پیشنهادهای نزدیک» مدتی است که در برنامه‌هایی مانند Foursquare و Yelp در دسترس بوده است. سایر برنامه‌های معاملات تلفن همراه، مانند Scoutmob یا Citysearch، نیز پیشنهادات نزدیک را به شما نشان می‌دهند […]

  • گزارش: انتشار ژوئیه برنامه Foursquare برای شامل کوپن های شخصی

    بر اساس گزارشی که در وال استریت ژورنال منتشر شده است، سرویس چک-این اجتماعی Foursquare در ماه جولای شروع به نمایش کوپن های شخصی به عنوان بخشی از برنامه خود خواهد کرد. هنگامی که استارت آپ نسخه بعدی برنامه تلفن همراه خود را منتشر می کند، دارای عملکردی است که محصولات ویژه محلی شخصی سازی شده تبلیغاتی خریداری شده توسط تبلیغ کنندگان را نمایش می دهد. برای بازرگانان، ارائه محصولات ویژه […]

    است

  • نبرد بی ارزش بین پاسخ مستقیم و برندسازی

    “من متوجه نمی شوم که چرا مدام می گویید “پاسخ مستقیم”. هر کاری که انجام می دهیم پاسخ مستقیم است. ما حتی یک بخش بازاریابی وجود ندارد که برای دریافت پاسخ طراحی نشده باشد.” و با همین چند کلمه احساس خنگی کردم. برای اطلاعات بیشتر […]

  • عنوان

  • URL های موبایل در مقابل URL های واحد: تصمیم گیری درست برای شرکت شما

    بیانیه بینگ در مورد سئوی موبایل در ماه گذشته، که پس از اعلام گوگل در مورد خزنده گوشی هوشمند جدید در ماه دسامبر صورت گرفت، بحث‌هایی را برانگیخت و به سئوی موبایل مدتی در کانون توجه قرار گرفت. بحث جالب بوده است، اما به نظر می رسد همه آن ها کمی بیش از حد روی سوال اشتباه متمرکز شده است. موتورهای جستجو همه […]

  • ابزار ایجاد تبلیغات فیس بوک برای افزودن سادگی دوباره طراحی شد

    فیس‌بوک ابزار ایجاد آگهی را دوباره طراحی کرده است و رویکردی ساده‌تر و بصری‌تر برای ایجاد تبلیغات اضافه می‌کند. بزرگترین تغییرات مبتنی بر طرح بندی است و به کاربران مسیر ساده تری برای ایجاد تبلیغات خود می دهد. بزرگترین تغییر اولین قدم، مقصد است. کاربران می توانند URL خارجی، صفحه، دامنه، برنامه، مکان یا رویداد را انتخاب کنند. هر یک از […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *